Ik ook niet..quote:Op donderdag 20 december 2007 20:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb geen tijd meer in december.
En voor homos!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's voor potten die in de fase van ontkenning zijn. Vandaar pan(n).
En stiekem ook een beetje hetero's.quote:
Dat zijn de allerbesten!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef TwistedDarling het volgende:
En stiekem ook een beetje hetero's.
Tongen en vieze homosex!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef Kuukske het volgende:
Maar wat doen ze op zo'n pannenfeestje?
Húúú.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef liefie_ het volgende:
Tongen en vieze homosex!
Het PANN-Feest is een inmens populair feest voor homo's, lesbo's, hetero's en anderen uit heel Nederland. Ruim duizend bezoekers reizen iedere derde zaterdag van de maand naar Tivoli om compleet uit hun dak te gaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef Kuukske het volgende:
Maar wat doen ze op zo'n pannenfeestje?
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef liefie_ het volgende:
Tongen en heerlijke lesbosex!
Dat zei ik toch ook maar dan korter?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het PANN-Feest is een inmens populair feest voor homo's, lesbo's, hetero's en anderen uit heel Nederland. Ruim duizend bezoekers reizen iedere derde zaterdag van de maand naar Tivoli om compleet uit hun dak te gaan.
De samenstelling van het publiek is even divers als de muziek. Roulerende PANN-DJ's draaien alle dansbare muziekstijlen uit de afgelopen decennia.
PANN-Feesten zijn vroeg uitverkocht. Zorg er dus voor dat je tijdig aanwezig bent.
Stichting PANN is een non-profit die al 35 jaar een brug slaat tussen homojongeren en anderen en draait volledig op vrijwilligers. De opbrengsten van deze feesten worden in een fonds gestort. Hiermee financiert PANN projecten op het gebied van homo-jongerenintegratie.
Je weet wel dat jij niet mee doet in heerlijke lesbosex?quote:
Ja, maar dit klinkt wat braver, dat schrikt die arme Kuukske iets minder af.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook maar dan korter?
Moet jij eens opletten...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef liefie_ het volgende:
Je weet wel dat jij niet mee doet in heerlijke lesbosex?
quote:
Homosex deed het 'm. Ik zag de piemels al voor me.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, maar dit klinkt wat braver, dat schrikt die arme Kuukske iets minder af.
Geloof mij, uiteindelijk wil iedere vrouw gewoon een warm stuk vlees...quote:
Mag ik dan m'n eigen piemel meenemen?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:03 schreef liefie_ het volgende:
Ga je mee Kuukske?
Broodje warm vlees.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloof mij, uiteindelijk wil iedere vrouw gewoon een warm stuk vlees...
Eigen piemel eerst!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mag ik dan m'n eigen piemel meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |