Jammer van die oervervelende commentator.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:26 schreef Joe. het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ca1GssEsDMw&feature=related
Pfff nog minder voetbalquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:12 schreef patrickt37 het volgende:
Wedstrijd Excelsior-Ajax gaat mogelijk niet door
Gepubliceerd op 21-12-07 om 16:59 door Roel Pelders
Wedstrijd Excelsior-Ajax gaat mogelijk niet doorHet is nog maar de vraag of het duel tussen Excelsior en Ajax doorgang kan vinden. Het veld van de Kralingers heeft geen veldverwarming en is door de vorst bevroren. De Rotterdammers gaan er echter alles aan doen om het duel door te laten gaan.
"Aan het begin van de week hebben we het veld afgedekt tegen de vorst. Nu is er veel sneeuw op gevallen en ik heb geen idee hoe het veld er nu bij ligt. Het is de eerste keer dat we het veld afdekten, dus we hebben er geen ervaring mee. Het enige dat ik kan doen, is hopen dat er niet meer sneeuw gaat vallen en dat het gaat dooien. Maar het veld zal sowieso hard zijn", aldus Simon Kelder tegen ELFVoetbal.
"Het moet doorgaan, want het moet wel extreem wil een Eredivisiewedstrijd worden afgelast. Het is wel een nadeel dat de wedstrijd om half één wordt gespeeld. Dan heeft het veld zondagochtend maar weinig tijd om te ontdooien. Ik kan alleen maar afwachten."
Tsjah al 6 jaar geblesseerd die gastquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:48 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wist niet dat Mitea pas 22 was.
Toch zonde, het is namelijk als ie fit is een goede voetballer. Hebben zulk soort spelers zelf niet door dat dit nergens heengaat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah al 6 jaar geblesseerd die gast
Als ik conditie heb en talent ben ik ook een goede voetballer.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Toch zonde, het is namelijk als ie fit is een goede voetballer. Hebben zulk soort spelers zelf niet door dat dit nergens heengaat?
Ty-fus. 2 weken geen Ajax.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:12 schreef patrickt37 het volgende:
Wedstrijd Excelsior-Ajax gaat mogelijk niet door
Gepubliceerd op 21-12-07 om 16:59 door Roel Pelders
Wedstrijd Excelsior-Ajax gaat mogelijk niet doorHet is nog maar de vraag of het duel tussen Excelsior en Ajax doorgang kan vinden. Het veld van de Kralingers heeft geen veldverwarming en is door de vorst bevroren. De Rotterdammers gaan er echter alles aan doen om het duel door te laten gaan.
"Aan het begin van de week hebben we het veld afgedekt tegen de vorst. Nu is er veel sneeuw op gevallen en ik heb geen idee hoe het veld er nu bij ligt. Het is de eerste keer dat we het veld afdekten, dus we hebben er geen ervaring mee. Het enige dat ik kan doen, is hopen dat er niet meer sneeuw gaat vallen en dat het gaat dooien. Maar het veld zal sowieso hard zijn", aldus Simon Kelder tegen ELFVoetbal.
"Het moet doorgaan, want het moet wel extreem wil een Eredivisiewedstrijd worden afgelast. Het is wel een nadeel dat de wedstrijd om half één wordt gespeeld. Dan heeft het veld zondagochtend maar weinig tijd om te ontdooien. Ik kan alleen maar afwachten."
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik conditie heb en talent ben ik ook een goede voetballer.
Er zijn alleen twee kleine problemen. Ik heb geen conditie. En ik heb geen talent.
Nee, echt niet. Nu in ieder geval niet. Maar ik zie ook niemand die een potentiele opvolger voor KJH is.quote:Ik zit even naar Willem II-De Graafschap te kijken. Ziet iemand Poepon bij Ajax in de spits spelen in de toekomst?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik conditie heb en talent ben ik ook een goede voetballer.
Er zijn alleen twee kleine problemen. Ik heb geen conditie. En ik heb geen talent.
Zijn we misschien weer eens compleetquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:29 schreef Madine het volgende:
Wedstrijd tegen Twente er nog uit en we hebben wel een erg lange winterstop
Hahaha jij ook alquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:11 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik net in me mailbox
Neequote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik zit even naar Willem II-De Graafschap te kijken. Ziet iemand Poepon bij Ajax in de spits spelen in de toekomst?
En zijn goal tegen Bayernquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:55 schreef StarGazer het volgende:
Zal nooit vergeten dat we dankzij die kleine Mitea na 9 jaar eindelijk weer eens een competitieduel van psv wisten te winnen. Mede daardoor werd Ajax dat jaar ook kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |