Ik heb hem even in de OP gezetquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik heb hem ook nog niet gehoord
Ik luister al 3-4 uur en ik heb hem nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:31 schreef Impry het volgende:
[..]
Is toch al best wat keren langs gekomen
http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=26120 dusquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:32 schreef Zotheid het volgende:
Sander is uit op geld!
TVGids.nl betaalt nooit voor interviews, maar voor Serious Request maken we graag een uitzondering. In ruil voor een zak euro's deed Sander Lantinga een boekje open over zijn werk als rent-dj. “We zijn schaamteloos: als ze maar betalen!” Bekijk hier een overzicht van Serious Request op tv. Lees verder...
Mja, daarvoor is hij wel gedraaid in ieder gevalquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik luister al 3-4 uur en ik heb hem nog niet gehoord.
Ja linkje vergeten..Bedankt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=26120 dus
De fruitella's?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, daarvoor is hij wel gedraaid in ieder gevalMaar ik ben van mening dat de fruitella's toen ook te veel gedraaid is
de fruitella'squote:Op zaterdag 22 december 2007 19:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, daarvoor is hij wel gedraaid in ieder gevalMaar ik ben van mening dat de fruitella's toen ook te veel gedraaid is
Een schop tegen de server is het medicijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat het komt door AD-replicatie. (even voor de technici onder ons)
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:34 schreef Cootz het volgende:
Zometeen wel tijd voor Kersfees in Afrika!
Zouden we de 400 voor nieuwjaar wel halenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:34 schreef D.Rose het volgende:
Damn
2 weken geleden wisten we nog niet of #365 wel haalbaar was voor de 29e
Ik vond m wel mooi.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Weet hun echte naam ook wel heurMaar beetje gek typen zo af en toe
ik vind hem leuk heur!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Weet hun echte naam ook wel heurMaar beetje gek typen zo af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |