Je heb ook toevoegingen aan huisnummers zoals 12a 12b etc.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:16 schreef JDude het volgende:
Wie gaat er dan ook met een winkel op 1 huisnummer wonen?
Ja, ik woon zelf ook op een -a nummer. Maar als je de OP leest zie je dat in het geval van TS die toevoeging nooit is geregistreerd. Hij woont dus op exact hetzelfde nummer als de winkel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:21 schreef Robin2130 het volgende:
Je heb ook toevoegingen aan huisnummers zoals 12a 12b etc.
Los van wat jij van de KPN vindt is dit een situatie die uiteraard voor problemen gaat zorgen. Het hangt er sterk vanaf hoe de TS dit heeft gemeld bij de KPN of de schuld daar ook ligt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:43 schreef Duvel het volgende:
Sorry hoor, maar om TS hier nou de schuld van te geven. Bij KPN werken gewoon relatief veel domme prutsers. Sterkte, TS.
Klopt, maar de monteur had ook moeten weten dat hij ook naar de naam moest kijken. Dat heb ik nog tegen KPN en Telfort gezegt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, ik woon zelf ook op een -a nummer. Maar als je de OP leest zie je dat in het geval van TS die toevoeging nooit is geregistreerd. Hij woont dus op exact hetzelfde nummer als de winkel.
Echt niet, ze zijn de dom om hun eigen lijn over te zetten naar Telfort. Ik had/heb al adsl van KPN, daarom zeiden ze een maandje terug dat ze zich er niet in konden vergissen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:04 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Los van wat jij van de KPN vindt is dit een situatie die uiteraard voor problemen gaat zorgen. Het hangt er sterk vanaf hoe de TS dit heeft gemeld bij de KPN of de schuld daar ook ligt.
Als jij meldt dat je gewoon DSL op huisnummer X wil dan doen ze dat ook.
KPN = Telfort = KPNquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:13 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Echt niet, ze zijn de dom om hun eigen lijn over te zetten naar Telfort. Ik had/heb al adsl van KPN, daarom zeiden ze een maandje terug dat ze zich er niet in konden vergissen.
Mooi, alleen nog zorgen dat dat "op hun kosten" zwart op wit staat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:54 schreef Kaneel het volgende:
Met veel pijn en moeite heb ik toch een medewerker gesproken die zo snel mogelijk een spoedmonteur OP HUN KOSTEN !! stuurt! Dit vooral omdat de winkel ook geen PIN - verbinding meer heeft.
Ik weet nou niet wie er mee ge-0wn3d is. Jij of de winkelquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:04 schreef Kaneel het volgende:
Grrrrrrrrrrrrr, ik woon boven een winkel, dus 1 isra punt, 2 aderparen. En wat doet KPN bij een telco-telco migratie (KPN-->Telfort)? Ons nummer is nu van de winkel, en het nummer van de winkel gaat nu naar ons. Internet is opgeleverd (ws. beneden dus...) en ik zit boven nog met KPN direct-adsl.
Is het nou zo moeilijk. Ok ok, we hebben hetzelfde huisnummer (toevoeging niet geregistreerd), maar de namen verschillen wel! En ik had nog 10x gebeld met KPN en Telfort, maar het zou allemaal goed gaan. NIET DUS!
Ik mag dus zometeen aan de winkel uitleggen waarom ze voorlopig niet bereikbaar zijn
Vooral de winkel...quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet nou niet wie er mee ge-0wn3d is. Jij of de winkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |