Ik wil die 'betrouwbaarheidscijfers' wel eens zien.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Porsche is een van de meest betrouwbare merken.
Natuurlijk zijn Duitsers partijdig in deze.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een Duitser is partijdig. Een medewerker van Nissan niet.
Ik heb wel een linkje voor je...quote:Op zondag 4 mei 2008 08:12 schreef DrDarwin het volgende:
Ik wil die 'betrouwbaarheidscijfers' wel eens zien.
Natuurlijk. En de medewerkers van Nissan niet. Maar lees gewoon eens die reactie over of de stelling van Nissan überhaupt geloofwaardig is... Niet dat ik denk dat het bij jou de ogen zal openen...quote:Op zondag 4 mei 2008 08:21 schreef DrDarwin het volgende:
Natuurlijk zijn Duitsers partijdig in deze.
quote:Zelfs de tüv cijfers over betrouwbaarheid worden tegenwoordig zo in categoriën onderverdeeld dat er altijd wel een Duits merk ergens in de top staat. de tüv kon het blijkbaar niet meer aanzien dat hun eigen glorie nergens te bekennen is als het om betrouwbaarheid gaat.
Sla je er de echte cijfers op na dan komt er in de top 25 niet eens een duitse auto voor.
Ja, neem gewoon de index waar Japan het beste uit komt en dat is vervolgens de maat...quote:In de reliability index krijgt de Porsche boxster bijvoorbeeld een 244.53, en met dat soort cijfers is het gewoon een gammele bak.
Als je niet bekend met met de klasse van Porsche of een andere soortgelijk merk, dan zal je ook nooit snappen waar je voor betaald. Succes met je GTRquote:Op zondag 4 mei 2008 09:42 schreef Supra_Turbo het volgende:
Je betaald dus voornamelijk voor die badge met die pony op de kap?
Gelukkig is dat emotieloze logo van Nissan geen ruk waard en krijg je gewoon waar voor je geld.
En jij bent dat natuurlijk wel?quote:Op zondag 4 mei 2008 16:51 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Als je niet bekend met met de klasse van Porsche of een andere soortgelijk merk, dan zal je ook nooit snappen waar je voor betaaldt. Succes met je GTR
Het gaat toch ook om de emotie die je erbij hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 05:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
En jij bent dat natuurlijk wel?
Mensen die beweren dat zo'n aftandse Duitse of Italiaanse rammelbak inderdaad een ton meer waard is dan andere sportauto's
Je betaalt zeker ook twintig euro voor een CC onderbroek die niks beter is al die van de Hema? Want joh, die CC is echt beter man, echt hoor, jeweettog!
Ach, als niemand anders die hema-onderbroek ziet kun je er mee wegkomen... zo lang je het niet meldt op een forum althans...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 05:01 schreef StefanP het volgende:
Je betaalt zeker ook twintig euro voor een CC onderbroek die niks beter is al die van de Hema? Want joh, die CC is echt beter man, echt hoor, jeweettog!
Je vergeet de bakken met geld die ik uitgeef aan Armani shirts met een logo van 30cmx30cmquote:Op dinsdag 6 mei 2008 05:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
En jij bent dat natuurlijk wel?
Mensen die beweren dat zo'n aftandse Duitse of Italiaanse rammelbak inderdaad een ton meer waard is dan andere sportauto's
Je betaalt zeker ook twintig euro voor een CC onderbroek die niks beter is al die van de Hema? Want joh, die CC is echt beter man, echt hoor, jeweettog!
Emotie en smaak zijn voor iedereen anders en ik vind het best dat iemand koopt wat hij zelf wil.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om de emotie die je erbij hebt.
Bij mij iig wel, en dan is een product mij inderdaad soms wel wat meer waard ja.
Van een dergelijke auto kan ik dat niet zeggen want daar heb ik momenteel het geld niet voor, maar ik denk dat het voor auto's net zo is als voor andere producten.
Mensen kopen nou eenmaal niet altijd 'het beste'.
Ik zou ook liever iets anders kopen dan die GTR, als ik er al geld voor had, puur omdat ik het een afzichtelijke machine vind. Kan me niet schelen hoe goed ie dan wel niet is.
Echte argumenten zoals: het is de beste auto, sneller dan alles wat te koop is, draait zonder problemen 1.000.000 km's, ook al is deze getuned op 1.000 pk, gaat nooit stuk, stijgt alleen maar in waarde, enz. enz.quote:
Houd het dan bij smaak, maar heb dan op zijn minst respect voor iemand anders zijn smaak.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:42 schreef StefanP het volgende:
[..]
Emotie en smaak zijn voor iedereen anders en ik vind het best dat iemand koopt wat hij zelf wil.
Wanneer mensen echter zweverig blijven zeuren dat zo'n Duitser of Italiaan beter is, zonder ooit met echte argumenten te komen, kan ik alleen maar hard lachen. Zeg dan gewoon dat je hem mooier vindt, klaar.
Als dat is wat je zoekt in een auto, dan is dat een goed argument ja.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:56 schreef Supra_Turbo het volgende:
Liever de snellere van de twee lijkt me een redelijk goed argument.
quote:w0o0dy schrijft,
5 May 2008 om 21:40
Op de site van North American GT-R owners club kwam ik een link naar een video tegen waarin een snel rondje van de GT-R op de Nurburgring (de 7:38) naast de beelden van de snelle ronde van de Zonda Clubsport de 7:28 wordt gezet... de GT-R lijkt een groot deel van de ronde idd hetzelfde tempo te hebben als de Zonda.. alleen als ze op het natte deel komen dan slaat de Zonda een gaatje. Dat filmpje kan natuurlijk getruct zijn... maar de tijd loopt mee.. dus dan moet je wel heel erg handig zijn met video editing.
Enfin, kijk zelf maar... http://www.gpapex.com/GTRvsZonda.wmv
Reageer ik, krijg ik commentaar dat ik reageer, reageer ik niet, krijg ik commentaar dat ik niet reageer.quote:
Hij blijft lelijk?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:52 schreef 1299 het volgende:
http://www.autojunk.nl/clips/view/141087
Testrijder Tochio Suzuki rijdt een recordtijd in een ongewijzigd productiemodel (Japanse versie) op standaard banden..
--
Kom maar met de smoesjes!
Wordt ruimschoots gecompenseerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |