abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60167229

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60167269
Wat een wausje.

Als je echt goed bent dan neem je toch genoegen met een miljoen of 6 per seizoen bij een absolute topclub en ga je niet voor het 5 a 6-voudige naar zo'n C-Competitie.
pi_60167314
Ik vind dat Ajax hem nu ook moet proberen te halen, voor een jaartje ofzo
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60167393
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef Triptamine het volgende:
Ik vind dat Ajax hem nu ook moet proberen te halen, voor een jaartje ofzo
pi_60167435
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Kom op man, als ie Kazachtstan al een optie vind, moet Ajax helemaal kunnen
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60167458
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:31 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Kom op man, als ie Kazachtstan al een optie vind, moet Ajax helemaal kunnen
Als Ajax hem ook 40 miljoen per half jaar wil betalen zal er vast te praten vallen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60168791
Wat een verhaal zeg
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60170073
Is dit nu bevestigd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:30:42 #34
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60170187
Dit zou betekenen dat hij echt de weg kwijt is. Zowel letterlijk als figuurlijk.

Voor het geld kan hij ook naar Qatar.
pi_60170233
Ben blij dat hij weg is bij Barca in het begin bij barca een wereld spits na blesure was het niet veel meer.....
Kazachstan ja die hebben wel een paar zakken geld over wat moeten ze er anders mee......
Voormalige assr met de grote broer ussr daar gaat het gebeuren in de toekomst.........
pi_60170399
AFC AJAX
pi_60170566
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:31 schreef Triptamine het volgende:
Kazachtstan
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:32 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
Kazachstan
Het is dan wel een buurland, maar Uzbekistan is dus geen Kazachstan.

Van mij mag ie daar mooi heen trouwens

[ Bericht 7% gewijzigd door RayMania op 18-07-2008 19:55:00 ]
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60170826
Hij is daar niet om een contract te tekenen hoor!

Eto´o‚ "I Have Received A Very Serious Offer From Fenerbahce"

www.transfermarketweb.com

17.07.2008 15.27

During his visit to Ozbekistan‚ Barcelona superstar Samuel Eto´o stated in an interview with reporters that he has received a very serious deal from Fenerbahce and will give an answer next week after he returns to Spain.

Fenerbahce has been linked to Eto´o many times throughout the summer and it is well known that he is greatly appreciated by chairman Aziz Yildirim and manager Luis Aragones. It is believed that Fenerbahce is preparing a 35 million euro offer to Barcelona and a 3 year 24 million euro deal for the Cameroon star.
FENER!
FENER!
FENER!
FENER!
pi_60170873
De website van de club heeft ook twee korte artikelen over Eto'o, incl foto's.
http://www.pfc-kuruvchi.com/eng/index.asp
pi_60172133
Fener of Uzbekistan
Bij allebei mag hij El Zakkenvuller gaan heten..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60174228
Er hebben zich inmiddels ook al 2 clubs uit Groenland en Mauretanie gemeld
pi_60174330
FC Oss wil hem ook graag contracteren met het geld wat voortkomt uit de naamsverandering
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60196079
quote:
Eto'o wijst aanbod uit Oezbekistan van de hand

Het was misschien ook te mooi om waar te zijn voor Kuvuchi. De Oezbekistaanse club heeft Samuel Eto'o niet kunnen verleiden tot een opvallende carrièrestap.

Eto'o was in Tasjkent en kondigde aan het lucratieve aanbod van Kuvuchi serieus te overwegen. 'Ik heb aanbiedingen van diverse clubs. Ik zal de voor mij beste beslissing nemen', aldus de international van Kameroen. Een dag na zijn bezoek aan Oezbekistan is de aanvaller van Barcelona er al uit dat in elk geval Kuvuchi het niet gaat worden.

Valencia heette een van de overgebleven kandidaten te zijn voor de in Barcelona overbodige Eto'o. Maar een verklaring op de eigen website heeft de Spaanse club alle geruchten de kop ingedrukt: 'Er is geen toenadering en die zal ook niet komen.'

Eto'o wordt nog in verband gebracht met clubs uit de Premier League, waarbij de namen Chelsea en Arsenal vallen. Bij Barcelona is zijn rol ondanks een doorlopend contract uitgespeeld.
Ik had het wel geweten hoor met veertig miljoen . Trouwens toch gek dat hij afgedankt is, terwijl hij nog best waardevol kan zijn. Het is nou niet zo dat hij vorig seizoen geweldige steun had van een niet in vorm zijnde Henry, een waardeloze Ronaldinho en een vaak geblesseerde Messi. En verder speelde Deco ook niet best. Jammer.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 20:06:51 #44
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60196281
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:32 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
Ben blij dat hij weg is bij Barca in het begin bij barca een wereld spits na blesure was het niet veel meer.....
Kazachstan ja die hebben wel een paar zakken geld over wat moeten ze er anders mee......
Voormalige assr met de grote broer ussr daar gaat het gebeuren in de toekomst.........
Klopt helemaal, toen hij dit jaar terug kwam van zijn blessure speelde hij ook niet 1 om 1, en liep barca ook ineens niet supergoed ofzo.
pi_60310219
Madrid cabron, Barca Campeon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60802327
quote:
Guardiola bevestigt: 'Eto'o mag bij Barcelona blijven'

Samuel Eto'o blijft bij Barcelona, zo maakte coach Josep Guardiola dinsdag bekend tijdens de persconferentie voorafgaand aan het eerste duel met Wisla Krakau in de derde voorronde van de Champions League.

'Ik heb besloten dat hij kan blijven, omdat het overeenkomt met zijn wensen én mijn wensen', vertelde Pep. Daarmee maakte Guardiola een einde aan alle speculaties over de toekomst van Eto'o. De trainer had in juni bij zijn aantreden nog verteld dat de spits mocht uitzien naar een andere club.

De club en de coach wilden tot voor kort van de Kameroense spits af omdat hij het laatste seizoen niet goed had gepresteerd en zich weinig geliefd had gemaakt met zijn gedrag. Maar Guardiola veranderde van gedachten toen hij de laatste drie weken Eto'o aan het werk zag tijdens de voorbereiding van Barça.

'Zijn talent en gedrag tijdens de laatste drie weken hebben me overtuigd dat hij hier hoort. Ik denk dat we de beste Eto'o terugkrijgen. De onderhandelingen over een nieuwe aanvaller zijn twee weken terug stopgezet op mijn verzoek én dat van technisch directeur Txiki Begiristain. We hadden besloten niemand aan te trekken vóórdat we Eto'o hadden verkocht.'

Dat Eto'o zich tijdens het laatste seizoen weinig geliefd had gemaakt bij de aanhang van Barcelona, daaraan heeft Guardiola geen boodschap. 'Ik geef niets om het verleden. Morgen (vandaag, red.) zal er geen gefluit zijn. De mensen weten hoe belangrijk deze wedstrijd is. Ik kan alleen maar praten over wat ik de laatste drie weken heb gezien, en ik heb alleen maar goede dingen over hem te vertellen.'
Mwa, dat weinig geliefd maken vorig seizoen valt best mee. Gelukkig blijft hij bij Barcelona; Eto'o is één van de betere voetballende spitsen van Europa. Ben wel benieuwd wie er nu centraal in de spits komt; Eto'o of Henry? Denk niet dat Henry wederom op links wil spelen.
pi_60804792
Held dat het is.
pi_60809097
En de openingsgoal tegen Wisla!
pi_60812233
!

Maakt ook de 4-0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')