Ongeluk van een familielid dacht ik.quote:Op zondag 23 december 2007 11:20 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou de prive reden zijn van Aissatti dat hij gisteren niet wilde spelen?
Zusje had een ongeluk gehad en van de schrik wou hij niet starten ofsowiets.quote:Op zondag 23 december 2007 11:20 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou de prive reden zijn van Aissatti dat hij gisteren niet wilde spelen?
Ajax Netwerkquote:Wedstrijd gaat door
De wedstrijd tussen Excelsior en Ajax gaat door. Scheidsrechter Nijhuis heeft het veld om 11.00 uur goedgekeurd.
quote:Op zondag 23 december 2007 11:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Update
Het duel tussen Excelsior en Ajax gaat door. Zojuist heeft scheidsrechter Bas Nijhuis het veld goedgekeurd.
quote:Op zondag 23 december 2007 11:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zusje had een ongeluk gehad en van de schrik wou hij niet starten ofsowiets.
Oh mennnnnnnnnnnquote:Op zondag 23 december 2007 12:01 schreef Peterchris het volgende:
Nou, ik ben benieuwd hoe ze het er van afbrengen. Een overwinning moet natuurlijk te bewerkstellingen zijn. Hopelijk geen excuusjes over de temperatuur ofzo
Gezellig, eindelijk weer eens ons aller Ajax!quote:Op zondag 23 december 2007 11:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Update
Het duel tussen Excelsior en Ajax gaat door. Zojuist heeft scheidsrechter Bas Nijhuis het veld goedgekeurd.
"Huub, doe je ding...ik ben er helemaal klaar mee"quote:Op zondag 23 december 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh mennnnnnnnnnn
Kijk jij DGK ???![]()
Dat woord is zo fout![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 12:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Huub, doe je ding...ik ben er helemaal klaar mee"
Over DGK-taal gesproken
Dit ook niet !quote:Op zondag 23 december 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( laat deze staantis geen TVP
)!!!!
We gaan op de counter spelenquote:Op zondag 23 december 2007 12:14 schreef BigKahuna het volgende:
Kon Luque niet tegen de sneeuw en kou of wat?
Hij ging liever schaatsen.quote:Op zondag 23 december 2007 12:14 schreef BigKahuna het volgende:
Kon Luque niet tegen de sneeuw en kou of wat?
Oke, bij dezequote:Op zondag 23 december 2007 12:14 schreef toma het volgende:
[..]
ik hoop dat de supporters hem deze keer een hart onder de riem steken.Hup Colin Hup !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |