Dan heb ik wat je zoekt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
mja vind dat soort gestrekte vlaktes altijd wel mooi
Kijk, dat is nog in de buurt ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Prachtig schaatsweer vandaag. Om 12 uur het ijs op gestapt bij Harderwijk, via wat omwegen naar het Veluwemeer gegaan richting Elburg. Daar was de verrassing groot toen bleek dat je met een klein stukje klunen het Drontermeer kon bereiken. Dus toen verder geschaatst naar Roggebotsluis en toen ook nog het Vossenmeer op tot aan ongeveer de IJsselmonding geschaatst. Omdat het al vrij laat was lekker hard teruggeschaatst en was nog net voor het donker weer in Harderwijk. Wat een ijs! Af en toe nog gladder dan op de kunstijsbaan.
Bijna 70 kilometer, echt een aanradar, je kunt ook nog bij strand Horst opstappen. Dat is goed te bereiken via de A28, zelf ben ik met de trein naar Harderwijk gegaan.
[ afbeelding ]
Wij gingen er altijd met de boot heen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:55 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Idd! Daar gingen we vroeg altijd heen. Dat is pas mooi schaatsen!
Ik ben benieuwd, ik heb nog nooit bij Kinderdijk geschaatst maar ik heb dat voor donderdag in de planning staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Giethoorn.De Weerribben.
Maar ik zag ook een mooi filmpje bij Kinderdijk:
dar klopt. dat is zeker een mooie tocht. bovendien zonder tocht is het een prachtige gebied met een veelzijdigheid aan routes.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:50 schreef kawotski het volgende:
De Belterwiedetocht ziet er ook goed uit.. live beelden: http://www.rtvoost.nl/TV/live.aspx
quote:Vrijdag 9 en Zaterdag 10 januari GEEN Molentocht!
Donderdagmorgen kwam het bestuur van de Stichting Molentochten Alblasserwaard opnieuw bij elkaar om te bespreken of de Molentocht toch vrijdag of zaterdag kon worden verreden. Er is besloten om dit niet te doen, omdat er nog te veel zwakke plekken in het parkoers zitten. Heb allemaal nog even geduld alstublieft. Zaterdagmorgen wordt bekeken en besproken of de Molentocht dan eventueel maandag doorgang kan vinden. Houdt daarom deze site in de gaten of pagina 434 van NOS-teletekst. Daarop zal tijdig de Molentocht worden aangekondigt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |