Jij welquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:14 schreef Kinga het volgende:
Komt er ook zo'n topic voor mijn verjaardag?
Dat zou aan het einde van de nacht best eens kunnen gebeuren, want hier gaat op gedronken wordenquote:
Dankjewel tipschquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zou aan het einde van de nacht best eens kunne gebeuren, want hier gaat op gedronken worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd Disana
![]()
![]()
![]()
![]()
Kus mijn kloten maarquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
En ik wil ook een kus!!!!!!!
Hmm... ik klik op de afspeelbutton, en hij is er gelijk klaar mee?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:37 schreef tipsch het volgende:
En een cadeautje voor Disana, een heel mooi liedje, raar swingen
http://www.zshare.net/audio/5809652fc89205/
hm? je moeteerst de add wegklikken, en dan komt het download/spelertje tevoorschijn als het goed is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm... ik klik op de afspeelbutton, en hij is er gelijk klaar mee?
Nee, 't lukt echt niet. Ik kan hem hooguit downloaden. Maar het is het gebaar dat teltquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
hm? je moeteerst de add wegklikken, en dan komt het download/spelertje tevoorschijn als het goed is.
Download this File -> Download (in groene letters) -> rechtsboven kun je de add wegklikken
Maar dan doe je toch gewoon downloaden?!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, 't lukt echt niet. Ik kan hem hooguit downloaden. Maar het is het gebaar dat telt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |