quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:02 schreef schatje het volgende:
Crocs komt met telefoonhouder
Crocs komt begin juni met een trendy mobiele telefoonhouder. Deze accessoire eruit als een echte Crocs schoen: modieus, grappig en functioneel. De Crocs o-dial is niet alleen geschikt voor mobieltjes, maar ook een iPod, andere persoonlijke elektronica en creditcards kunnen hierin veilig worden opgeborgen.
[ afbeelding ]
bron
Het is inderdaad ontzettend handig om een telefoon, een mp3 speler en een camera allemaal los te hebben, lekker slepen met alles, heerlijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:10 schreef Dirkmaat het volgende:
Ben ik de enige hier die een ding dat kan bellen en smsen wel prima vind? (los van het feit dat ik een klein formaat nog wel kan waarderen)
Ik heb toch al een betere camera en mp3-speler en een analoge agenda blijf ik prettiger vinden. Dus die functies zijn afgezien van de wekker die overal wel inzit altijd overbodig.
3G en sneller, MMS, GPS...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:25 schreef Bananenman het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen leven zonder een iPhone.
MMS pwn je er zo op met een aparte applicatie. GPS zou wel handig zijn maar een apart navigatiesysteem voor in de waggie is toch altijd beter. En daarnaast is 3G zwaar overrated, met WiFi kan je op de meest plekken toch wel terecht voor internet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
3G en sneller, MMS, GPS...
Maar goed, iedereen heeft weer andere wensen.
Op de meeste plaatsten WIFI dekking? Grote onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
MMS pwn je er zo op met een aparte applicatie. GPS zou wel handig zijn maar een apart navigatiesysteem voor in de waggie is toch altijd beter. En daarnaast is 3G zwaar overrated, met WiFi kan je op de meest plekken toch wel terecht voor internet.
iPhone.
Het antwoord wat ik overal lees. Beetje jammer. Maar goed, das een andere discussie die we hier niet gaan voeren.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
MMS pwn je er zo op met een aparte applicatie. GPS zou wel handig zijn maar een apart navigatiesysteem voor in de waggie is toch altijd beter. En daarnaast is 3G zwaar overrated, met WiFi kan je op de meest plekken toch wel terecht voor internet.
iPhone.
De iPhone is een erg mooi gadget, daar niet van (een vriend van me heeft er een), maar ik kan niet zonder een 'echt' hardwarekeyboard met bijbehorende feedback. Verder ben ik niet zo'n fan van touchscreens, iPhones' camera is vrij beperkt (2MP, geen video, geen autofocus, geen flits, geen opties). Daarnaast is de Bluetooth-stack ontzettend beperkt, geen bestanden uitwisselen via Bluetooth dus. Verder staat de gebondenheid aan iTunes me ook tegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:25 schreef Bananenman het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen leven zonder een iPhone.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |