Maar wel de eerste set gewoonquote:Op donderdag 27 december 2007 20:28 schreef nightfall het volgende:
"barney zweet als een ezel in de douche"
die andere is niet zo'n killerquote:Op donderdag 27 december 2007 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar wel de eerste set gewoon
Volgens mij windows onlyquote:Op donderdag 27 december 2007 20:39 schreef Bruce117 het volgende:
helaas
Dan toch maar bij DartsInMotion kijken
Ik zeg niet dat ie ze nodig heeft. Hij gebruikt ze altijd. Maar sorry dat ik jouw godheid ook maar een millimeter kritisch benaderquote:Op donderdag 27 december 2007 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou hij een smoes moeten hebben?
'Van Barneveld kan het NOOIT in de PDC' In zijn eerste jaar is hij wereldkampioen geworden en in zijn tweede jaar heeft hij een zeer goede kans om nummer 1 te worden bij de PDC.
Waar heb je het NU weer over?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie ze nodig heeft. Hij gebruikt ze altijd. Maar sorry dat ik jouw godheid ook maar een millimeter kritisch benader![]()
Na de 3e set stond hij op 64%quote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Aan het scorebord te zien wint hij op zijn dubbels en zijn ze scorend redelijk gelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat kun je ook meteen noemen, aangezien ze bij de PDC met een 2-jaars-ranking werken.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou hij een smoes moeten hebben?
'Van Barneveld kan het NOOIT in de PDC' In zijn eerste jaar is hij wereldkampioen geworden en in zijn tweede jaar heeft hij een zeer goede kans om nummer 1 te worden bij de PDC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |