abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 20 december 2007 @ 20:16:54 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_55424450
Was bijna een jaarlang mijn favoriet. Maar na deze week, maar vooral na de uitzending van vanavond, heb ik mijn mening bij moeten stellen. Het is een verwend jongetje dat altijd zijn zin moet krijgen. Hij terroriseert Lieke. Buiten het huis noemt men dat stalken. Als ie zijn zin niet krijgt of verliest in een discussie gaat ie met koffiemokken of drinkglazen gooien. Net als met Brian denk ik dat als er geen camera's zouden zijn hij zal slaan. Snap zijn populariteit niet meer. Voor mij is ie van zijn voetstuk gevallen.

Meer mensen met die mening ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 december 2007 @ 20:19:48 #2
22592 crew  Ole
pi_55424534
Voor mij is ie al een tijdje van zijn voetstuk gevallen. Hij mag alles, maar anderen mogen dat niet.
Lieke mag niet zeggen dat voor haar de winst boven relatie gaat, terwijl hij dat wel gewoon zegt.

Ook mag Huub met iedereen flirten, en Lieke niet.
Eng mannetje vind ik het.
En die ogen van hem
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_55424631
Huub is een egotripper.
Brain is dat ook, maar die houdt zijn ego gewoon op hetzelfde niveau, huub probeert zijn ego alsmaar te vergroten en te laten gelden.

Anyways, t blijven eikels.
Era Vulgaris
pi_55425248
Wat is het alternatief? Die is voor mij niet. Lieke die alleen maar ziek van jaloers en afgunst kan zijn op de populariteit van Huub. Voortdurend een machtspelletje met hem speelt die ze niet kan winnen waardoor haar enorme ego gekrenkt is. Haar principes waar ze de laatste weken zo mee schermt. Onder valse voorwendselen de villa in gekomen en vervolgens heeft ze zich voor en achter de schermen omhoog geneukt. Alles om maar iets in de media te kunnen doen. Mevrouw was zo wanhopig omdat je er zonder diploma en ervaring zo moeilijk tussen komt. Wat lult ze dan over principes? Ondertussen verbloemt ze haar verhaal heel mooi. Alleen trap ik er niet in

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 20-12-2007 21:06:25 ]
pi_55425377
Al vrij snel had ik door dat het karakter van Huub, slecht is. Hij duldt geen tegenspraak, heeft altijd het hoogste woord en vind zich zelf erg leuk. Hij vloekt , liegt en bedriegd de hele boel bij elkaar en heeft totaal geen respect voor vrouwen. Het is een engerd.....
pi_55425397
schatje heeft helemaal gelijk.

Dat niet meer mensen dat zien. Misschien geven de uitzendingen niet zo een goed beeld van de werkelijkheid ofzeu
  Trouwste user 2022 donderdag 20 december 2007 @ 20:52:07 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_55425448
Ja daar heb je gelijk in. Maar dat wil niet zeggen dat Huub goed bezig is. Ik heb ooit al een topic geopend waarom ze het huis ingaan. Om het huis of mediageilheid ? Die gastbewoners krijgen ook een stijve leuter als ze in beeld komen. Huuv had ik eerst hoogzitten omdat ie zich onafhankelijk opstelde een echte invividualist. Maar nu komt zijn ware aard boven. Er zit nu Huuv weg valt niet één bewoner meer in waar ik sympathie voor kan opbrengen. Huub was maandenlang de enige. Die ben ik nu ook kwijt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55425853
Huub is ook niet altijd goed bezig. Waar ik me het meeste aan stoor bij hem zijn verwijzingen naar de WOII, scheldwoorden als NSBer. Alleen hoer klopt wel, want Lieke is feitelijk ook een hoer. Wat ik ook goedkoop vind is televisie willen maken over de rug van zwakke mensen, zoals vandaag met die zwerver. Verder is het inderdaad een jochie die zijn zin moet hebben. Wat je ook bij hem duidelijk ziet is dat haantjesgedrag, kan ook heel storend zijn. Toch blijft het mijn favoriet. Het is een mens, geen robot. Ieder zijn fouten hoor.
  Trouwste user 2022 donderdag 20 december 2007 @ 21:09:14 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_55425983
Ja ieder zijn fouten. Ik zeg ook altijd 'Val Dood' en 'Je moeder is een hoer' Verder neuk ik ook altijd hoeren die ik voor mijn verjaardag kado krijg. Verder heb ik geen servies meer, dat gooi ik altijd kapot als ik een discussie niet kan winnen.

pi_55426063
Val dood zou ik ook tegen Lieke zeggen. Volkomen terecht. De rest is verre van fraai en hoeft ze niet pikken.
  Trouwste user 2022 donderdag 20 december 2007 @ 21:13:31 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_55426114
Ik krijg dat niet over mijn lippen.

pi_55426218
Huub had ik al niet hoog zitten, maar de laatste weken ontpopt hijj zich als een ware dictator in de dop.
Het liefst trap ik hem zo hard tegen zijn ballen dat ze uiteen spatten tegen het plafond en hij achterover valt in een mes voor het ultieme genot.
Ik haat Huub ontzettend en ik juig iedere bewoner toe die hem zover krijgt dat Huub helemaal over de grens gaat.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_55426238
quote:
Op donderdag 20 december 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg dat niet over mijn lippen.

Ik wel, maar ik heb dan ook een behoorlijk temperament. Ik heb ook de neiging om met spullen te gaan gooien.

Maar goed, laten we maar ontopic gaan .
pi_55426409
Niks rechtvaardigd het gedrag van Huub tegen over Lieke. Lieke heeft duidelijk aangegeven het gehad te hebben met Huub. Ze heeft daar volgens mij alle rede toe. Er is niet een man die mij voor hoer, laat staan NSBer hoer uit maakt. Dan heb ik het niet eens over de andere dingen die hij bij haar gedaan heeft. Hij heeft niet eens in de gaten, dat als hij vind dat zij een NSBer hoer is.....hij de NSBer dan is.
pi_55426931
Was ook mijn grote fan en tv maker.
Hij is nog steeds de grote tvmaker van DGK maarrrr......

Hij is voor mij zo door de mand gevallen.
De manier hoe hij Lieke heeft behandeld, gemanipuleerd, bedreigd en keihard voorgelogen is gewoon schandalig.

En doordat hij iedereen kan bedriegen manipuleren lijkt het altijd of hij nooit iets fout doet.

Altijd draait hij alles zo dat hij er sociaal wenselijk uit komt.
  donderdag 20 december 2007 @ 21:46:55 #16
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_55427115
Ik heb personlijk ook nooit iets tegen Lieke gehad, begreep alleen niet wat ze in Huub zag door de respectloze manier waarop hij haar behandelde. sommige Huubfans begonnen gelijk met het afzeiken van Lieke zodra ze huub had gedumpd, ook dat vind ik onbegrijpelijk. Misschien moeten we allemaal op de overige bewoners stemmen, zodat Huub eens een keer van zijn zelfgecreerde voetstuk valt = mijns inziens het enige wat we kunnen doen.
pi_55427735
Op een iemand waarop ik never nooit zal stemmen is Brian die Amanda wilde ophangen aan een doucheslang en haar een knal onder de dekens heeft verkocht. Ze doet er niets mee omdat ze geestelijke en fysieke mishandeling gewend is. Haar vorige vriendjes waren net zo. Brian intimiteert en dreigt in discussies met 'wil je dat ik fokking boos wordt?' en 'wil je dat ik dat ik de boel kort en klein slaat? maak me niet boos Manny'. In een andere setting had hij haar allang geslagen. Zijn eigen moeder deed het toen goed, zei ze in een brief aan Amanda, toen hij haar heeft geslagen en gespuugd in het gezicht na dat befgedoe met Huub. Hoe ziek ben je dan .
  Trouwste user 2022 donderdag 20 december 2007 @ 22:27:34 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_55428301
Is ook zo zie andere topics van me. Maar het gaat nu over Huub

donderdag 20 december 2007 @ 22:32:53 #19
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_55428462
*meld*
Prrrrr
pi_55428548
Ik ben het in alles met Schatje eens
  donderdag 20 december 2007 @ 22:39:25 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55428707
Ik vind 'm irritant om naar te kijken lately.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55429469
quote:
Op donderdag 20 december 2007 20:16 schreef tong80 het volgende:
Was bijna een jaarlang mijn favoriet. Maar na deze week, maar vooral na de uitzending van vanavond, heb ik mijn mening bij moeten stellen. Het is een verwend jongetje dat altijd zijn zin moet krijgen. Hij terroriseert Lieke. Buiten het huis noemt men dat stalken. Als ie zijn zin niet krijgt of verliest in een discussie gaat ie met koffiemokken of drinkglazen gooien. Net als met Brian denk ik dat als er geen camera's zouden zijn hij zal slaan. Snap zijn populariteit niet meer. Voor mij is ie van zijn voetstuk gevallen.

Meer mensen met die mening ?

Yep, maar had dit al langer in de gaten dan een week
  donderdag 20 december 2007 @ 23:44:32 #23
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_55430646
Met zn kikkerkop
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_55431278
Tsja....mixed feelings.
Aan de ene kant valt Huub vreselijk door de mand, aan de andere kant vind ik hem en Lieke de 'meest symphatieke' bewoners .
Ik vind het wel erg dat Huub een grote hekel aan honden zegt te hebben

Hij krijgt nog even het voordeel van de twijfel.

De rest spoort nog minder!
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:24:48 #25
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_55440602
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:09 schreef schatje het volgende:
Op een iemand waarop ik never nooit zal stemmen is Brian die Amanda wilde ophangen aan een doucheslang en haar een knal onder de dekens heeft verkocht. Ze doet er niets mee omdat ze geestelijke en fysieke mishandeling gewend is. Haar vorige vriendjes waren net zo. Brian intimiteert en dreigt in discussies met 'wil je dat ik fokking boos wordt?' en 'wil je dat ik dat ik de boel kort en klein slaat? maak me niet boos Manny'. In een andere setting had hij haar allang geslagen. Zijn eigen moeder deed het toen goed, zei ze in een brief aan Amanda, toen hij haar heeft geslagen en gespuugd in het gezicht na dat befgedoe met Huub. Hoe ziek ben je dan .
Kan zijn, maar Huub is vanuit het fysieke gezien, naast zijn gedrag, ook niet bepaald een rustige, niet agressieve persoonlijkheid te noemen, sterker, zit wat dat betreft dicht tegen Brian's uitspattingen aan qua heftigheid (bijvoorbeeld het incident met de boxhandschoenen nog aan richting Dennix). Reken maar dat meneer een goed gevecht ook niet uit de weg gaat. Dat, plus zijn algehele karaktertrekken zet hem voor mij absoluut in een minder daglicht dan Brian. Zoals gezegd, prima als mensen op Lieke, Amanda of Jaap willen stemmen hoor, het blijft natuurlijk maar een mening. Ik Jaap ook niet altijd zo leuk, soms vermoeiend met zijn grote gedragsact, al vind ik dat wel een stuk slimmere manier van spelen dan walgelijk in de kots rollen of de fysieke confrontatie zoeken, maar das een andere discussie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')