abonnement Unibet Coolblue
pi_55452731
Mijn wagen dient binnenkort weer te worden vooorzien van een nieuwe APK. Nu lees ik net weer dat het niet mogelijk is om deze APK op een zaterdag uit te laten voeren.



En waarom? Omdat die kk ambtenaren van het RDW dan niet werken natuurlijk. Leuk! Dat betekent dat ik dus weer een halve snipperdag in mag leveren omdat die luie flikkers niet werken op zaterdag.

Klacht: dit is eigenlijk een algemene klacht tegen zaken waar je vrij voor dient te nemen omdat je door de week voltijd werkt en deze zaken niet in het weekend te regelen zijn.
pi_55452929
eens


Echt stom !
pi_55453062
Je kan je auto de dag (avond) voor de keuring daar al neerzetten en dan het openbaar vervoer nemen?
What was once contained, will be unleashed
pi_55453133
En bij vele APK-keurstations kun je er bij blijven en duurt het hooguit een half uurtje. Tenminste, als er niks mee is. (en als er wel wat mee is, hoef je vaak niet te betalen en kun je hem weer meenemen om de boel te fixen en daarna weer terug gaan).

Dus wat nou halve snipperdag . Hooguit anderhalf uur.
pi_55453141
Je werkt zelf toch ook niet op zaterdag? Nou dan, gun het die ambtenaren dan ook om het weekend vrij te hebben!
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
pi_55453338
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
En bij vele APK-keurstations kun je er bij blijven en duurt het hooguit een half uurtje. Tenminste, als er niks mee is. (en als er wel wat mee is, hoef je vaak niet te betalen en kun je hem weer meenemen om de boel te fixen en daarna weer terug gaan).

Dus wat nou halve snipperdag . Hooguit anderhalf uur.
In veel bedrijven is het alleen mogelijk om een hele of een halve dag vrij te nemen (bijzonder verlof daargelaten uiteraard).

Uiteraard gun ik eenieder zijn vrije zaterdag. Ik ben echter niet degene die allerlei kankeregels verzint zoals afmelding en herkeuring.

Kijk degenen die de APK verrichten zijn zaterdag gewoon werkzaam !!!!!!!!!!!!!!!!

Maar omdat die lui van het rdw zo nu en dan een steekproef uit willen voeren, is een apk op zaterdag niet mogelijk. Als garagebedrijven niet op zaterdag zouden werken zou ik dit ook minder erg vinden.

Het gaat om die ambtenaren.
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:42:56 #7
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_55453516
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:36 schreef BobbySixkiller het volgende:

[..]

In veel bedrijven is het alleen mogelijk om een hele of een halve dag vrij te nemen (bijzonder verlof daargelaten uiteraard).

Uiteraard gun ik eenieder zijn vrije zaterdag. Ik ben echter niet degene die allerlei kankeregels verzint zoals afmelding en herkeuring.

Kijk degenen die de APK verrichten zijn zaterdag gewoon werkzaam !!!!!!!!!!!!!!!!

Maar omdat die lui van het rdw zo nu en dan een steekproef uit willen voeren, is een apk op zaterdag niet mogelijk. Als garagebedrijven niet op zaterdag zouden werken zou ik dit ook minder erg vinden.

Het gaat om die ambtenaren.
Nou, technisch gesproken kan de keuring wel op zaterdag alleen moet dan maandagochtend de auto alsnog naar de garage voor de afmelding...
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:46:19 #8
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_55453619
Ik heb er gelukkig meestal geen last van, omdat ik onregelmatige diensten draai. Maar ik kan het me voorstellen dat het irritant is. Ik heb er ook wel eens last van als ik kantoordienst of een cursus moet volgen. Maar dat is meestal maar voor een weekje ofzo, dat is meestal wel op te vangen.
Horrible Cunt!
pi_55453625
En.... je kan anders toch leenauto meenemen van de garage ?
of OV, of fietsen, whatever. Kies anders een garage bij je werk in de buurt.

Mensen die zeiken over een halve dag vrijnemen
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_55453663
Beetje garage heeft toch wel een leen-auto idd?
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:48:43 #11
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_55453709
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:46 schreef Chinless het volgende:


Mensen die zeiken over een halve dag vrijnemen
Ware het niet, dat je voor veel grapjes tegenwoordig een halve dag vrij moet nemen. Aan het eind van het jaar heb je je verlof gebruikt voor allerhand "verplichte" afspraken. Zo wil je je verlof ook niet opmaken neem ik aan.
Horrible Cunt!
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:54:27 #12
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_55453888
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:28 schreef ijsmeis het volgende:
En bij vele APK-keurstations kun je er bij blijven en duurt het hooguit een half uurtje. Tenminste, als er niks mee is. (en als er wel wat mee is, hoef je vaak niet te betalen en kun je hem weer meenemen om de boel te fixen en daarna weer terug gaan).

Dus wat nou halve snipperdag . Hooguit anderhalf uur.
Toevallig heb ik vandaag mijn auto laten keuren, had ook zaterdag gewild. Je kunt er trouwens eventueel wel op wachten. Maar als er een steekproef plaatsvindt zit je er gewoon nog 'n keer 2 uur langer.

Ik had trouwens niets, gewoon 2 tientjes neerleggen en ik kan er weer een jaar tegen. Toyota powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  zaterdag 22 december 2007 @ 07:20:20 #13
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_55458316
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef Purevil het volgende:
Je kan je auto de dag (avond) voor de keuring daar al neerzetten en dan het openbaar vervoer nemen?
pi_55464491
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:54 schreef JeOma het volgende:

[..]

gewoon 2 tientjes neerleggen en ik kan er weer een jaar tegen.
2 tientjes maar? Wauw.....
Ik betaal ongeveer ¤ 37,-
  zaterdag 22 december 2007 @ 16:09:02 #15
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_55464907
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:43 schreef vannelle het volgende:

[..]

2 tientjes maar? Wauw.....
Ik betaal ongeveer ¤ 37,-
KwikFit. Vaste prijs. Volgens mij is 29E anders ook heel gebruikelijk, zelfs bij de dealer zelf...

Maar goed, daar zit verder ook geen drol aan extra's bij. Geen olie, koelvloeistof, etc...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_55465034
Ga dan minder werken
Na m'n studie straks mooi 4 dagen in de week werken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')