Ik dacht al dat ik gek wasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Het viel me laatst op dat ik de '' smilie echt als rottig ben gaan beschouwen, omdat hij zo vaak gebruikt wordt in beledigingen aan het adres van dieetclubbers.
Leukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:31 schreef teigan het volgende:
Mensen die door dik en dun meeleven
Sweetquote:Miss_S gewoon gebanned laten want dat is een kuttroll
Mogen we dan ook weer een dieet-topic openen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:23 schreef yvonne het volgende:
Hopla, íedereen is unbanned, gedoe om niks, jullie regelen het onderling verder zelf maar.
De dame(s) die van alles elders over me te vertellen hadden mag/mogen het best in m'n gezicht doen
[..]
Sweet
Zo groot is jouw inbox niet hoor schatquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:25 schreef Miss_S het volgende:
Fijn dit wou ik al een dag zeggen
Als iemand een probleem met me heeft reageer gewoon prive en je krijgt antwoord, dit hoort zeker niet in dit feedback topic
Doe eens een gok?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dit komt sarcastisch op mij over, zou dat kunnen kloppen?
Geeeeeeen idee verderquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:36 schreef omearos het volgende:
[..]
Mogen we dan ook weer een dieet-topic openen?
Ik denk dat de meeste dan vergeten (of niet weten omdat ze nieuw zijn) dat ik inderdaad ookal 3/4 jaar post in het dieettopic en toen ik daar begon 98kilo woogquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Mja, als iedereen zich aanpast aan miss_s kan het inderdaad best goed gaan
Ik zie eigenlijk alleen niet in waarom iedereen in de dieetclub zich aan moet passen aan iemand die even iedereen de ogen wil uitsteken met 'ik pas in maat 34/36,'
Dat kan ook prima en het is ook hartstikke goed van je, maar ik denk dat de meeste mensen vallen over het feit dat het vaak op een wat snerende manier gaat, en dat je anderen vaak niet aanmoedigt of blij bent voor anderen. An daarom hebben mensen er ook moeite mee om blij te zijn voor jou. Het is juist dat, misschien wat offtopic gepraat, wat het topic zo intiem en gezellig kan maken, en al doe je maar een klein beetje mee daarin, dat kan al een grote invloed hebben in hoe mensen tegen jou aan kijken en dus ook op jou reagerenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste dan vergeten (of niet weten omdat ze nieuw zijn) dat ik inderdaad ookal 3/4 jaar post in het dieettopic en toen ik daar begon 98kilo woog
Waarom mag ik dit dan niet plaatsen maar freecell bijvoorbeeld wel, het is niet alsof ik nooit in het topic ben geweest en ik als iemand met gezond gewicht ff langs kom om dat alleen maar te melden
Maar jammer genoeg werd en word er ook nooit positief op mij gereageerd daarom heb ik ook ooit eens gezegd dat je kennelijk moet aankomen om er bij te horen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ook prima en het is ook hartstikke goed van je, maar ik denk dat de meeste mensen vallen over het feit dat het vaak op een wat snerende manier gaat, en dat je anderen vaak niet aanmoedigt of blij bent voor anderen. An daarom hebben mensen er ook moeite mee om blij te zijn voor jou. Het is juist dat, misschien wat offtopic gepraat, wat het topic zo intiem en gezellig kan maken, en al doe je maar een klein beetje mee daarin, dat kan al een grote invloed hebben in hoe mensen tegen jou aan kijken en dus ook op jou reageren
Het is geven en nemen, en natuurlijk is het zo dat de situatie de laatste maanden een beetje uit de hand is gelopen. Neemt niet weg dat iedereen met een schone lei kan beginnen. Jij door wat minder denigrerend te doen en wat meer medeleven te tonen, en de mensen die fel op jou reageren door niet alles wat jij zegt als iets negatiefs op te pakken. En dan zou het best goed kunnen gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar jammer genoeg werd en word er ook nooit positief op mij gereageerd daarom heb ik ook ooit eens gezegd dat je kennelijk moet aankomen om er bij te horen.
Leuk, je snapt best wat ik bedoel. Als voorbeeld: in het slanktopic gaat het tot nu toe wel goed, blijkbaar reageert miss_s daar anders, reageren wij daar anders, of een combinatie daarvan. Maakt verder ook niet uit, zolang het maar leuk/gezellig blijft.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Mja, als iedereen zich aanpast aan miss_s kan het inderdaad best goed gaan
Nee, het gaat er niet om dat maatje 34 mensen de ogen uit kan steken. Ik voel daar echt geen jaloezie bij en anderen in het dieetclubtopic, voor zover ik in kan schatten, ook niet. Maar als je daarbij komt met een 'als iedereen zo goed zijn best deed als ik, kon dit topic worden opgehevenquote:Op zondag 2 maart 2008 13:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En ja ik snap ook dat ik heb maatje 34 misschien een beetje oog uitstekend kan werken. Ik heb ook gepost dat ik een jasje in maat 158 heb gekocht. Had ik achteraf misschien beter niet kunnen doen aangezien het ook opgevat kan worden als "ik lekker wel en jullie niet" (het was alleen maar om aan te geven dat maten echt vreeemd zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |