Genoteerd maar te laag.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:54 schreef Nihil het volgende:
25 incl
7 x 5 cm, Ossquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hoe groot is dat schermpje? Waar evt op te halen?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:44 schreef Mikej0h het volgende:
30,- geboden
Deze is nieuw. Nooit de doos uit geweest, zelfs, behalve om te checken of alles erin zat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kheb t al gevonden... nieuwprijs 5 tientjes...
http://shop.conrad.nl/Aut(...)keerhulp/852475.html
Lijkt me nogal onhandig om er dan naar te kijken ?quote:Op zondag 23 december 2007 01:58 schreef kraakschandaal het volgende:
Kan dit ook op de Caravan?
Voor het achteruitrijden met de caravan lijkt 't me reuze handig indien de kabels lang genoeg zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 02:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Lijkt me nogal onhandig om er dan naar te kijken ?
Oh, je wil niet het hele apparaat op de caravan monteren.quote:Op zondag 23 december 2007 02:03 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Voor het achteruitrijden met de caravan lijkt 't me reuze handig indien de kabels lang genoeg zijn.
De sensors achterop de caravan en het scherm en geluid in de auto.quote:Op zondag 23 december 2007 02:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, je wil niet het hele apparaat op de caravan monteren.
Dat gaat niet. Het geheel is niet draadloos. Dan moet je iets verzinnen om langs de koppeling te komen. Niet aan te bevelen dus.quote:Op zondag 23 december 2007 02:14 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
De sensors achterop de caravan en het scherm en geluid in de auto.
dan is hij toch nog 2e hands ....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Deze is nieuw. Nooit de doos uit geweest, zelfs, behalve om te checken of alles erin zat.
Garantie zit er ook nog op. Pas 4 maanden geleden gekocht.quote:Op zondag 23 december 2007 15:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dan is hij toch nog 2e hands ....
maar t was maar een vraagje hoor, om even te vergelijken...
maar dan zie ik er alsnog vanaf... liever garantie enzo...
Oe, gemistquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hoe zit 't met mijn bod?
Laat dan wel even wat weten, he? Zodat ik het niet voor de kat z'n staart vasthouquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ga al boven m'n budget, tis 'n kadootje
Ik denk er even over na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |