quote:Op zondag 23 december 2007 23:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Albertino Essers zoekt.
Nope, staat niet in het schema.quote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Issie geplaatst voor Lakeside?
De Ruiterquote:Op zondag 23 december 2007 22:58 schreef SCH het volgende:
Welke Nederlanders doen er in januari aan dat andere tournooi mee? Stompe? Van Gerwen?
http://www.planetdarts.tv(...)0180~1190102,00.htmlquote:Op maandag 24 december 2007 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar staat trouwens het volledige pdc schema? kan 'm niet vinden
Ik begrijp het niet, aangezien darts op een gegeven moment de 2e tv sport was geworden. Na voetbal en voor Formule 1.quote:Op maandag 24 december 2007 09:56 schreef Urquhart het volgende:
SBS gaat Lakeside dacht ik ook niet meer live uitzenden.
Ik ook niet. Ook dit jaar bleek nog na de finale Barney-Taylor hoe populair darten nog is. Het heeft er denk ik meer mee te maken dat SBS denkt dat de Lakeside niet meer in trek is bij het publiek, na al die overstappen naar de PDC.quote:Op maandag 24 december 2007 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, aangezien darts op een gegeven moment de 2e tv sport was geworden. Na voetbal en voor Formule 1.
Prima, zend de PDC dan uit. Volgens mij moeten ze voldoende reclame blokken kunnen verkopen rondom de PDC.quote:Op maandag 24 december 2007 10:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook dit jaar bleek nog na de finale Barney-Taylor hoe populair darten nog is. Het heeft er denk ik meer mee te maken dat SBS denkt dat de Lakeside niet meer in trek is bij het publiek, na al die overstappen naar de PDC.
Helemaal niet meerquote:Op maandag 24 december 2007 09:56 schreef Urquhart het volgende:
SBS gaat Lakeside dacht ik ook niet meer live uitzenden.
TV Home heeft dat. Het is trouwens 14,95.quote:Op maandag 24 december 2007 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Prima, zend de PDC dan uit. Volgens mij moeten ze voldoende reclame blokken kunnen verkopen rondom de PDC.
Ik bedoel, ik ga geen sport1 pakket nemen bij casema voor 19,95 per maand voor die paar darts tournooien.
Overigens piunt 2 van mijn ergenis. Als ze bij digitale tv nu eens PER ZENDER aanboden in plaats van in pakketten...
Engelse tijden dus om 21.00 uurquote:Wednesday 26th December 2007 (6 x Second Round)
4pm: Barrie Bates v Erwin Extercatte
5.20pm: Kevin Painter v Chris Mason
6.40pm: Kirk Shepherd v Mick McGowan
8pm: Adrian Lewis v Vincent van der Voort
9.20pm: John Part v Mensur Suljovic
10.40pm: James Wade v Steve Beaton
dat was albekend,. kijk maar in de op. sky sports 2 zend het live uit, maar daar heb ik behalve die ustream links verder nog geen fatsoenlijke sopcast of whatever van kunnen vinden..quote:Op woensdag 26 december 2007 18:10 schreef -J-D- het volgende:
http://dim.silverlightstreaming.eu/silverlight/dim-2/ is ook al niet live. Dit was die dartsinmotion-link.
Schiet lekker op zoLoopt nu 4 legs achter.
Is al de hele tijd zo sinds het begin van het toernooi dat ze daar zon 3-4 legs achter liggen, lekker boeiend je kunt het toch allemaal zien...quote:Op woensdag 26 december 2007 18:10 schreef -J-D- het volgende:
http://dim.silverlightstreaming.eu/silverlight/dim-2/ is ook al niet live. Dit was die dartsinmotion-link.
Schiet lekker op zoLoopt nu 4 legs achter.
Hehe dan is het idd handig om het live te zienquote:Op woensdag 26 december 2007 19:51 schreef -J-D- het volgende:
Tis al wel heel de tijd bekend, maar als je live wil wedden op de partijen is het leuker om het beeld van de partij live in de huiskamer te hebben ipv een live scoreboard op internet
4-1 Lewis hieroquote:Op woensdag 26 december 2007 20:24 schreef nightfall het volgende:
ik denk 4-3 lewis straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |