ik was aan het typen terwijl deze geopend werd,vandaar dat ik later was,kan die van mij weggehaald worden of in deze geplaatst??????
--------------------------------------------------------------------------------
ze zegt dus wel verwent te zijn!!!!
ze gaat bijna het huis nog niet uit,want ze kan het nog niet aan ,al die publisiteit.
schrikt ze toch wel van die hele hype.
ze kon kiezen of terug de anonimiteit in of bekende nederlander
toch liever bn-er "ik vind dit toch wel leuk"
als ze in een soap zou spelen theaterale Bianca of een type als Karin?
toch liever Karin
ze doet ook nog mee ann tai bo,alsof we daar op zaten te wachten
Minousch van rtl-live is ook daar
Sabine krijgt presentatiecursus van haar
mnaar minousch zou wel cursus willen hebben van Hans en Mirreille(!!!!!!!)
ze zei dar Sabine een voordeel had:"je hebt een mooi koppie"
verder word er niet echt veel nieuws gezegd,misschien kan iemand dit aanvullen die het ook heeft gezien???
Ik vond Sabine ook goed overkomen, maar ik moet zeggen dat het niet echt haar soort programma is. Ze zat er af en toe bij van "wat moet ik hier nu". De vragen die gesteld werden waren eigenlijk ook al in andere programma's beantwoord. Ook was het slecht voorbereid. ( Waar Mereille afscheid nam van Minoesch in plaats van Sabine en het interview met de TAI-BO'er). Ik vond het een zeer amateuristische programma. Hoe wil Minoesch nu iets van deze mensen leren. De enige die spontaan en "proffesioneel"overkwamen waren Minoesch en Bientje!!
"De knappe Brabantse heeft voor haar mede-bewoners een ding verborgen gehouden. Dat is het feit dat haar vader een schatrijke zakeman is, en Sabine -als enig kind- zijn enige erfgenaam! 'Sabine hoeft nooit van haar leven te werken,' zegt een intieme vriendin uit Tilburg. 'Haar kinderen zullen dat zelfs niet hoeven! Ze is opgegroeid in een prachtige bungalow aan de rand van de bossen. Toen ze achttien werd, kreeg ze voor haar verjaardag een Jeep en natuurlijk alle benodigde rijlessen. Toen ze 20 of 21 werd, had haar vader een nieuwbouw appartement in het centrum van Tilburg gekocht. Die man is multi-miljonair! Sabine lacht gewoon om die 250.000 gulden. En die arme Bart maar denken dat hij de liefde van zijn leven tussen de lakens heeft gehad. Die komt in december van een koude kermis thuis!"
quote:
op 10-25-1999 om 12:33 PM schreef Uniquehorn het volgende:
Is dat dan zo belangrijk? wie de eerste topic heeft?goh....
Uniek.
nee is niet belangrijk,maar ik wilde geen tweede topic over hetzelfde hebben ,vandaar dat ik de mijne heb laten sluiten en gecopiered(??????) naar deze
quote:
op 10-25-1999 om 03:43 PM schreef hobbes het volgende:
hoorde het gerucht dat de mamma van sabine miljonair is? wie weet daar iets van?
vroeg me al af waarom de ouders van sabine zo op de achtergrond bleven..........
Trouwens, die Wim komt ook niet in beeld (was zakenman toch?!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |