abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207663
Hallo daar allemaal,

Heeft er iemand interresse in de code van het hek dat om het Big Brother huis staat?

Dat lijkt me erg handig bij een eventuele bestorming, toch!!

Ik hoor het wel!!!!!

pi_207664
Een sterke zet NOB1. Helaas leest de produktie mee en is het misschien nu al wel weer anders. Beter is denk ik dat je het alleen naar Danny mailt de volgende keer.
pi_207665
En dan nog. Ik denk dat die code per week of zelfs dagelijks gewijzigd word zoals bij de meeste bedrijven.

pi_207666
ik ben even weg geweest maar is er weer spraken van een bestorming of hebben jullie het over die eikel actie van die nog dommere studenten?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  maandag 25 oktober 1999 @ 15:22:00 #5
663 BWstudent
lees: studente
pi_207667
Hebber de vriendjes van Bart niet nog een grote Tank over in het leger?
Dan heb je heel die code van het hek niet nodig.
Je rijdt gewoon met de tank naar binnen.
Hoe snel zullen dan de medewerkers van Hummie je komen arresteren?
Ben blond, maar BW=Bedrijfswiskunde

pi_207668
Op de site van Defensie (De Domijnen) staan nog wel een paar aardige 2e hands leopard tanks te koop. Pas maar op dat "hummie" dit niet ziet, anders is Randon beveiliging meteen wekloos.

voor BW: Niets mis met blond, ben er gek op.
Hoe blonder hoe beter!!

When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
pi_207669
quote:
op 10-25-1999 om 01:55 PM schreef Droop het volgende:
En dan nog. Ik denk dat die code per week of zelfs dagelijks gewijzigd word zoals bij de meeste bedrijven.

Welke bedrijven bedoel je? Ik heb altijd al voor mega-bedrijven gewerkt (dus RUIM over de honderden mensen) waarbij de code jarenlang onveranderd bleef en blijft. Gaan er dus mensen weg en wordt er wel eens gemeld in vergaderingen: 'Goh, die code....' Ja okee, we zullen de beveiligingsdienst ff erover bellen (want NIEMAND weet hoe dat zelf te doen) waarop er vervolgens nog steeds NIX aan gedaan wordt.

Dus.... als we die code hebben blijft 'ie echt wel hetzelfde hoor....

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_207670
BW?? toch wel een studente hoop ik. Zo niet,
vergeet mijn laatste opmerking en maak er een mooie dag van Als Bart echt weg gaat (zie andere topic(s)) dan kan hij bij z'n ouwe maatjes vast nog wel een tank lenen....
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
  maandag 25 oktober 1999 @ 22:05:00 #9
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_207671
En waarvoor willen we die code??? Weer zo'n idiote inval?? Ik dacht dat we het er hier een beetje over eens waren, dat degene die het BB-huis willen bestormen een stelletje zielige mafketels zijn Maar ja ik kan me vergissen. Of wordt er nu opeens gedacht, dat als je de code (illegaal) hebt, dat dat dan geen inval is???

Informatie is leuk, maar het moet ook leuk blijven

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_207672
Ik heb geen interesse... ik heb al moeite met het onthouden van mijn pincode.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  maandag 25 oktober 1999 @ 22:14:00 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_207673
Ted, I agree, het wordt tijd dat alle items over die kinderachtige inval, en dan bedoel ik vooral de sites van de studenten, met een grote schoonmaakactie van het net worden geveegd, en dat geldt eigenlijk voor al dit soort achterlijke activiteiten !

Commissaris Rex van Almere:

quote:
Ze kunnen beter een inval doen bij de coke-dealer van Rolf, hebben ze ook nog een leuke avond......

------------------
A haiku a day, keeps trouble away !

[Dit bericht is gewijzigd door buzzer (Datum 25 Oktober 1999).]

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Redactie Frontpage dinsdag 26 oktober 1999 @ 01:14:00 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_207674
Moeten jullie voor de gein even met me meedenken: Ook Hummie van de T. surft wel eens naar Fokzine.net, ze wil best eens weten wat het 'volk' denkt van BB. Zou ze niet hebben ingelogd onder een valse naam, ik noem maar wat, bijvoorbeeld NOB1 om dan van alles te noemen om ons te zieken. Die Hummie zit nu zich dood te lachen achter haar cherry om wat ze teweeg brengt met haar topics.
Dat is wat ik er van denk!
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 02:14:00 #13
2 Jorma
absolution
pi_207675
Ik kreeg laatst een mailtje van iemand die beweerde dat de code 1984# was. Ik geloof er eerlijk gezegd geen drol van. Maar ik houd je niet tegen om het te proberen.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 oktober 1999 @ 02:26:00 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_207676
1984?
was dat niet het jaartal van dat boek van HG Wells, waar iemand waakte over zijn volk. Hij had een bepaalde bijnaam, het is me even ontschoten welke
pi_207677
quote:
op 10-26-1999 om 02:26 AM schreef SunChaser het volgende:
1984?
boek van HG Wells

Uhmmmmm... Wells? Je bedoelt George Orwell!! (ik moest ook effe denken hoor...) H.G. Wells schreef The Time Machine.

dinsdag 26 oktober 1999 @ 08:42:00 #16
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_207678
Volgens mij is het 123456 !
The Guru is present

Redactie Frontpage dinsdag 26 oktober 1999 @ 21:30:00 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_207679
quote:
op 10-26-1999 om 02:39 AM schreef Kozzmic het volgende:
Uhmmmmm... Wells? Je bedoelt George Orwell!! (ik moest ook effe denken hoor...) H.G. Wells schreef The Time Machine.

Klopt, als ik iets langer had nagedacht... die twee haal ik altijd door elkaar. Was HG Wells niet de schrijver van War of the Worlds? En de timemachine inderdaad. Volgens mij zit er trouwens gewoon een ouderwets slot op het hek, jullie weten wel: met sleutels?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')