Waarom Phileine ?
Om een aantal redenen. Phileine is iemand die zowat 24 uur per dag hier zit te lezen, ze heeft eenzelfde beeld van hoe het moet als de admins en omdat ze toevallig online was toen ik op dat idee kwam
Anyway, heet 'r ff van harte welkom als zijnde moderator van dit zooitje (on)geregeld
Heb je vragen, dan kan je mij (of andere adjes/modjes) icq'en/mailen
je (hopelijk nog eens met je van mening verschillende)
mede-poster Moor.
(misschien bij mijn volgende (door Voyeur bedachte) 'ongesteldheid'
(zo dan phileine ?)
(Je wordt pas admin als je 30 users hebt ge-banned, tot die tijd ben je newbie-admin )
Danny,
Prima keus, maar je vergeet de beste reden:
Ze is blont, maar zeker niet dom!
Succes vileine phileine
Laat maar eens zien dat ook blontjes dat kunnen... :>
Is het nog niemand opgevallen hoe Willem zich vaak boven de rest aan het plaatsen is. Tip: Neem dit letterlijk: met z'n 3'en op de bank -> Willem gaat op de leuning zitten! Is hier iets aan de hand wat ik me zolangzamerhand aan het inbeelden ben .... of toch niet??!
quote:
op 10-25-1999 om 01:43 AM schreef phileine het volgende:
Bedankt allemaal so far,
ik had een hele speech voorbereid, met dank aan mijn ouders, zonders wiens steun.. etc. compleet met zakdoek en tranen, maar ik ben mijn spiekbriefje kwijt.
ik ben alleen maar heel blij dat ik vanaf nu een volkomen legitieme reden heb om alsmaar online te zijn: ik moet mijn plicht doen
anyway, laten we hopen dat ik het er goed vanaf breng, en fluit me anders graag terug
yours,
Phileine
ik denk dat je het zo ook goed gedaan hebt
ik denk ook dat je een goede aanwinst bent voor Danny en de zijne!!!!
Veel succes en ik hoop dat dit forum zo blijft doorgaan
ik beleef er veel plezier aan
P.S. Ben jij dat meisje dat sorry zegt?
I didn't do it, the one-armed man did!
Good luck!
And have fun!
Da Lukas
Please Don't Kill Me.....
suc6 Buzzer
Verfrissend zo dat blauwe naampje erdoor, Phileine, see you at FOK! any time, any topic.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 25 Oktober 1999).]
Groetjes
Van harte gefeliciteerd en welkom.
Bij deze status hoort ook gelijk het behalen van je diploma TARAlogie, dus je bent tegelijkertijd ook nog eens TARAloog.
Nogmaals gefeliciteerd en veel suc6
even een vraagje in verband met de nieuwe topic over het bedrijfsleven. Ik vind hem best leuk, maar doen jullie aan het titels veranderen/aanpassen? Ik vond namelijk MiRRoRMaN's initiatief om 'onzintopic' bij zijn bijdrage te vermelden wel nuttig. Het is al zo'n opgave om het forum een beetje bij te houden, mocht je even geen grapjes willen, kunnen de topics op die manier gebrandmerkt worden. Ik gebruik expres dit woord want terwijl ik dit typ zie ik een hele hoop redenen om daar niet aan te doen. Nou ja, een gedachtenexperiment dan maar.
Of misschien alleen het icoontje aanpassen van uitroeptekentje naar een echte smiley of zo. En nu hou ik er over op
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 25 Oktober 1999).]
24 uur zonder BB, de server lag plat!
Kom ik terug en wat blijkt: ons lieve villeintje heeft het huis verlaten en is zelfstandig gaan wonen.
Ik herinner me nog haar eerste postje, de schat, ze had nog geen benul van nettiquette. En nu, geheel boven ons uitgegroeid, een grote toekomst ligt voor haar open! <pinkt traantje weg>
Lang leve Phileine, 'het geweten van het forum'!
quote:
op 10-25-1999 om 02:30 PM schreef weathergirl het volgende:
Phil!!Cool je nieuwe job.
Letterman & I wensen je veel suc6!
JA!..en ik ook
Veel succes!
quote:
op 10-26-1999 om 11:43 PM schreef Panther het volgende:
Collega, sterkte!
Don't worry, ik doe je werk wel.
Waar is de ^#@@& checklist nu weer!!
;-)
waarschijnlijk gewoon op tafel naast je, onder die stapel tijdschriften die je de hele nacht leest i.p.v. op te letten of alles wel goed gaat
Meid, geniet van je status en doe je best!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |