Dat-ie maar beter In Holland Staat 'n Huis kon presteren. Volgens mij was het Wendy die dit zinnetje hard op las. Ze had 't ook kunnen overslaan. De TV kijker zag namelijk niet wat voor tekst er voorbij kwam scrollen.quote:
Dat hij beter weer dat Huis programma kon gaan presenteren. Die kerel doet het hartstikke leuk op TV!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:38 schreef Liquidootje het volgende:
wat werd er gezegd?
dat ie beter bij 'in holland staat een huis' had kunnen blijvenquote:
ik vond haar wel veranderd... ronder gezicht ofzo..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef Together het volgende:
Dat nummer van Raffaëla vind ik niet zo super, maar ze ziet er erg okee uit.
Prachtig he? Dat viel me ook al op! Ik vind haar zo nog stukken mooier dan ten tijde van haar Idols avontuur!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef Together het volgende:
Dat nummer van Raffaëla vind ik niet zo super, maar ze ziet er erg okee uit.
Ik heb dus echt het idee dat Wendy denkt dat ze zich moet bewijzen tegenover Martijn ofzo.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:40 schreef Liquidootje het volgende:
Wat zielig van Wendy dat ze het ook nog eens moet benadrukken. Iedereen weet dat je bij die life chats altijd van die sukkels heeft die zonder filter spreken.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:43 schreef BCtjuh het volgende:
Kan Ollie niet lekker gaan baderen met Wendy en met het putje mee in de goot verdwijnen
Martijn is altijd vreselijk lief tegen haar en complimenteus, en dan flikt zij dit!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb dus echt het idee dat Wendy denkt dat ze zich moet bewijzen tegenover Martijn ofzo.
Wat natuurlijk ook zo is, want Martijn doet het zóveel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |