Ja voortdurend, dus daarom vul ik voor Ciao niks meer in. Bekijk het zeg, voor 0.25 cent ff 30 minuten van die blaartrekkende vragen en dan kukel je er na 29 minuten uitquote:Op maandag 19 mei 2008 16:29 schreef Zana het volgende:
alweer een enquête van Ciao met heel veel vragen (over tanken en gemakswinkels) en aan het einde was ik toch niet geschikt, maar ondertussen heb ik wel al de vragen beantwoord.....zeker een stuk of 20-30, niet normaal, nog meer mensen last van???
Ik heb me pas laten uitbetalen en heb me toen uitgeschreven bij Ciao, waardeloze enquetes inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:29 schreef Zana het volgende:
alweer een enquête van Ciao met heel veel vragen (over tanken en gemakswinkels) en aan het einde was ik toch niet geschikt, maar ondertussen heb ik wel al de vragen beantwoord.....zeker een stuk of 20-30, niet normaal, nog meer mensen last van???
quote:
3 buzzes waarvan gister nog 1quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:29 schreef Yoni het volgende:
Hoort iemand ooit nog wel iets van Buzzer? Ik heb sinds die kerstbuzz nooit meer iets gekregen
Kan je mij aanmelden, ik zie in iedergeval geen respondent aanmelden link.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:13 schreef Zana het volgende:
[..]
ik kan je opgeven via deze site http://capi.tns-nipo.com , weet niet of je het ook zelf kunt doen onder "respondent aanmelden" of dat je hiervoor moet ingelogd zijn
Tuurlijk wel, ander borstelkopje erop en weer in de verpakkingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:43 schreef ThE_ED het volgende:
Eigenlijk flauw want met die teruggestuurde tandenborstel doen ze vast niets meer.
Oh, dat is niet zo best. Vond Polland altijd wel goed in uitbetalingen en beloningen enzo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:12 schreef Zana het volgende:
van Pollland heb ik trouwens geen antwoord gekregen op mijn mail, hoe dat nu met mijn saldo zit![]()
op de site lijkt het alsof je voor 10 credits nog een bol.com bon van 10 ¤ krijgt, maar als je het laat uitbetalen in geld is het nog maar de helft waard in Euro
Ik hoop dat het goed gaat en degene die de folders moet verzamelen ze ook inderdaad komt bezorgen.quote:Enige tijd geleden heeft u aangegeven mee te willen werken aan het onderzoek
naar ongeadresseerde brievenbusreclame. Hartelijk dank daarvoor.
Voor het aankomende onderzoek hebben wij u geselecteerd als respondent. Op
maandag 25 augustus of dinsdag 26 augustus ontvangt u een envelop met
verzamelde folders. Aan de hand van die folders vult u een vragenlijst op de
computer in. De instructie en het benodigde materiaal versturen wij woensdag
21 augustus.
Veel succes met het onderzoek.
je krijgt een email met een code eriin als je de 10 euro bereikt hebtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:06 schreef Kadooosh het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk precies bij Nipo, ik heb nu 2x een vragenlijst ingevuld en bij beide gekozen voor een bol.com bon (1x ¤3,75 en ¤2,50) maar krijg je dan zo'n bon thuisgestuurd als je totaal ¤10 hebt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |