Maak je geen zorgen. Ook Selene krijgt de scripts van Amanda en Lieke tevoren door. En daarbij haar eigen script.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:49 schreef blomst het volgende:
Hoe reageert Selene op het aardig doen vanamanda tegen Lieke?
mooie opquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:06 schreef chufi het volgende:
5 min COS
[ afbeelding ]
Brians CPs in zn grijze sokken
Lieke belt naar huis
[ afbeelding ]
Lieke's moeder en vader zijn voorbeeldouders voor heel Nederland.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef avonne het volgende:
Leuk en vooral relaxed gesprek, tussen Lieke en haar ouders. Voornamelijk over ditjes en datjes.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Verida het volgende:
btw. Iemand op Vol heeft de afgelopen week Nadia en Dennis in centerparcs gesignaleerd. Hoezo 'luxe vakantie' ......
Jawel hoor. Ergens rond half vier, vier uur zei hij dat hij zo'n hoofdpijn had en 'niet eens een erectie kon krijgen'. Hij zei dat hij op die manier niets aan de 2 uur zou hebben. Later ging hij naar ik meen op bed liggen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Verida het volgende:
Er wordt nogal gezeurd over de 'maar' 20 punten van Amanda aan Lieke. Jaap zou 600 punten hebben betaald voor 2 uurtjes buiten. Niemand heeft deze stemming echter gezien, het stond op VV en ook vandaag heeft niemand Jaap horen praten over zijn uitje of de stemming. Leuk geprobeerd van achter, iets op VV knallen en dan maar denken dat de streamers dat wel gelijk zullen geloven. Er zal vast vannacht een uitgebreide scriptbespreking zijn geweest. De hele sfeer is vandaag anders, Zeurlene houdt eindelijk haar kop dicht tov Lieke, Brian is vriendelijk, amanda is vriendelijk en Jaap is amper in beeld geweest. Amanda en Brian hebben volgens het oliebollenscript voor erg 'leuke' beelden gezorgd op het ijs en Lieke wordt door iedereen vriendelijk behandeld.
btw. Iemand op Vol heeft de afgelopen week Nadia en Dennis in centerparcs gesignaleerd. Hoezo 'luxe vakantie' ......
Ja, het klonk heel verfrissend. Eindelijk weer eens iets wat 'spontaan' klonk .......quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef avonne het volgende:
Leuk en vooral relaxed gesprek, tussen Lieke en haar ouders. Voornamelijk over ditjes en datjes.
zou best kunnenquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Verida het volgende:
Er wordt nogal gezeurd over de 'maar' 20 punten van Amanda aan Lieke. Jaap zou 600 punten hebben betaald voor 2 uurtjes buiten. Niemand heeft deze stemming echter gezien, het stond op VV en ook vandaag heeft niemand Jaap horen praten over zijn uitje of de stemming. Leuk geprobeerd van achter, iets op VV knallen en dan maar denken dat de streamers dat wel gelijk zullen geloven. Er zal vast vannacht een uitgebreide scriptbespreking zijn geweest. De hele sfeer is vandaag anders, Zeurlene houdt eindelijk haar kop dicht tov Lieke, Brian is vriendelijk, amanda is vriendelijk en Jaap is amper in beeld geweest. Amanda en Brian hebben volgens het oliebollenscript voor erg 'leuke' beelden gezorgd op het ijs en Lieke wordt door iedereen vriendelijk behandeld.
Als je geen cent te makken hebt, is het wel luxequote:btw. Iemand op Vol heeft de afgelopen week Nadia en Dennis in centerparcs gesignaleerd. Hoezo 'luxe vakantie' ......
In de eerste week had iemand uit Alphen op VOL ze ook gesignaleerd in de bios. Ze keken toen steeds omzich heen in de hoop herkend te worden. Maar niemand die naar ze omkeekquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Verida het volgende:
Flauwerd. Ze vroeg hem naar zijn zaak, wat hij verkoopt en hoe zijn zaak heet. Ik vond het sympathiekj dat ze een stukje reclame maakt voor een gozer die nog geen jaar een eigen zaak heeft.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke zie er op toe dat de Koks de boel niet bedonderen
Ik beken mee.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Helaas moet ik bekennen dat de role-play's van Brian en Huub me beginnen tegen te staan. Mijn belangstelling voor DGK neemt met grote schreden af. Lieke heeft natuurlijk ook een role-play, maar 'eenzijdig slachtoffer' boeit me niet. En dat geheel vermengen met een 'zwerver voor het sentiment' en kunstmatige publiciteit - Mijn limits !
quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef Borga het volgende:
Eindelijk durft Bwian het hardop tegen Amanda te zeggen: '' Kruipen kruipen ''.
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Flauwerd. Ze vroeg hem naar zijn zaak, wat hij verkoopt en hoe zijn zaak heet. Ik vond het sympathiekj dat ze een stukje reclame maakt voor een gozer die nog geen jaar een eigen zaak heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |