abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58112827
Hebben jullie al het "haar verwijderen met katoenen draad " gezien?

dat is dus wel handig als je dat kan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58112850
M'n haar. Het ziet er ECHT niet uit. Nee HIER
KIJK!!!

pi_58113010
Hm.... Het is heeel laat en tijd om naar bed te gaan !! En ik heb m'n make-up er nog niet afgehaald...
Zal ik zo gaan slapen of... hmm
NATUURLIJK MOET JE HET WEGHALEN, HOER!
HET IS ONGELOFELIJK SLECHT VOOR JE HUID (krijg je kanker van)

pi_58113053
Kan hier geen apart "leuke schoonheidsfilmpjes op youtube" topic van worden gemaakt? Dit is feedback en ik verwacht met dit post-tempo minstens een rel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58113072
Ja doe jij dat en swiep deze posts daarheen
pi_58113088
quote:
Op donderdag 17 april 2008 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Kan hier geen apart "leuke schoonheidsfilmpjes op youtube" topic van worden gemaakt? Dit is feedback en ik verwacht met dit post-tempo minstens een rel
jammer he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58113096
Ik ga nu ff boodschappen doen, als niemand het vannacht heeft gedaan doe ik het wel (nachtdienst)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58113118
Okee ik doe het wel
pi_58113159
Oeh, hebben jullie het krul-filmpje al gezien? Oh wacht, er kwam een nieuwe.
pi_58113249
Echt grappig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_58113464
Maar nu ik toch in de LIF-FB ben: is er een topic over zelfgemaakte maskers e.d., met huis-, tuin- en keukenproducten? Avocado en geprakte banaan op je gezicht voor een zachte huid, enzo?
pi_58113493
quote:
Op donderdag 17 april 2008 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Maar nu ik toch in de LIF-FB ben: is er een topic over zelfgemaakte maskers e.d., met huis-, tuin- en keukenproducten? Avocado en geprakte banaan op je gezicht voor een zachte huid, enzo?
in cul wel volgens mij
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_58113505
dames, niet meer slowtsjetten hier heur

pi_58114073
quote:
Op donderdag 17 april 2008 14:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Thanks .
Nogmaals D' Acquasparta schoenen
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_58116287
Gemeld bij de FA's.
pi_58123240
Oldjeller en dieettopics, het blijft geen goede combinatie. Kunnen jullie wat zeggen over zijn manier van posten in het topic "naar de diëtist", want begin het nou wel erg zat te worden.
pi_58125218
oh, ik dacht dat de bedoeling van een forum was om met meningen/stellingen te komen, ondersteund met argumenten.. vaak heb je dan mensen die het één zeggen én mensen die het ander zeggen en alle tussenwegen. Het komt zelden voor dat er één correct antwoord is of iedereen het eens is met de stelling.
Als je alleen maar begripvolle lieve-oma-maakt-wel-een-kop-warme-chocolade-melk-reacties wil kan je beter naar de Tina schrijven, want je bent nu niet erg realistisch.
pi_58125386
OJ: jij gaat helemaal niet in op de vragen van TS. Trusten en Ewelina proberen haar te voorzien van antwoorden, omdat die ervaring hebben. Anderen, zoals AlphaOmega, Nein en Karammel komen met goedbedoelde en tamelijk nuttige adviezen over afvallen, ook best leuke bijdrages aan het topic. Wat jou nogal vervelend maakt, is dat je superier het topic komt binnenwalsen met onrealistische tips en meteen even alle dames die ooit gelijnd hebben een stempel van luiheid en gebrek aan discipline opdrukt. Sja... Niet zo verwonderlijk dat je negatieve reacties krijgt, toch?
pi_58125568
Waarom moet het precies 'leuk' zijn?
Ik kwam niet voor leuke reacties, ik kwam voor praktische oplossingen.
Er zal veel goedbedoeld, lief en leuk zijn aan de reacties aldaar, maar dat maakt ze zeer zeker nog niet correct.
Onrealistisch? Alle voorbeelden waarmee ik kwam zijn uitermate realistisch en totaal niet moeilijk of lastig om te bewerkstelligen.
Superieur, omdat ik niet begripvolle, 'leuke' reacties heb, maar stel dat wellicht (lees: zeker) de wortel van het probleem bij TS ligt? Je kan wel gevolgen bestrijden, maar dat neemt de oorzaak niet weg dus verandert er niets.

Ik heb het ook nooit over alle vrouwen gehad die hebben gelijnd, laat staan dat ik ze allen lui en ongedisciplineerd heb genoemd. Bij dit probleem is het echter wél van toepassing.
Je kan met weinig constructiefs komen, dus verzin en verdraai je maar dingen? Naast, uiteraard, je 'lieve/leuke' reacties waardoor dit probleem uit de wereld geholpen kan worden.
Typische zelfmeelij reactie vol kolder.
pi_58128114
OldJeller, ik heb dat topic geopend om te vragen over meer informatie over wat een diëtist doet, en niet om afgekraakt te worden omdat ik er naar toe ga. Ik weet ook wel dat ik gezonder moet eten, ik weet precies wat ik verkeerd doe. Maar in mn eentje kan ik het niet veranderen, daar ben ik na een jaar wel achter en dan vind ik het alleen maar van kracht getuigen om hulp te gaan zoeken.

En je toon staat me gewoon niet aan. Als je het op een andere manier brengt, zoals Karammel, dan komt het al een stuk minder betweterig over.

Je bereikt er echt helemaal niks mnee als je zo reageert hoor OldJeller, zo krijg je alleen maar negatieve reacties terug.

[ Bericht 5% gewijzigd door _Hestia_ op 18-04-2008 07:34:08 ]
  vrijdag 18 april 2008 @ 08:18:46 #272
16715 Mylene
*schatje*
pi_58128854
Ik heb er naar gekeken.
pi_58128902
thnx
pi_58148690
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:25 schreef OldJeller het volgende:

Ik heb het ook nooit over alle vrouwen gehad die hebben gelijnd, laat staan dat ik ze allen lui en ongedisciplineerd heb genoemd. Bij dit probleem is het echter wél van toepassing.
Je kan met weinig constructiefs komen, dus verzin en verdraai je maar dingen? Naast, uiteraard, je 'lieve/leuke' reacties waardoor dit probleem uit de wereld geholpen kan worden.
Typische zelfmeelij reactie vol kolder.
Je neemt wel het hele slanke topic in het algemeeen om af te zeiken terwijl dat ook nergens op slaat en Sylvana ook niets mee helpt

Tips geven oke, maar iedereen die een bmi van boven de 18 heeft afzeiken als te dik is ook onzin
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:51:53 #275
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58149267
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je neemt wel het hele slanke topic in het algemeeen om af te zeiken terwijl dat ook nergens op slaat en Sylvana ook niets mee helpt

Tips geven oke, maar iedereen die een bmi van boven de 18 heeft afzeiken als te dik is ook onzin
dit is wel mosterd na de maaltijd, kon diet niet per PM?
dit is tenslotte het feedbacktopic voor LIF.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')