Dat heb ik niet meegekregen... Ik heb Michiel gewoon doorgegeven of 'ie jullie nog eens wilde teasen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, en foei Domien, ik luister net terug dat Michiel de badeendjes noemt omdat een jongedame bij de microfoon bedankt voor het krijgen daarvan. Helemaal niet dankzij jou dus! Eigenlijk zou ik nou dat eendje dat ik je gegeven heb terug moeten vorderen
Neah neah, ben die gast die die fanclub beheerdquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:22 schreef Impry het volgende:
"Een complete pallet laarzen komt hier voorbij!"![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef Broekie het volgende:
Maar goed, 'k weet niet wat erger is, dat of het feit dat Michiel me gewoon On-Air voor lelijk uit maakt [afbeelding]
Zotheidquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Een dronken gast voor het Glazen Huis![]()
It wasn't me.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Een dronken gast voor het Glazen Huis![]()
Vanmiddag geen kans gehad om te vragen... had je nog wat aan mn update?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen... Ik heb Michiel gewoon doorgegeven of 'ie jullie nog eens wilde teasen!
Oquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:23 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Neah neah, ben die gast die die fanclub beheerd
Vooruit dan maar, hij is je geguntquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen... Ik heb Michiel gewoon doorgegeven of 'ie jullie nog eens wilde teasen!
Neem een flinke slok wijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, we gaan ineens naar een dieptepunt... Coen ....
Tsja... hij heeft vast het hotel al weken geleden gereserveerd...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef Impry het volgende:
En Coen is ook in Geneve, zo ff tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |