en terechtquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee nog niet, dat wordt waarschijnlijk pas beslist als ik nét met m'n brakke lichaam in de trein naar Rotterdam zit.
Wees er blij mee, Ajax zou op dit veld weer punten verspelen wssquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:17 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
omg ik wordt GEK! weer geen ajax deze week zoals het er zo uit ziet............ kutzooi.
Of blessures oplopen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wees er blij mee, Ajax zou op dit veld weer punten verspelen wss
niet door laten gaan dus raken alleen maar spelers gebleseerd vanquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:10 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het veld ligt er prima bij jongens!
Hij wilde me ookal een keer meehebben naar Anderlechtquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:58 schreef denthemen het volgende:
Ben ook weer terug, kut computer
Jorien is niet meer zo vaak bij feyenoord, tegenwoordig verkoopt hij zijn kaarten
Het is afgedekt he.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:10 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het veld ligt er prima bij jongens!
Ja laatste keer was begin novemberquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:58 schreef denthemen het volgende:
Ben ook weer terug, kut computer
Jorien is niet meer zo vaak bij feyenoord, tegenwoordig verkoopt hij zijn kaarten
Bij de KNMI staat dat het 3 graden gaat vriezen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:10 schreef Wooldoor het volgende:
Vandaag heeft ook de hele dag de zon geschenen en redelijk gedooid in de buurt van rotterdam, vanacht blijft het ook boven het vriespunt en morgen rond de 5-6 graden. Lijkt me dus dat het gewoon doorgaat.
Kijk je toch psv-utrecht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver, en echt net een minuut geleden planet gekocht.
Nou weet je wat, laat dat biertje morgen dan maar zitten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:04 schreef Jasza het volgende:
Sparta ligt eruit, dus wij spelen morgen ook niet, hopelijk gooien ze het er vanavond uit.
Hehe, is beetje debiel om hier heen te komen ja zo vroeg en dan dat het om 12 uur afgelast wordquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou weet je wat, laat dat biertje morgen dan maar zitten.
quote:Ajax oefent op de sneeuw
De verwachting is dat het veld van Excelsior zondag moeilijk bespeelbaar zal zijn door de vorst en sneeuwval. Om zich goed voor te bereiden trainde Ajax niet in een warme Amsterdam Arena, maar op het besneeuwde trainingsveld.
"We zijn bewust naar buiten gegaan om de verwachte weersomstandigheden van zondag na te bootsen", aldus trainer Adri Koster. "We gaan er namelijk vanuit dat de wedstrijd niet afgelast zal worden en iedereen er alles aan zal doen om de duels in het weekeinde te laten doorgaan. Het zou dus kunnen dat we zondag bij Excelsior op een keihard veld spelen. Dan moet je durven voetballen, durven vallen ook; we moeten misschien wel wat opportunistischer spelen, afhankelijk van de staat van het veld. Ik denk dat zondag behalve Excelsior ook de omstandigheden de tegenstander zijn."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |