Ik word verlegen van die fotograaf.quote:
Jip en Janneke?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb enkel champagne gedronken.
Dat zou wel verklaren waarom je meestal met je ogen dicht op de foto staat...quote:Op donderdag 20 december 2007 20:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik word verlegen van die fotograaf.
Ik kan niet dansen, anders zou ik zijn meegegaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:27 schreef liefie_ het volgende:
Niemand wil mee gaan dansen vanavond
Nouja, meestal, meestal. Als diegene in de buurt tijdens het maken van de foto's dan wel meestal idd.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom je meestal met je ogen dicht op de foto staat...
Moeten we toch even een rolstoel voor je regelen anders?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen, anders zou ik zijn meegegaan.
Zitten is ook niet al te comfortabelquote:Op donderdag 20 december 2007 20:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Moeten we toch even een rolstoel voor je regelen anders?
Vorige week bij State-X was er ook een hippe rolstoelert enorm aan het swingen.
Sla hem in elkaar!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Nosh gaat ook al niet mee morgen, de sukkel.
Dat is echt wel vet trouwens!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Moeten we toch even een rolstoel voor je regelen anders?
Vorige week bij State-X was er ook een hippe rolstoelert enorm aan het swingen.
Een rolbed?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Zitten is ook niet al te comfortabel
Leuk voor jou, op stap met alleen maar stelletjes... Met wie ga jij mee kleffen?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Nosh gaat ook al niet mee morgen, de sukkel.
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk voor jou, op stap met alleen maar stelletjes... Met wie ga jij mee kleffen?
Met jou en Hime, ik heb toch al met jullie in bed gelegen.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk voor jou, op stap met alleen maar stelletjes... Met wie ga jij mee kleffen?
Ow niet dusquote:Op donderdag 20 december 2007 20:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met jou en Hime, ik heb toch al met jullie in bed gelegen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Met jou en Hime, ik heb toch al met jullie in bed gelegen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Jij mag best met me komen kleffen hoor liefie_
Wanneer en waar?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Jij mag best met me komen kleffen hoor liefie_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |