Die moet eerst nog 2 peuken roken, een hamburger bakken en een blik bier opentrekken voor ie hier aanschuift hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:11 schreef Jappie het volgende:
Zeven uur was dus een leugen...hij zal toch niet juist bedoeld hebben dat ie dan moest beginnen
Dikke kans, als je in een restaurant werkt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:11 schreef Jappie het volgende:
Zeven uur was dus een leugen...hij zal toch niet juist bedoeld hebben dat ie dan moest beginnen
Jij ook al ? ...ik hoorde ook zo'n beetje alleen mezelf..quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:11 schreef Veulen het volgende:
Lijkt hier wel een echoput.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dikke kans, als je in een restaurant werkt.
Fijne kerstborrel gehad Jap?![]()
Ja, ga je weer helemaal los tot 23:00 stipt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die kerstborrel zit wel goed![]()
Kee..nah jammer voor um.....met een beetje pech zit deez vol als ie klaar is.
Doe maar mans ventje...het zijn jongens zoals ik en Michiel die ervoor zorgen dat Holland nog steeds een land is waar we een beetje trots op mogen zijn ..mannen van stavast endezo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ga je weer helemaal los tot 23:00 stipt?
Dat is nog alitjd beter dan dingen horen die er niet zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Jappie het volgende:
Jij ook al ? ...ik hoorde ook zo'n beetje alleen mezelf..
Hmm..ik hoor een heerlijk gemeen ondertoontje....quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is nog alitjd beter dan dingen horen die er niet zijn
Jij hoort dingen die er niet zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:24 schreef Jappie het volgende:
Hmm..ik hoor een heerlijk gemeen ondertoontje......doe es verder praten .
Praatjes.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe maar mans ventje...het zijn jongens zoals ik en Michiel die ervoor zorgen dat Holland nog steeds een land is waar we een beetje trots op mogen zijn ..mannen van stavast endezo.
Zou hij zó in de keuken staan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:42 schreef Jappie het volgende:
Wat zou Ian nu eik aan het maken zijn ?![]()
Je probeert je er onbewust toch een voorstelling van te maken he ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zou hij zó in de keuken staan?Lekker hygiënisch ook, de gehaktballen vliegen om je oren
Ja, inderdaad, deed ik ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je probeert je er onbewust toch een voorstelling van te maken he ?
....maar wat een schitterende foto's kun je maken hè? Deze is prachtig!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
Fipo![]()
Wat is het koud buiten...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....maar wat een schitterende foto's kun je maken hè? Deze is prachtig!
Mooi, dat verstilde..quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Het was idd prachtig foto-weer
[ afbeelding ]
Lijn-TJE?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vond ik ook... onderstaande heb ik maar "Lijntje" genoemd![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |