quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:09 schreef schatje het volgende:Op een iemand waarop ik never nooit zal stemmen is Brian die Amanda wilde ophangen aan een doucheslang en haar een knal onder de dekens heeft verkocht. Ze doet er niets mee omdat ze geestelijke en fysieke mishandeling gewend is. Haar vorige vriendjes waren net zo. Brian intimiteert en dreigt in discussies met 'wil je dat ik fokking boos wordt?' en 'wil je dat ik dat ik de boel kort en klein slaat? maak me niet boos Manny'. In een andere setting had hij haar allang geslagen. Zijn eigen moeder deed het toen goed, zei ze in een brief aan Amanda, toen hij haar heeft geslagen en gespuugd in het gezicht na dat befgedoe met Huub. Hoe ziek ben je dan

.
Kan zijn, maar Huub is vanuit het fysieke gezien, naast zijn gedrag, ook niet bepaald een rustige, niet agressieve persoonlijkheid te noemen, sterker, zit wat dat betreft dicht tegen Brian's uitspattingen aan qua heftigheid (bijvoorbeeld het incident met de boxhandschoenen nog aan richting Dennix). Reken maar dat meneer een goed gevecht ook niet uit de weg gaat. Dat, plus zijn algehele karaktertrekken zet hem voor mij absoluut in een minder daglicht dan Brian. Zoals gezegd, prima als mensen op Lieke, Amanda of Jaap willen stemmen hoor, het blijft natuurlijk maar een mening. Ik Jaap ook niet altijd zo leuk, soms vermoeiend met zijn grote gedragsact, al vind ik dat wel een stuk slimmere manier van spelen dan walgelijk in de kots rollen of de fysieke confrontatie zoeken, maar das een andere discussie