Geen vrienden?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:43 schreef Malle_beer het volgende:
tripo
Voor jou effe welquote:Op donderdag 20 december 2007 20:43 schreef Malle_beer het volgende:
lapo
Dat kunnen ze wel, maar dat levert te weinig geld op.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:41 schreef Verbal het volgende:
WAT DE NEUK??? Kan het tegenwoordig niet meer gewoon normaal? Kunnen die schijtkinderen niet gewoon meer toe met een simpele prak die door de blender is gestierd?
V.
Ja, maar dat was er dus al, en dat heette Olvarit. Ik heb het over de bovenmatig yuppige inhoudquote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef PPL het volgende:
Makkelijk om mee te nemen en in de magnetron en zó klaar.
Kan je de kinderen eenvoudig te eten geven als je ze in de kroeg zakenmannetjes laat lastigvallen.
'simpele prak', moeilijk hè?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:49 schreef Nobu het volgende:
Het IS ook gewoon door de blender geflikkerde groente
Elke dag worteltjes is toch ook maar nietsquote:Op donderdag 20 december 2007 20:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar dat was er dus al, en dat heette Olvarit. Ik heb het over de bovenmatig yuppige inhoud
V.
quote:Olvarit " à la carte " maaltijdkuipjes
Je baby is van bij de geboorte deze wereld aan het ontdekken, laat hem er nu ook van proeven.
Met Olvarit "à la carte" laat je je kind nieuwe smaken uit alle windstreken ontdekken.
Deze verrassende gerechten uit verschillende keukens, met verse kruiden, fijn gestoomde groentjes en zonder toegevoegd zout, zijn wat hij of zij nodig heeft om zich te ontwikkelen.
* Couscous met mediterrane groenten
* Risotto van tonijn met tonijn en koriander
* Tongfilet met lentegroenten en peterselie
* Ratatouille van groenten met basilicum
* Pasta napolitana met rundergehakt en oregano
* Rund stroganoff met veldgroenten en tijm
* Curry van groenten en kip met koriander
* Tagliatelle met kip en oregano
* Stoofschotel van kip met rozemarijn
Wel onder voorwaarden he, niet baggeren want ik flikker je zo weer weg.quote:
Als je dat op de verpakking zet willen mensen er minder voor betalen.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
'simpele prak', moeilijk hè?
V.
Dat heb je scherp gezienquote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef Dickbride het volgende:
Als eerste drie dingen:
- TS kan er gewoon niet mee omgaan
Jij gebruikt je TV als aquarium?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:15 schreef tequi3 het volgende:
Wel vraag ik mij af wat jij in het babyvoedselpad in de supermarkt doet. Ik kom daar nooit.
Neen, ik was een lief klein mannetje.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:15 schreef tequi3 het volgende:
Verbal, het is dan misschien moeilijk te geloven, maar ooit was ook jij zo'n schijtkind.
Gewoon blijven afvragen.quote:Wel vraag ik mij af wat jij in het babyvoedselpad in de supermarkt doet. Ik kom daar nooit.
Fijn voor je, n00bquote:Op donderdag 20 december 2007 21:24 schreef flexster het volgende:
ik kan die V. van jou onder iedere post zo niet uitstaan gewoon, daar kan ik niet mee omgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |