Afgezien van Eto'o en song wel jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het zijn verder wel een clubje prutsers idd.
LOLOMG goeie weddenskap jwzquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Als Eto'o daadwerkelijk bij die joden gaat spelen, neem ik een maand lang een joden UI.
ik zet een tattoo van hem op mijn kontquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Als Eto'o daadwerkelijk bij die joden gaat spelen, neem ik een maand lang een joden UI.
Een speler die door zijn zaakwaarnemer overal wordt aangeboden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
Ego'o wordt dus blijkbaar gewoon overal aangeboden
Verbaas je niet als die Chinezen er voor zorgen dat Eto'o binnenkort in het shirt van ADO Den Haag te bewonderen isquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
iquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
Verstandig. Die hebben Locadia al.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef Degodvader het volgende:
[..]
i
Dit inderdaad. PSV wou 'm in ieder geval niet.
Welkom in de voetbalwereld, waar zaakwaarnemers hun spelers aanbieden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:Everton twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 21:17:03Samuel Eto’o will wear the number five shirt this season. #WelcomeSamuel reageer retweet
twitter:setoo9 twitterde op woensdag 27-08-2014 om 21:51:09I inform you that I am ending my international career... Thank you to all Africa, and to all my fans for your unconditional support.SEF reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |