De nieuwe versie is altijd sneller. Waarom zou dat ineens nu niet zo zijn (zeker aangezien het gewicht hetzelfde blijft en het vermogen toe zal nemen)?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:37 schreef fathank het volgende:
Volgens mij is die er nu nog niet, dus of het een feit is betwijfel ik.
Ik dacht dat je bedoelde sneller dan de GT-R, maar je doelde dus op de "oude" 911. Duidelijk. Point taken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
De nieuwe versie is altijd sneller. Waarom zou dat ineens nu niet zo zijn (zeker aangezien het gewicht hetzelfde blijft en het vermogen toe zal nemen)?
Ik heb nog geen rondetijden op de nordschleife gezien door sport auto.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
De nieuwe versie is altijd sneller. Waarom zou dat ineens nu niet zo zijn (zeker aangezien het gewicht hetzelfde blijft en het vermogen toe zal nemen)?
Vooruit, je hebt gelijk: het is geen feit, maar een redelijke verwachting.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:43 schreef Repeat het volgende:
Ik heb nog geen rondetijden op de nordschleife gezien door sport auto.
Jij spreekt uit ervaring? Natuurlijk heb je al vijf exoten en drie Supras en Skylines gehad.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:47 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Gelukkig biedt een Porsche naast snelheid ook nog luxe, comfort en status. Dat kan je van een Supra of skyline niet echt zeggen
Oke, het zijn geweldig snelle wagens, en als dat is wat je zoekt dan is het een ideale auto voor jou. Maar om nou te zeggen dat exoten maar troep zijn omdat ze (standaard) minder snel zijn, is gewone een pure uiting van domheid.
Huh? Je had die toyota's toch verkocht?quote:
En dan te bedenken dat Horst von Saurma meer dan 20 seconden extra nodig heeft, terwijl hij het circuit op zijn duimpje kent...quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:43 schreef Supra_Turbo het volgende:
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8813
Heeft ie er ondertussen dan wel al in geredenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Horst von Saurma meer dan 20 seconden extra nodig heeft, terwijl hij het circuit op zijn duimpje kent...
Het zal toch geen marketing zijn.Nee, natuurlijk niet. Het MOET waar zijn.
Jazeker, met een tijd van iets meer dan 7 minuut 50 seconden. Geen officiële supertest overigens, dus misschien gaat er nog wel een paar seconden van die tijd af... maar niet ruim 20 natuurlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:18 schreef Repeat het volgende:
Heeft ie er ondertussen dan wel al in gereden
Stel je voor dat die mofrikaan met een plastic Nissan een snellere tijd neer zet dan hun o zo geliefde nep Keverquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:46 schreef DS4 het volgende:En dan te bedenken dat Horst von Saurma meer dan 20 seconden extra nodig heeft, terwijl hij het circuit op zijn duimpje kent...
Natuurlijk. Een Duitser is partijdig. Een medewerker van Nissan niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:55 schreef Supra_Turbo het volgende:
Stel je voor dat die mofrikaan met een plastic Nissan een snellere tijd neer zet dan hun o zo geliefde nep Kever
Nouja, in tegenstelling tot een Porsche, zit bij de Nissan het contact wel rechts van het stuur. Wellicht dat Horst hem niet kon vinden en daarmee al flink wat tijd verloorquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jazeker, met een tijd van iets meer dan 7 minuut 50 seconden. Geen officiële supertest overigens, dus misschien gaat er nog wel een paar seconden van die tijd af... maar niet ruim 20 natuurlijk.
Vandaar dat ik deze gecommuniceerde tijd ook linea recta naar het rijk der fabelen verwijs.
7 min. 50 is al een prachtige tijd overigens.
Of hij kon de pen niet vinden om te tekenenquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:52 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Nouja, in tegenstelling tot een Porsche, zit bij de Nissan het contract wel rechts van het stuur. Wellicht dat Horst hem niet kon vinden en daarmee al flink wat tijd verloor![]()
Doh...al aangepastquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Of hij kon de pen niet vinden om te tekenen
Toch laat ik em staanquote:
Die weet tenminste hoe die moet rijden blijkbaarquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een Duitser is partijdig. Een medewerker van Nissan niet.
Eerlijk is eerlijk. 20 seconden is wel heel veel om als gare Japanner zomaar te pakken ten opzichte van iemand die bijna op die baan leeft...quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:16 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Die weet tenminste hoe die moet rijden blijkbaar
Ik wil die 'betrouwbaarheidscijfers' wel eens zien.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Porsche is een van de meest betrouwbare merken.
Natuurlijk zijn Duitsers partijdig in deze.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een Duitser is partijdig. Een medewerker van Nissan niet.
Ik heb wel een linkje voor je...quote:Op zondag 4 mei 2008 08:12 schreef DrDarwin het volgende:
Ik wil die 'betrouwbaarheidscijfers' wel eens zien.
Natuurlijk. En de medewerkers van Nissan niet. Maar lees gewoon eens die reactie over of de stelling van Nissan überhaupt geloofwaardig is... Niet dat ik denk dat het bij jou de ogen zal openen...quote:Op zondag 4 mei 2008 08:21 schreef DrDarwin het volgende:
Natuurlijk zijn Duitsers partijdig in deze.
quote:Zelfs de tüv cijfers over betrouwbaarheid worden tegenwoordig zo in categoriën onderverdeeld dat er altijd wel een Duits merk ergens in de top staat. de tüv kon het blijkbaar niet meer aanzien dat hun eigen glorie nergens te bekennen is als het om betrouwbaarheid gaat.
Sla je er de echte cijfers op na dan komt er in de top 25 niet eens een duitse auto voor.
Ja, neem gewoon de index waar Japan het beste uit komt en dat is vervolgens de maat...quote:In de reliability index krijgt de Porsche boxster bijvoorbeeld een 244.53, en met dat soort cijfers is het gewoon een gammele bak.
Als je niet bekend met met de klasse van Porsche of een andere soortgelijk merk, dan zal je ook nooit snappen waar je voor betaald. Succes met je GTRquote:Op zondag 4 mei 2008 09:42 schreef Supra_Turbo het volgende:
Je betaald dus voornamelijk voor die badge met die pony op de kap?
Gelukkig is dat emotieloze logo van Nissan geen ruk waard en krijg je gewoon waar voor je geld.
En jij bent dat natuurlijk wel?quote:Op zondag 4 mei 2008 16:51 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Als je niet bekend met met de klasse van Porsche of een andere soortgelijk merk, dan zal je ook nooit snappen waar je voor betaaldt. Succes met je GTR
Het gaat toch ook om de emotie die je erbij hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 05:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
En jij bent dat natuurlijk wel?
Mensen die beweren dat zo'n aftandse Duitse of Italiaanse rammelbak inderdaad een ton meer waard is dan andere sportauto's
Je betaalt zeker ook twintig euro voor een CC onderbroek die niks beter is al die van de Hema? Want joh, die CC is echt beter man, echt hoor, jeweettog!
Ach, als niemand anders die hema-onderbroek ziet kun je er mee wegkomen... zo lang je het niet meldt op een forum althans...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 05:01 schreef StefanP het volgende:
Je betaalt zeker ook twintig euro voor een CC onderbroek die niks beter is al die van de Hema? Want joh, die CC is echt beter man, echt hoor, jeweettog!
Je vergeet de bakken met geld die ik uitgeef aan Armani shirts met een logo van 30cmx30cmquote:Op dinsdag 6 mei 2008 05:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
En jij bent dat natuurlijk wel?
Mensen die beweren dat zo'n aftandse Duitse of Italiaanse rammelbak inderdaad een ton meer waard is dan andere sportauto's
Je betaalt zeker ook twintig euro voor een CC onderbroek die niks beter is al die van de Hema? Want joh, die CC is echt beter man, echt hoor, jeweettog!
Emotie en smaak zijn voor iedereen anders en ik vind het best dat iemand koopt wat hij zelf wil.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om de emotie die je erbij hebt.
Bij mij iig wel, en dan is een product mij inderdaad soms wel wat meer waard ja.
Van een dergelijke auto kan ik dat niet zeggen want daar heb ik momenteel het geld niet voor, maar ik denk dat het voor auto's net zo is als voor andere producten.
Mensen kopen nou eenmaal niet altijd 'het beste'.
Ik zou ook liever iets anders kopen dan die GTR, als ik er al geld voor had, puur omdat ik het een afzichtelijke machine vind. Kan me niet schelen hoe goed ie dan wel niet is.
Echte argumenten zoals: het is de beste auto, sneller dan alles wat te koop is, draait zonder problemen 1.000.000 km's, ook al is deze getuned op 1.000 pk, gaat nooit stuk, stijgt alleen maar in waarde, enz. enz.quote:
Houd het dan bij smaak, maar heb dan op zijn minst respect voor iemand anders zijn smaak.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:42 schreef StefanP het volgende:
[..]
Emotie en smaak zijn voor iedereen anders en ik vind het best dat iemand koopt wat hij zelf wil.
Wanneer mensen echter zweverig blijven zeuren dat zo'n Duitser of Italiaan beter is, zonder ooit met echte argumenten te komen, kan ik alleen maar hard lachen. Zeg dan gewoon dat je hem mooier vindt, klaar.
Als dat is wat je zoekt in een auto, dan is dat een goed argument ja.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:56 schreef Supra_Turbo het volgende:
Liever de snellere van de twee lijkt me een redelijk goed argument.
quote:w0o0dy schrijft,
5 May 2008 om 21:40
Op de site van North American GT-R owners club kwam ik een link naar een video tegen waarin een snel rondje van de GT-R op de Nurburgring (de 7:38) naast de beelden van de snelle ronde van de Zonda Clubsport de 7:28 wordt gezet... de GT-R lijkt een groot deel van de ronde idd hetzelfde tempo te hebben als de Zonda.. alleen als ze op het natte deel komen dan slaat de Zonda een gaatje. Dat filmpje kan natuurlijk getruct zijn... maar de tijd loopt mee.. dus dan moet je wel heel erg handig zijn met video editing.
Enfin, kijk zelf maar... http://www.gpapex.com/GTRvsZonda.wmv
Reageer ik, krijg ik commentaar dat ik reageer, reageer ik niet, krijg ik commentaar dat ik niet reageer.quote:
Hij blijft lelijk?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:52 schreef 1299 het volgende:
http://www.autojunk.nl/clips/view/141087
Testrijder Tochio Suzuki rijdt een recordtijd in een ongewijzigd productiemodel (Japanse versie) op standaard banden..
--
Kom maar met de smoesjes!
Wordt ruimschoots gecompenseerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |