Jij welquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef Kinga het volgende:
Komt er ook zo'n topic voor mijn verjaardag?
Dat zou aan het einde van de nacht best eens kunnen gebeuren, want hier gaat op gedronken wordenquote:
Dankjewel tipschquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zou aan het einde van de nacht best eens kunne gebeuren, want hier gaat op gedronken worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd Disana
![]()
![]()
![]()
![]()
Kus mijn kloten maarquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
En ik wil ook een kus!!!!!!!
Hmm... ik klik op de afspeelbutton, en hij is er gelijk klaar mee?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:37 schreef tipsch het volgende:
En een cadeautje voor Disana, een heel mooi liedje, raar swingen
http://www.zshare.net/audio/5809652fc89205/
hm? je moeteerst de add wegklikken, en dan komt het download/spelertje tevoorschijn als het goed is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm... ik klik op de afspeelbutton, en hij is er gelijk klaar mee?
Nee, 't lukt echt niet. Ik kan hem hooguit downloaden. Maar het is het gebaar dat teltquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
hm? je moeteerst de add wegklikken, en dan komt het download/spelertje tevoorschijn als het goed is.
Download this File -> Download (in groene letters) -> rechtsboven kun je de add wegklikken
Maar dan doe je toch gewoon downloaden?!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, 't lukt echt niet. Ik kan hem hooguit downloaden. Maar het is het gebaar dat telt
Laat het me 1 dag vantevoren effe weten en jij krijgt ook zo'nquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef Matje-1989 het volgende:
Moet ik Disana kennen? Leuk hoor zulke topic's
Ik wil er ook eentje over een maand of 6
Nou ik hoop dat je het zelf gemaakt hebt. In dat geval: Leuk geprobeerd !!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maar dan doe je toch gewoon downloaden?!Het is een leuk liedje, luister nou gewoon
Ken je klassiekersquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je het zelf gemaakt hebt. In dat geval: Leuk geprobeerd !!!!
![]()
casio-gedreutel
![]()
Okee, het duurde wat lang, maar ik heb geluisterd. Het downloaden kostte veel tijd en toen liep fok ook weer vast (heb ik om de zoveel tijd bij het refreshen). Dankjewel voor het muziekje, tipsch.quote:
Nou, ik heb het nog noooooit gehoordquote:
Helaas zijn er nog maar heel weinig mensen die ook maar enig benul hebben van de weg die clubmuziek (dance of techno) heeft gemaakt door de jaren heen. Je bent daar één van, best raar voor een homoquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou, ik heb het nog noooooit gehoord
Gebak? Nu? Bitterballen met een glaasje wijn zul je bedoelen... alsjeblieftquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou, ik heb het nog noooooit gehoord
HEEE DISAAANAAAA !! WAAR BLIJFT HET GEBAK ??? IK HEB HONGER
Yo Donnie! Dubbel feest zo aan het begin van de nacht. Ik hoop dat Brian zo nog een deur aan diggelen gooit door de ruzie met z'n neukertje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:21 schreef Donnie29 het volgende:
Van harte gefeliciteerd Disana!!!!!!!
Thanks !!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Gebak? Nu? Bitterballen met een glaasje wijn zul je bedoelen... alsjeblieft
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:16 schreef noekje het volgende:Hallo lieve Disanakindje, poppetje, schatje van me!
Wat hoor ik nu van Ome Wilgo. Vier jij je jaardag??
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:16 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Happy birthday to you...
Zie ze toch eens zingen voor je!
Natasia wil ook nog iets tegen je zeggen op deze mooie dag.
[ afbeelding ]
Hallo lieve Disanakindje, poppetje, schatje van me!
Wat hoor ik nu van Ome Wilgo. Vier jij je jaardag??
[ afbeelding ]
Hopelijk krijg je net zo'n mooie jaardag als ik had en ben je inmiddels bewerkt door Patricia.
Ik hoop ook voor je dat jij iig wel een jaardag zonder kinderen krijgt. Die weten de sfeer altijd zo te verpesten.
[ afbeelding ]
Het gaat nu wel veel over jou. Laten we het over mij hebben want dat wil iedereen weten natuurlijk.
Ik zit behoorlijk op zwart zaad momenteel. Ook is deze jaardagswens niet goedkoop. Gelukkig kan ik de factuur naar PeterNB sturen. Graag binnen 1 week betalen anders breek ik zijn beide poten en stuur ik mijn geweldige zusters op hem af.
[ afbeelding ]
Verder gaat het heeeel goed met mij. Ben inmiddels weer 89 kilo afgevallen en ben gevraagd om te zingen in een band. Zo leuheuk! Het is een hele grote band met heel veel leuke poppetjes. Ze kwijlen wel veel maar dat leer ik ze ook wel af want ik schop ze zo het podium af. We zijn nu hard aan het repeteren voor de speciale kersteditie. Niet alleen zing ik maar ik mag ook een nummer begeleiden met een instrument. Kijk dus naar de kerstaflevering op kerstavond, 20.00 uur op de NCRV. De Jostiband ft Natasia.
Gefeliciteerd poppetje!![]()
Je zou bijna gaan wensen dat Natasia weer terug kwam, toch? Dat was nog eens een feest, het voorleestopic featuring noekjequote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan wensen dat Natasia weer terug kwam, toch?
Op mijn verjaardag mag ik toch zeker alles zeggen?quote:
Was DGK nu ook die Amanda-fan, wiens naam ik vergeten ben, iets met Robert....quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag mag ik toch zeker alles zeggen?![]()
Okee, ik geef toe dat ik te ver ging![]()
Lobasca, ik mis de Dennis fan met zijn tampeloeris ook. Een beetje lol in de COS is nooit weg.
En nu moet ik weer van deze stoel af en opruimen. Blech, boodschappen voor de feestdagen, ook zoiets...
We hebben vanmiddag met het dagverblijf anders HEEL HARD voorquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
Lobasca, ik mis de Dennis fan met zijn tampeloeris ook.
It's alivequote:Op zaterdag 22 december 2007 16:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
We hebben vanmiddag met het dagverblijf anders HEEL HARD voor
je gezongen hoor !!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Was 't maar waarquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
It's alive![]()
![]()
met zijn lekkere uitlaat!
gellukg wel vieze enge stalkert dat je d'r bentquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:55 schreef dgk_fan het volgende:
Puch is in beslag genomen de avond dat Dennis het huis verliet
Wil je met me trouwen ????quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:56 schreef DennisBax het volgende:
[..]
gellukg wel vieze enge stalkert dat je d'r bent
Beetje vriendelijker tegen mekaar jongens !!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:02 schreef DennisBax het volgende:
[..]
al was je het laatste dier op aarde dan nog niet
ik heb Nadia sukkel
Happy Birthday to SAANTJEquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Beetje vriendelijker tegen mekaar jongens !!
DISANA IS JARIG EN DUS HOUDEN WE HET GEZELLIE !!
Nee hoor, ik ben ouderquote:Op zondag 23 december 2007 02:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee Paddy, leuk je weer te zienIk ben niet jarig meer hoor, ik ben nu gewoon OUD.
Okee, zegt het ene oude wijf tegen het andere: ik vond het na tweeen wel welletjes, en kom hier lekker nog even bijlezen om af te bouwen. Zwengel ik de streams aan, zie ik allemaal hot bods in de jacuzzi. Dáár ben ik nu ook te oud voor!quote:Op zondag 23 december 2007 02:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ouderMaar ik lurk af en toe nog wel hoor
En feesten is niet afgelopen om 12.00. Niet bij mij in ieder geval
Ja, stimmt Robert!quote:Op zondag 23 december 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is het feestje hier aardig doorgegaan terwijl ik er niet was...
Dennis jongen, scheer je weg! Blech.
dgk_fan, pas goed op je bouwvakkerstampeloeris en ga maar hard sparen voor een nieuw Puchje.
Lobasca, die Amanda fan heette toch zoiets als robert6000? of was het 2000.
Nee, helaas. Ik heb mijn favoriet, de zogenaamde 'bananenboot', natuurlijk ook allang op. Maar we gaan zo op weg, en de Jumbo is open, dus ik zal eens kijken wat ze hebben. Dan neem ik van alles wat mee, kun je kiezen, okequote:Op zondag 23 december 2007 12:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, stimmt Robert!
Is er nog gebak over?
Ohhh...die banenboten zijn heerlijk, jaquote:Op zondag 23 december 2007 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik heb mijn favoriet, de zogenaamde 'bananenboot', natuurlijk ook allang op. Maar we gaan zo op weg, en de Jumbo is open, dus ik zal eens kijken wat ze hebben. Dan neem ik van alles wat mee, kun je kiezen, oke
Das het bestbewaarde geheim op FOKquote:Op zondag 23 december 2007 15:20 schreef Vinamp het volgende:
Hoe oud is ze geworden?
Okee, we zijn terug, en ik heb hier:quote:Op zondag 23 december 2007 14:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ohhh...die banenboten zijn heerlijk, jaMoorkop teken ik ook voor!
Succes!
Kwarkgebakje Citroen dan maar, straks bij de koffie!quote:Op zondag 23 december 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, we zijn terug, en ik heb hier:
5 bananenboten
6 moorkoppen
9 koffiebroodjes
4 vruchtengebakjes
4 chocoladecakejes
6 kwargebakjes citroen
en
5 kwarkgebakjes aardbei
Ik dacht, dan heb je wat om te kiezen.
Doe mij maar een moorkop, 2 koffiebroodjes, een vruchtengebakjequote:Op zondag 23 december 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
5 bananenboten
6 moorkoppen
9 koffiebroodjes
4 vruchtengebakjes
4 chocoladecakejes
6 kwargebakjes citroen
en
5 kwarkgebakjes aardbei
Ik dacht, dan heb je wat om te kiezen.
Lieverd, da's niet goed voor je tandjesquote:Op zondag 23 december 2007 17:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Doe mij maar een moorkop, 2 koffiebroodjes, een vruchtengebakje
en een chocoladecakeje...................................alsjeblieft
Eentje, he? Kijk Peter, deze jongedame is verstandigquote:Op zondag 23 december 2007 16:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kwarkgebakje Citroen dan maar, straks bij de koffie!
Af en toe...ik ga nu koffie zetten, schuif hem maar deze kant op.quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Eentje, he? Kijk Peter, deze jongedame is verstandig
Sorry, ik was alweer met iets anders bezig. Maar hier is ie, vers uit de koelkast.... zoeffffff!quote:Op zondag 23 december 2007 18:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Af en toe...ik ga nu koffie zetten, schuif hem maar deze kant op.
Mjammie, ik heb net mijn 2e mok getapt.... Aanvalluhhhhhh....quote:Op zondag 23 december 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik was alweer met iets anders bezig. Maar hier is ie, vers uit de koelkast.... zoeffffff!
quote:Op zondag 23 december 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Eentje, he? Kijk Peter, deze jongedame is verstandig
Lekker? Ik zit ook van alles te snoepen, restje van dit, hapje van dat (genoeg keuze).quote:Op zondag 23 december 2007 19:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mjammie, ik heb net mijn 2e mok getapt.... Aanvalluhhhhhh....![]()
wel lekker zo'n 'eigen' topic
Helemaal waar (quote:
Pave, long time no see!quote:
Blurkje. Wat is dat met die streams? Steeds als ik even tijd had, zag een zo'n zuur hoofd met zo'n klagend omlaaggetrokken mond? Ik dacht, is dat een nieuwe bewoonster die naar binnen is geslopen toen ik mijn feestje vierde. Maar nee, het was mevrouw Sportiefquote:Op zondag 23 december 2007 22:29 schreef -Blurk- het volgende:
Beetje laat, maar niet minder gemeend Disana, van harte gefeliciteerd!
Ja, jij bent alleen blijkbaar iets langer jarig dan ikquote:Op maandag 24 december 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo zijn we samen toch maar mooi 2 jaar ouder geworden deze maand
WAHAAHAHAHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:02 schreef DennisBax het volgende:
[..]
al was je het laatste dier op aarde dan nog niet
ik heb Nadia sukkel
Wist je dat niet? Eind december krijg je een dag extra zodat je meer cadeautjes krijgt. Da's in verband met Sinterklaas en kerst en Oud en Nieuw, ze kwamen erachter dat sommige kindertjes werden achtergesteld.quote:Op maandag 24 december 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, jij bent alleen blijkbaar iets langer jarig dan ik
Heb je toffe shit gekregen?
Wrijf het er maar in, die teringsint met zijn kutverjaardag vlak voor de mijne.quote:Op maandag 24 december 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Eind december krijg je een dag extra zodat je meer cadeautjes krijgt. Da's in verband met Sinterklaas en kerst en Oud en Nieuw, ze kwamen erachter dat sommige kindertjes werden achtergesteld.
Ja, jij hebt ook pech. Nog erger is 31 december, heb ik gehoord.quote:Op maandag 24 december 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in, die teringsint met zijn kutverjaardag vlak voor de mijne.
Maar wat heb je nou gekregen?
Mooi, dan krijg je van mij een paint.quote:Op maandag 24 december 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, jij hebt ook pech. Nog erger is 31 december, heb ik gehoord.
Mooie cadeautjes heb ik gekregen. Maar het mooist vond ik eigenlijk een heel simpel gasaanstekertje voor het fornuis (ik mol die dingen altijd).
Ssssst, dat was een grapjequote:Op maandag 24 december 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
54? Dacht het niet hoor.
Het kan niet op, drie keer een vrolijke Huub. Dat zien we niet veel meer, de laatste tijd.quote:Op maandag 24 december 2007 02:39 schreef soylent het volgende:
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ha ha, wat ben jij een bofkont zeg. Toen ik het zag, dacht ik 'dat gaat zo weer dicht', maar kennelijk heb je goed gescoord met je maandenlange zelfkwelling als Dennis fanquote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb effe met Avonne en Danny overlegd... Dit topic mag nog de hele dag
geopend blijven !!
You did a well job today!!quote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb effe met Avonne en Danny overlegd... Dit topic mag nog de hele dag
geopend blijven !!
quote:Op maandag 24 december 2007 14:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Had ze maar een pipi..................dan vroeg ik haar ten huwelijk !!!
quote:Op maandag 24 december 2007 14:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Had ze maar een pipi..................dan vroeg ik haar ten huwelijk !!!
Gebruik je toch een plastuitje?quote:Op maandag 24 december 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Wist je dat dat niet kon? Dat hoorde ik laatst op de radio. Jongetjes kun je wel naar meisjes ombouwen, maar vice versa lukt niet.
Dan wordt Peter maar hetero, waarom ingewikkeld doen als het makkelijk kan?quote:Op maandag 24 december 2007 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Peter erg lief, maar er zijn grenzen
Ik denk dat 'het' me dan alleen lukt als ik een levensgrote poster vanquote:Op maandag 24 december 2007 14:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan wordt Peter maar hetero, waarom ingewikkeld doen als het makkelijk kan?
Dus een snor opplakken is niet genoegquote:Op maandag 24 december 2007 14:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik denk dat 'het' me dan alleen lukt als ik een levensgrote poster van
Thomas Berge over Disana heen leg![]()
![]()
(En dat heeft NIETS met Disana te maken natuurlijk)
Hij is gewoon jaloers op mijn BVT !!!!quote:Op maandag 24 december 2007 15:06 schreef Disana het volgende:
mijn vriend zag het toch al niet zitten
Ja die mag er zijn. Maar een PT (programmeurstampeloeris) valt ook niet te versmaden.quote:Op maandag 24 december 2007 15:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers op mijn BVT !!!!
Is dat die kok die onlangs in DGK kwam?quote:Op maandag 24 december 2007 19:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, ik wilDominique
![]()
(Maar die wil mij weer niet)
![]()
Nee, Dominique is een jongen waar ik nu al een jaar of 3 hopeloos verliefdquote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat die kok die onlangs in DGK kwam?
quote:Op maandag 24 december 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
Dit topic moet vol!!!!!!!
Maar je hebt ons nu toch? De schone Lobasca, de nuchtere Disana... keuze te over... gewoon een piemeltje er zelf bij denkenquote:Op maandag 24 december 2007 20:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, Dominique is een jongen waar ik nu al een jaar of 3 hopeloos verliefd
op ben. Hij is echter gewoon hetero, moet niets van me hebben en sinds hij ontslagen is
(werkte op mijn werk) zie ik hem helemaal niet meer (en hij woont ook niet in
de buurt maar in Brabant)
En iedereen roept tegen me:"Zet die gozer toch uit je kop man!" maar ja......daluknie
Precies. Ik zit hier lekker snoeihard Coldplay te draaien, alle buren zijn toch weg. Niks geen last van kerstgevoelens of verplichtingenquote:Op maandag 24 december 2007 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Maar dan met lekkere hapjes
en drankjes
en plastuitjes
En anders..quote:Op maandag 24 december 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je hebt ons nu toch? De schone Lobasca, de nuchtere Disana... keuze te over... gewoon een piemeltje er zelf bij denken
quote:Op maandag 24 december 2007 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Maar dan met lekkere hapjes
en drankjes
en plastuitjes
Morgen ben ik as free as a birdquote:Op maandag 24 december 2007 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Ik zit hier lekker snoeihard Coldplay te draaien, alle buren zijn toch weg. Niks geen last van kerstgevoelens of verplichtingen
Nope, ECHTE plastuiten. Ik heb ze zelf getest !!quote:Op maandag 24 december 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker weten dat dat geen kruimelzuigers zijn?
Echt welquote:Op maandag 24 december 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, wij ook. Lekker doen waar je zin in hebt.
Ik versier hem wel voor jequote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja, dat wel.................maar toch wil ikDominique
!!!!
quote:Op maandag 24 december 2007 22:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin.................![]()
![]()
dus hij zal zowiezo op geen
enkele avance ingaan.
En jij gaat ff de goodguy uithangen, zodat 'ie alsnog in je armen ligt?quote:Op maandag 24 december 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Lobasca! Laat dat!
Kom maar hier hoor, arm kind.
Mooi. We hebben hier met een uiterst gevoelige jongen van doen, die kortgeleden nog maar kaartjes voor Dennis postte en barre tochten op zijn Puchje maakte.quote:Op maandag 24 december 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry Pee, ik hou mijn handen thuis..
Zo ! Dat waren er inderdaad HEEEEL VEEEEL (die ik gemaakt heb dan, heb er natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. We hebben hier met een uiterst gevoelige jongen van doen, die kortgeleden nog maar kaartjes voor Dennis postte en barre tochten op zijn Puchje maakte.
Ben je gek? Die heb ik gemist (GELUKKIG!). Ik vond het zo leuk dat sommige COSsers dachten dat je het meende, en kwaaiig op je werden.quote:Op maandag 24 december 2007 23:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zo ! Dat waren er inderdaad HEEEEL VEEEEL (die ik gemaakt heb dan, heb er natuurlijk
nooit 1 verstuurd) met als hoogtepunt de kaartjes voor schoonmoeder Bax![]()
![]()
Ik denk dat ik een stuk of 10 hate-PM in die tijd kreeg met ECHT gefrustreerdequote:Op maandag 24 december 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
Ik vond het zo leuk dat sommige COSsers dachten dat je het meende, en kwaaiig op je werden.
Heb je niets anders?quote:Op maandag 24 december 2007 23:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Welkom !! Drankje ??
[ afbeelding ]
Ik verbaas me sowieso vaak dat er van alles wordt afgespeurd. Ik kijk en luister en schrijf een beetje, meer niet.quote:Op maandag 24 december 2007 23:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een stuk of 10 hate-PM in die tijd kreeg met ECHT gefrustreerde
Fok!ertjes
Dat telegraaf-artikel vond ik zelf ook wel een hoogtepunt, omdat iemand toen
de telegraaf-site ging afzoeken waar het stond
quote:Op maandag 24 december 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
En waar blijft de feestmuziek?
En dat allemaal voor D I S A N A !!!!!quote:Op maandag 24 december 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed topic.
Die ooit jarig wasquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dat allemaal voor D I S A N A !!!!!![]()
Gooi d'r maar in, als deze vol is...quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet getreurd ! Het topic voor haar volgende verjaardag staat alweer klaar !
Da's gemakkelijk te onthoudenquote:Op maandag 24 december 2007 23:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat mag ik voor je inschenken ??
[..]
5 juli
Disana verdient het niet. Disana zit naar drie hoeren te kijken. Disana is een beetje misselijk maar tegelijkertijd gefascineerd door zoveel lelijkheid.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dat allemaal voor D I S A N A !!!!!![]()
Ik mot de streams aanslingeren?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Disana verdient het niet. Disana zit naar drie hoeren te kijken. Disana is een beetje misselijk maar tegelijkertijd gefascineerd door zoveel lelijkheid.
Nou, ik vond het vrij onsmakelijk. Rijen op Jaap, rijen op Huub, handen in broekjes... en mooie meiden zijn het ook niet.quote:
Nee, vind het ook niet echt knappe meiden. Maar ja, als ze maar geil zijn ofzo....quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik vond het vrij onsmakelijk. Rijen op Jaap, rijen op Huub, handen in broekjes... en mooie meiden zijn het ook niet.
Peter, mogen we concluderen dat we hier allebei geen verstand van hebben?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, vind het ook niet echt knappe meiden. Maar ja, als ze maar geil zijn ofzo....
Daar komen ze voor geloof ik..........
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als je van naakte vrouwen houdt........................nee dan ook nog niet![]()
Dat moeten we dan maar jaquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter, mogen we concluderen dat we hier allebei geen verstand van hebben?![]()
Welja.....'t is kerstims !!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Toe maar, maak er hier ook maar een hoerenkast van
Ach ja, stal, kast... wat maakt het ook uitquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Welja.....'t is kerstims !!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, stal, kast... wat maakt het ook uit
DIT zijn pas vieze plaatjesquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter zit vieze plaatjes te posten
Nee hoor. Dat is just your dirty mind.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
DIT zijn pas vieze plaatjes![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een normale mind gehad........quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is just your dirty mind.
Foei Peequote:Op dinsdag 25 december 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter zit vieze plaatjes te posten
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is just your dirty mind.
Oei.....kom je aan mijn Fiets dan kom je aan mij............quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Foei PeeIk ga je uitlaat saboteren
Slaap lekkertquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oei.....kom je aan mijn Fiets dan kom je aan mij............
(En nu ben ik weg. Trustuh !!)
Vrolijk? Wat nou vrolijk. Kijk eens naar buiten: grijs en grauw.quote:
Ik las grijs en blauw....quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrolijk? Wat nou vrolijk. Kijk eens naar buiten: grijs en grauw.
Ik plaag maar. Fijne vrije dagen ook voor jou
Eigenlijk had je dat met oud en nieuw moeten doen he, een nieuw begin, een nieuwe inrichtingquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik las grijs en blauw....![]()
Ben de meubels aant verplaatsen...
En, staat het goed? Laptop een mooie prominente plaats?quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:11 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben van de opwellingen.... dan moet het ook stante pede gebeuren...![]()
Lag er vannacht (vanmorgen) al over te fantaseren...
Meeste is al verplaatst
quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En, staat het goed? Laptop een mooie prominente plaats?
Indische kipquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuh...op de eettafel...staat ie in ieder geval een beetje stabiel
![]()
Wat schaft de pot bij jullie vandaag, op je 3e verjaardagsdag?
Wat liefquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Indische kip![]()
We hebben trouwens ook lekkere hapjes van onze Servo-Kroatische buurvrouw gekregen, maar máchtig dat die zijn... pfoei.
En welke taal is dat? Ik weet dat Srecan Bozic een nieuwjaarswens in het Servokroatisch is.quote:
Maleis...quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
En welke taal is dat? Ik weet dat Srecan Bozic een nieuwjaarswens in het Servokroatisch is.
Die buren zijn fantastische mensen trouwens. Hier destijds via de UNHCR gekomen, gemengd huwelijk dus dat kon niet meer. Hun kinderen studeren nu allebei.
Ah.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maleis...![]()
Kijk, dat vind ik nu mooi om te horen op een dag als deze!
Ik ben vandaag ook in een heerlijke anti-kerststemming..morgen wel op pad, maar dat is echt leuk, gezellig en lekker...quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah.
Ja mooi he. Ze hebben keihard gewerkt al die jaren om hun kinderen hier een toekomst te geven. En dat is heel goed gelukt.
Ik zit hier de hele dag al zo lekker rond te lummelen... lekker hoor, kerst
En het is geheim zo te zienquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook in een heerlijke anti-kerststemming..morgen wel op pad, maar dat is echt leuk, gezellig en lekker...
Niet geheim hoor, en dat lekker slaat op de culinaire hoogstandjesquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En het is geheim zo te zienDat 'lekker' klinkt vooral goed.
Aahhh, kerstvraat!quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet geheim hoor, en dat lekker slaat op de culinaire hoogstandjes
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:19 schreef PeterNB het volgende:
Gelukkig dit jaar maar 1x eten met kerst![]()
Morgen gewoon een boterham met ei![]()
(Oh, en volgedronken)
Gadver!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 00:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En toen kwam er NA het toetje ook nog zo'n vreselijke chocoladefontein op tafel![]()
![]()
Ja ja ja!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 12:57 schreef PeterNB het volgende:
Dames en Heren, komt u maar, komt u maar, nog enkele postings vrij.
Ik krijg er anders nachtmerries van!quote:
Help, ik word gestalkt!quote:Op woensdag 26 december 2007 13:05 schreef noekje het volgende:
Maar waar ik eigenlijk voor kom. Fijne 2e kerstdag Disanapoppetje!
Ik heb zo een vermoeden dat ie morgen dicht gaat. Wat natuurlijk heel oneerlijk is, want waarom zou je mensen niet 11,8 maanden voor hun verjaardag mogen feliciterenquote:Op woensdag 26 december 2007 12:57 schreef PeterNB het volgende:
Dames en Heren, komt u maar, komt u maar, nog enkele postings vrij.
En de kerst-ellende is nog niet overquote:Op woensdag 26 december 2007 13:57 schreef Disana het volgende:
Heel fijn dat je over de chocoladefontein begon. Not. Bah.
Dan moeten we gewoon zorgen dat 'ie voor morgen HELEMAAL VOL isquote:Op woensdag 26 december 2007 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat ie morgen dicht gaat. .
Nou, dat kan ook zeer sexy zijn hoor. Bear Force One.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En de kerst-ellende is nog niet overKrijg ik een tondeuze voor de kerst. Ik zojuist
geprobeerd op standje-3 (Normaal bij de kapper doe ik opzetstukje-2) maar
DAAR ZIT TOCH EEN HEEL VERSCHIL TUSSEN![]()
![]()
(Ben nu net zo'n militair zo kort.....................:) )
Nog 70 posts? Zorg jij dan maar voor hulptroepen, want dat red ik nietquote:Op woensdag 26 december 2007 16:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan moeten we gewoon zorgen dat 'ie voor morgen HELEMAAL VOL is![]()
Kom op !! WE KUNNEN HET !!
Vind het ook wel stoer zo...............quote:Op woensdag 26 december 2007 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat kan ook zeer sexy zijn hoor.
Nou, zo traag als Fok! nu is lukt het je niet al zet je 1500 man aan het tikken.....quote:Op woensdag 26 december 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog 70 posts? Zorg jij dan maar voor hulptroepen, want dat red ik niet![]()
Militairen zijn gaaf en geil!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En de kerst-ellende is nog niet overKrijg ik een tondeuze voor de kerst. Ik zojuist
geprobeerd op standje-3 (Normaal bij de kapper doe ik opzetstukje-2) maar
DAAR ZIT TOCH EEN HEEL VERSCHIL TUSSEN![]()
![]()
(Ben nu net zo'n militair zo kort.....................:) )
*mompelt iets van "waarom is noekje geen jongen grrmblll grmbblll"*quote:
Stuk of 65quote:Op woensdag 26 december 2007 19:54 schreef noekje het volgende:
Hoeveel nog?
quote:
Fuck you. Heb je dan niet in de gaten dat ik geterroriseerd word door noekje?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Dag 5 van dit feestelijke topic, zonder onvertogen woord!!!
Sorry, ik kan je niet helpen want ik heb er geen verstand van: ik hou van mannen met staarten.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vind het ook wel stoer zo...............
Het stomme is alleen dat het hartstikke prikt in mijn nek nu (heb gewoon
gedouched en haren gewassen na afloop) terwijl het na mijn 'gewone'
kappersbezoek nauwelijks prikt. Ra ra ????
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Fuck you. Heb je dan niet in de gaten dat ik geterroriseerd word door noekje?
Dankjewel. Laat ik het zo stellen: er hangt nog nietsquote:Op donderdag 27 december 2007 01:23 schreef BuffyJan het volgende:
Alsnog gefeliciteerd Disana! Hoe oud/jong ben je geworden?
En hulde voor NoekjeIk pies in mn broek van t lachen om je fotoverhaaltjes
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
En deze is speciaal voor Lobasca.
Lobasca, dit zijn jouw memmen als ik ze door de modder heb gehaald:
[ afbeelding ]
Moet je maar niet zo pesten.
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
We zullen haar missen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je ware aard komt boven hè????
Nee, dat kan nietquote:Op donderdag 27 december 2007 01:48 schreef Cahir het volgende:
kan dit kut topic niet op slot?
Het gaat lukken!!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
Hoe ver zijn we nu? 265, 35 to go.
Vals kreng! Kappuh nou!!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
Begeven het onder hun eigen gewicht:
[ afbeelding ]
Hatsikideequote:Op donderdag 27 december 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
Dit moesten we vaak als we naar Nadia en Dennis keken:
[ afbeelding ]
Wie was die Bitch 64 eigenlijk?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Scheld nog even door. Topic moet vol.
Geen idee. Blijkbaar een kloon. Daarvoor was er ook al zo'n kloon, weet je nog? Misschien was het dezelfde - al heb ik daar nooit een ban voor gezien. Hoe heette die ook alweer. Piet-Jan?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie was die Bitch 64 eigenlijk?
Geen idee...quote:Op donderdag 27 december 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee. Blijkbaar een kloon. Daarvoor was er ook al zo'n kloon, weet je nog? Misschien was het dezelfde - al heb ik daar nooit een ban voor gezien. Hoe heette die ook alweer. Piet-Jan?
Van PJ heb ik geen ban gezien. Ik weet niet welke ik erger vond, wel wie het hinderlijkst was.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:03 schreef Gert het volgende:
PJ is door de shredder maar was niet de kloon van dezelfde figuur als b64.
Dat topic vollullen gaat wel lukken hè?
Je bent een schat!quote:Op donderdag 27 december 2007 02:03 schreef Gert het volgende:
PJ is door de shredder maar was niet de kloon van dezelfde figuur als b64.
Dat topic vollullen gaat wel lukken hè?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 27 december 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
PS Bedankt voor het open houden, was best lief.
Okeej..have it your wayquote:Op donderdag 27 december 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
Gaan we klef doenWel een paar postjes voor Peter over houden, he.
284 dus nog 16 minus deze. Maar Peter mag 'm toch zeker wel afsluiten, dat heeft ie verdiend met z'n bouwvakkerstampeloeris en z'n trouwe Puchje.quote:
Deal..hoeveel ruimte heeft 'ie nodig?quote:Op donderdag 27 december 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
284 dus nog 16 minus deze. Maar Peter mag 'm toch zeker wel afsluiten, dat heeft ie verdiend met z'n bouwvakkerstampeloeris en z'n trouwe Puchje.
Kweenie... wat denk jij? Een postje of 4? Om het af te leren? Tot ie weer een nieuw slachtoffer vindt natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Deal..hoeveel ruimte heeft 'ie nodig?
Hatsikidee 289.... is 'ie al naar zijn warme bouwvakkersbedstee?quote:Op donderdag 27 december 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Kweenie... wat denk jij? Een postje of 4? Om het af te leren? Tot ie weer een nieuw slachtoffer vindt natuurlijk![]()
Dit is post 288
Hoppa, 290... Natuurlijk joh, 't is een hardwerkend homo'tjequote:Op donderdag 27 december 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hatsikidee 289.... is 'ie al naar zijn warme bouwvakkersbedstee?
Ploingggg 291.... is 'ie klein van stuk?quote:Op donderdag 27 december 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoppa, 290... Natuurlijk joh, 't is een hardwerkend homo'tje
292.... Ik heb geen idee. Maar hij houdt wel van kleine jongetjes, getuige die screencap van Erics eerste date die hij zo leuk vond.quote:Op donderdag 27 december 2007 02:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ploingggg 291.... is 'ie klein van stuk?
293...die lebber is mine!!! Slaap lekker, cu soon, honeybumb!quote:Op donderdag 27 december 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
[..]
292.... Ik heb geen idee. Maar hij houdt wel van kleine jongetjes, getuige die screencap van Erics eerste date die hij zo leuk vond.
Ik heb patat. En als ik die patat op heb, ga ik naar bed. 't Is alleen wel veel patat, ik heb de zak maar meteen leeg gemaakt. Voor als je me niet meer ziet:![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
En deze is voor Peter. Want hij is de enige hier die nog lief tegen me doet![]()
[ afbeelding ]
Ja die knip je niet zo vaak..................quote:Op donderdag 27 december 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je niet helpen want ik heb er geen verstand van: ik hou van mannen met staarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |