quote:Goed lezen... Nieuwe ID hoeft niet persé en als je er uit komt heb je altijd de keuze je normale ID weer aan te nemen.
Op woensdag 19 februari 2003 02:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
5 jaar is ook wel erg lang voor een nieuwe ID...
en het is ongelovelijk zwaar
(en je moet frans kunne spreken )
quote:1. Klopt
Op woensdag 19 februari 2003 02:12 schreef Bashir het volgende:
1. het is ongelovelijk zwaar
2. (en je moet frans kunne spreken)
one way or another
quote:Of ze trappen je eruit.
Op woensdag 19 februari 2003 02:16 schreef Bashir het volgende:
indd als je het niet binne een bepaalde tijd leert dan trappen ze het in je ... ze zullen je motiverenone way or another
een vriend van me, hij zit in de gevangenis, belde me en vroeg of ik info voor hem zou kunnen opzoeken over het LE. Ik ben dus op zoek naar liefst Nederlandstalige sites (zijn kennis van buitenlandse talen is nogal belabberd).
Ik heb het idee dat ik het m beter af kan raden,Zoals iemand zei: kanonnenvlees..... maar goed hij is volwassen dus....
Misschien weet iemand de titel van een boek?
bvd,
klok
ik heb nooit gehoord dat het LE daar en daar vocht. in afganistan en irak zijn ze niet geweest.
verder: heb vrije dagen om naar de hoeren tegaan in die vijf jaar? ik kan me 5 jaar zonder seks niet echt voorstellen.
wel jammer dat er fysiek geweld wordt gebruikt.
quote:Eerste golfoorlog wel. Ze hebben toen zelfs een aparte route genomen vanaf Saoudi Arabie linea recta naar Bagdad. Op iets van 100km ervoor werden ze door het staakt het vuren tegengehouden. Dagje langer en ze waren in Bagdad geweest.
Op donderdag 19 juni 2003 08:40 schreef aepstar het volgende:
ik heb nooit gehoord dat het LE daar en daar vocht. in afganistan en irak zijn ze niet geweest.
j'ete aussi a la Legion> 2REP 2Cie S/1 1993-98
Mle 184-243
je leest hier nogal wat zeg!
De schrijver is peter Dicker
ISBN nr: 905 429 1362 van de uitgeverij Conserve
quote:Hey, dat is nou zeer toevallig.
Op dinsdag 11 november 2003 23:36 schreef 2repman2cie het volgende:
Salut Legionnairej'ete aussi a la Legion> 2REP 2Cie S/1 1993-98
Mle 184-243je leest hier nogal wat zeg!
quote:Het ligt ietsje anders; LE moest van het opperbevel op 100km van Bagdad stoppen omdat ze veel te snel gingen t.o.v. de Engelsen en Amerikanen. Opweg naar Bagdad gewoon alles kapotgeschoten wat ze tegenkwamen.
Op donderdag 19 juni 2003 08:48 schreef Glatze het volgende:
Eerste golfoorlog wel. Ze hebben toen zelfs een aparte route genomen vanaf Saoudi Arabie linea recta naar Bagdad. Op iets van 100km ervoor werden ze door het staakt het vuren tegengehouden. Dagje langer en ze waren in Bagdad geweest.
quote:Kijk, dat is mijn stijl.
Op woensdag 12 november 2003 00:16 schreef What het volgende:[..]
Het ligt ietsje anders; LE moest van het opperbevel op 100km van Bagdad stoppen omdat ze veel te snel gingen t.o.v. de Engelsen en Amerikanen. Opweg naar Bagdad gewoon alles kapotgeschoten wat ze tegenkwamen.
Ik weet van een boekhandel in Someren ( Van de Moosdijk ) dat ze twee boeken hebben :
quote:en
Auteur: Debay, Yves
Titel: French Foreign Legion Operations 1990-2000
Het Vreemdelingen Legioen zoals het sinds 1990 opereert. In kleurenfoto's.Ramsbury
96 pagina's
Prijs: Euro 25,19
Bestelnr: 63007
quote:
Auteur: Nicolas, Jos
Titel: La Legion, tradition et modernite
Geschiedenis van het Vreemdelingenlegioen in Frankrijk.Parijs
128 pagina's
Prijs: Euro 22,64
Bestelnr: 73327
quote:Dat zeg ik
Op woensdag 12 november 2003 00:16 schreef What het volgende:[..]
Het ligt ietsje anders; LE moest van het opperbevel op 100km van Bagdad stoppen omdat ze veel te snel gingen t.o.v. de Engelsen en Amerikanen. Opweg naar Bagdad gewoon alles kapotgeschoten wat ze tegenkwamen.
quote:Nee hoor.
Op zondag 7 december 2003 11:17 schreef ocf81 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met katholiek zijn? Dat moest toch ofzo?
Vroeger kon je er altijd terecht, tegenwoordig doen ze wel wat aan screening. Als je dus echt fout bent kom je er niet meer in. En ja, maakt niet uit uit welk land je komt. Je hoeft ook geen Frans te spreken (dat leer je wel tijdens de opleiding...).quote:Op zondag 23 januari 2005 05:03 schreef caradoc het volgende:
Ik heb altijd wel gehoord van het legioen, maar ik weet eigenlijk totaal niet wat het is. Als ik dit topic doorlees dan kom ik uit op deze twee dingen. Het legioen vecht voor Frankrijk maar iedereen uit elk land kan in het legioen gaan. Als je crimineel bent en je gaat dit legioen in, kan je na een tijd een nieuw ID krijgen en met een schone lei beginnen.
Klopt dit zo'n beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |