quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Al had ik het Rudy ook wel gegund
Ik denk van welquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:50 schreef Seraphina het volgende:
Hahahahaahahaha mooi altijd, VEILING TVVVVV
Maareh, wat denken 'we', gaan 'ze' de drie miljoen halen? De eindspurt is altijd zo enorm en ze zijn goed op weg
quote:
Ja, die had het ook erg goed gedaan denk ik... Maar dit is echt een gouden trio, vooral Stenders boven verwachting goedquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen... Dit is echt het Gouden Trio
Al had ik het Rudy ook wel gegund
Stenders had ik wel verwacht dat ie het goed zou doen, da's gewoon een radiodier bij uitstekquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, die had het ook erg goed gedaan denk ik... Maar dit is echt een gouden trio, vooral Stenders boven verwachting goed
Ik denk ergens backstage, zal wel uitlopen...quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:54 schreef Seraphina het volgende:
Oe! Kijk ik naar buiten, zie ik een vette maan. Zeg waar blijven onze geliefde medeforummers?
Zul je net zien dat Broekie nu in het huis staat.quote:
Zeker, maar ik wist niet hoe hij het 'niet-eten' zou gaan trekken en of hij het hele gebeuren zou gaan trekken... maar ik vind hem echt super...quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stenders had ik wel verwacht dat ie het goed zou doen, da's gewoon een radiodier bij uitstek
De reclame op de radio is ook al begonnen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Broekie nu in het huis staat.
Wie zijn het allemaal dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk ergens backstage, zal wel uitlopen...
Ja, ik heb de radio ook aan staan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De reclame op de radio is ook al begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |