Heeft er iemand interresse in de code van het hek dat om het Big Brother huis staat?
Dat lijkt me erg handig bij een eventuele bestorming, toch!!
Ik hoor het wel!!!!!
voor BW: Niets mis met blond, ben er gek op.
Hoe blonder hoe beter!!
quote:
op 10-25-1999 om 01:55 PM schreef Droop het volgende:
En dan nog. Ik denk dat die code per week of zelfs dagelijks gewijzigd word zoals bij de meeste bedrijven.
Welke bedrijven bedoel je? Ik heb altijd al voor mega-bedrijven gewerkt (dus RUIM over de honderden mensen) waarbij de code jarenlang onveranderd bleef en blijft. Gaan er dus mensen weg en wordt er wel eens gemeld in vergaderingen: 'Goh, die code....' Ja okee, we zullen de beveiligingsdienst ff erover bellen (want NIEMAND weet hoe dat zelf te doen) waarop er vervolgens nog steeds NIX aan gedaan wordt.
Dus.... als we die code hebben blijft 'ie echt wel hetzelfde hoor....
Grtz,
MiRR0RMaN.
Informatie is leuk, maar het moet ook leuk blijven
Commissaris Rex van Almere:
quote:
Ze kunnen beter een inval doen bij de coke-dealer van Rolf, hebben ze ook nog een leuke avond......
------------------
A haiku a day, keeps trouble away !
[Dit bericht is gewijzigd door buzzer (Datum 25 Oktober 1999).]
quote:
op 10-26-1999 om 02:26 AM schreef SunChaser het volgende:
1984?
boek van HG Wells
Uhmmmmm... Wells? Je bedoelt George Orwell!! (ik moest ook effe denken hoor...) H.G. Wells schreef The Time Machine.
quote:
op 10-26-1999 om 02:39 AM schreef Kozzmic het volgende:
Uhmmmmm... Wells? Je bedoelt George Orwell!!(ik moest ook effe denken hoor...) H.G. Wells schreef The Time Machine.
Klopt, als ik iets langer had nagedacht... die twee haal ik altijd door elkaar. Was HG Wells niet de schrijver van War of the Worlds? En de timemachine inderdaad. Volgens mij zit er trouwens gewoon een ouderwets slot op het hek, jullie weten wel: met sleutels?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |