Het was toch geld van onbrave burgers die geen boete maar een waarschuwing kregen en toen even gesommeerd werden te doneren?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:20 schreef VoreG het volgende:
Pleuris politie, staken omdat ze te weinig geld hebben en daardoor kon Ajax - PSV niet doorgaan, maar nu wel geld geven!
nee tuulk nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:20 schreef Deansensitized het volgende:
Zit er nou echt een gat in de vloer??
Dat kan inderdaad. Broekie staat er bijvoorbeeld al een paar dagen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:26 schreef Seraphina het volgende:
Kan `t zijn dat ik meen wat Fok!kers te herkennen voor `t huis? Ik weet geen namen zo, maar ik dacht wat "bekende" hoofden te zien.
Ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:28 schreef Glacier het volgende:
Over maximaal 20 minuten gaat er iets speciaals gebeuren zei Broekie net, dus ik hoop dat iemand het echt ff op kan nemen
Spannend! ben benieuwd..quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:28 schreef Glacier het volgende:
Over maximaal 20 minuten gaat er iets speciaals gebeuren zei Broekie net, dus ik hoop dat iemand het echt ff op kan nemen
Hahaquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Broekie staat er bijvoorbeeld al een paar dagen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Dit nummer is om te janken [ afbeelding ]
Nee, een scoutinggroep.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:32 schreef Cootz het volgende:
Zijn dat fokkers daar bij de microfoon?
Jaja, rustig maar.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:36 schreef Impry het volgende:
Floris, jij hebt hem wel aanstaan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |