abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71404343
Held. Hopelijk zal hij het erg naar zijn zin hebben bij Inter en even heel wat goaltjes maken.

Ik zal hem missen, vooral die smile van hem.

I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72703944
Vandaag een beauty tegen Parma.

Woensdag tegenover zijn oude ploeg. Reken er maar op dat Sammie tot op het bot gemotiveerd is.
pi_72704558
Heerlijke goal.

Eto'o !
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72708753
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Woensdag tegenover zijn oude ploeg. Reken er maar op dat Sammie tot op het bot gemotiveerd is.
Zlatan ook .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_105672689
quote:
Eto'o geschorst voor 15 interlands

De voetbalbond van Kameroen heeft Samuel Eto'o voor 15 interlands geschorst. De sterspeler van de 'Ontembare Leeuwen' kreeg die zware straf omdat hij zijn ploeggenoten heeft aangespoord de oefeninterland die afgelopen maand tegen Algerije zou worden gespeeld te boycotten. Dat maakte de tuchtcommissie van de bond vrijdag bekend.

Ajacied Eyong Enoh, reserveaanvoerder bij Kameroen achter Eto'o, is om dezelfde reden voor 2 interlands geschorst. Beide internationals hebben 10 dagen de tijd om in beroep te gaan.
pi_143223996
Geweldige speler, topper.
pi_143224127
hahahahah

hahaha

Ajax :')

Tot iets inhoudelijkers kom ik momenteel niet. Zelfs de erkende groot betalers weigerde te schikken met zijn salariseisen
pi_143224213
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
hahahahah

hahaha

Ajax :')

Tot iets inhoudelijkers kom ik momenteel niet. Zelfs de erkende groot betalers weigerde te schikken met zijn salariseisen
Ho ho, 'De transfervrije Eto’o heeft kapitaalkrachtige clubs uit Engeland, Duitsland, de Verenigde Staten, Qatar en Dubai voor het uitkiezen, maar hij gaf enkele maanden geleden al aan dat geld geen doorslaggevende factor zal zijn bij zijn volgende clubkeuze'. :D :')
pi_143224853
Eto'god
pi_143225076
Mocht ie echt naar Ajax komen gok ik op 93 Goals alleen al in de Eredivisie.
pi_143228195
Wat hypocriet die ajacieden :D

Als PSV een speler koopt roepen ze altijd dat ze in gaan tegen het beleid, maar dit vinden ze allemaal wel goed.

Overigens gaat Eto'o minimaal 3-4 miljoen salaris vragen.
pi_143228267
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 11:55 schreef Dj_Day-V het volgende:

Als PSV een speler koopt roepen ze altijd dat ze in gaan tegen het beleid, maar dit vinden ze allemaal wel goed.

Ajax kan het missen na 5 jaar glorieus succes.
pi_143228325
quote:

ruiz of eto',o

ja

maar hij komt toch niet
Groot fan van User Wotte
pi_143228747
quote:

Onzin, Eto'o heeft geen geld nodig maar gaat voor het maximale wat Ajax kan geven uiteraard. Ik vind het meer een stunt ook, mooi toch als die neger bij ajax komt spelen
pi_143229209
Welkom bij AFC Ajax, held! _O_
pi_143229462
quote:

Ajax heeft altijd waarde gehecht aan oudere spelers met veel ervaring binnen een selectie. Denk aan Laudrup, Rijkaard en onlangs nog Poulsen. De oudste speler in deze selectie is 28. Qua ervaring zou de aankoop begrijpelijk zijn.

Maar ook eens met de stelling dat het een 'momentaankoop' zal zijn. Je investeert enkele miljoenen waarvan je hopelijk wat terugziet door resultaat in de Europese toernooien. Want, zoals al gezegd werd, restwaarde heeft hij niet meer.

Desondanks vind ik het wel helemaal super dat Ajax zicht durft te melden voor dit soort spelers. Zou natuurlijk een opzienbarende naam en aankoop zijn als hij het voorstel zou aanvaarden.
pi_143229464
Het gaat lastig worden om Milik uit de basis te spelen, Milik _O_, maar natuurlijk een goede resererve. ^O^

Welkom Eto'o. :)
pi_143230554
Is er al een Messi, Pele, Maradona, CR7,Suarez, Inesta, Xavi, Gerrardm Scholes, Lampard, Backham, Cantona, Van Der Sar, Bergkamp, Henry etc topic?
pi_143230667
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Is er al een Messi, Pele, Maradona, CR7,Suarez, Inesta, Xavi, Gerrardm Scholes, Lampard, Backham, Cantona, Van Der Sar, Bergkamp, Henry etc topic?
VBL / Het Handige Linkjes Topic - Reeksen gekoppeld!
  Forum Admin zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:32:32 #146
35723 crew  GGMM
pi_143231209
Tja, als het binnen het salarisplafond valt moet je dit altijd doen, maar geloof er weinig van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_143241397
Het gaat hem niet om de poen??

Herinnert u zich het Kameroense elftal dat niet naar Brazilië afreisde, omdat ze geld wilden zien?? Eto'o zweepte het zooitje toen op he :') Nee, echt een hele nobele vent.

Wat een grap. Droom verder Ajacieden.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Forum Admin zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:11:08 #148
35723 crew  GGMM
pi_143241465
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
Het gaat hem niet om de poen??

Herinnert u zich het Kameroense elftal dat niet naar Brazilië afreisde, omdat ze geld wilden zien?? Eto'o zweepte het zooitje toen op he :') Nee, echt een hele nobele vent.

Wat een grap. Droom verder Ajacieden.
Nobel van hem :) Z'n teamgenoten bij Kameroen zijn waarschijnlijk allemaal amateurs, dus die hebben nauwelijks geld.

Dat heeft Eto'o even veranderd _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_143241538
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nobel van hem :) Z'n teamgenoten bij Kameroen zijn waarschijnlijk allemaal amateurs, dus die hebben nauwelijks geld.

Dat heeft Eto'o even veranderd _O_
Het zijn verder wel een clubje prutsers idd.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator zaterdag 9 augustus 2014 @ 22:13:12 #150
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143243766
Als Eto'o daadwerkelijk bij die joden gaat spelen, neem ik een maand lang een joden UI.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')