quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:53 schreef De_Ananas het volgende:
Wel goed doelpuntengemiddelde. Heeft maar 3 goals minder dan Babel gescoord
!
Goeie vraag.. wilde ik net eigenlijk ook gaan posten..quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Jaja, al die tijd hebben ze Mitea aangehouden ondanks zijn oneindige blessures, en nu hij fit is mag hij weg?
Ben ik nou de enige die dit raar vindt? Waarom stuur je hem dan niet eerder de laan uit?
Mitea heeft toch gewoon een doorlopend contract? En als je niet fit bent wil geen andere club je hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik neem aan dat ze overtuigd waren van zijn kwaliteiten, anders laat je hem niet maanden revalideren op jouw kosten lijkt me.
Echt weer heel erg vaag dit...
Hij heeft gewoon een contract hoor...quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik neem aan dat ze overtuigd waren van zijn kwaliteiten, anders laat je hem niet maanden revalideren op jouw kosten lijkt me.
Echt weer heel erg vaag dit...
Maar als ie fit is verklaard dan heb je zoiets van mwah.. we verhuren hem niet.. maar verkopen hem maar..quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mitea heeft toch gewoon een doorlopend contract? En als je niet fit bent wil geen andere club je hebben.
Ik denk dat het krediet van Mitea op was. Kwestie van fit laten worden en dan kijken of je hem kunt slijten. Mitea heeft toch ook nooit echt overtuigd in al die seizoenen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maar als ie fit is verklaard dan heb je zoiets van mwah.. we verhuren hem niet.. maar verkopen hem maar..
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk dat het krediet van Mitea op was. Kwestie van fit laten worden en dan kijken of je hem kunt slijten. Mitea heeft toch ook nooit echt overtuigd in al die seizoenen. EDIT: ik zeg niet dat hij de slechtste man op zijn positie was hoor, maar ik vond het ook niet geweldig.
nja ook niet bepaald de kans gehad natuurlijk..quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk dat het krediet van Mitea op was. Kwestie van fit laten worden en dan kijken of je hem kunt slijten. Mitea heeft toch ook nooit echt overtuigd in al die seizoenen.
een laboratorium voor medisch onderzoekquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:27 schreef Cheiron het volgende:
Je verkoopt hem niet als hij geblesseerd is lijkt mij. Wie wil hem dan hebben?
Beetje kip en ei verhaal. Hij was continu geblesseerd en moest dan weer ritme opdoen. In mijn beleving heeft Mitea van alle trainers bij Ajax vertrouwen gehad.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
nja ook niet bepaald de kans gehad natuurlijk..
AFC Ajax #563: Mitea whohooooooo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
AFC Ajax #563: Mitea whohooooooo.
Hij slaat wel snel omquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Van mij hoeft het niet. Leuk talentje, nooit meer echt goed gespeeld sinds ie (bwvs) op de cover van de VI stond. Toen was ie er volgens hem zelf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |