Dan was het ook geen borrel. Beetje cola drinken.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hell no, moest nog 45 km terugrijden.
Ik ook...quote:
Daar ben ik te lui voor. Ik duik zo lekker mijn bed in... Maar eerst...quote:
Van jou in bad.quote:
Dat is het zeker. Alleen jammer dat het niet mag.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:11 schreef Vork het volgende:
Zo. Tijd voor bier.
Maar hij was erg leuk omdat ie zo mooi samen was tussen jullie!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:10 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik ook... maar nu werd het gras voor m'n voeten weggemaaid
Ruilen tegen douchefoto's van jou?quote:
Wie gaat die maken dan, Hime heeft tenminste een fotograaf in huis.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruilen tegen douchefoto's van jou?
Waar? In de kast? Of heeft één der katten onvermoedde talenten?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wie gaat die maken dan, Hime heeft tenminste een fotograaf in huis.
Diezelfde fotograaf?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Wie gaat die maken dan, Hime heeft tenminste een fotograaf in huis.
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:13 schreef liefie_ het volgende:
Maar hij was erg leuk omdat ie zo mooi samen was tussen jullie!
Zonder mij?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor. Ik duik zo lekker mijn bed in... Maar eerst...
Help je em dan ook door die zware tijd heen danquote:
Ik heb enkel champagne gedronken.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan was het ook geen borrel. Beetje cola drinken.
Ik warm het bed op zodat jij na het badderen nakend tegen mij aan kan schurken...quote:
Drink and drivequote:Op donderdag 20 december 2007 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb enkel champagne gedronken.
Dat is de druppel!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:18 schreef AirwiN het volgende:
Wij zijn zo,
met ons verveel je je me geen moment oh
Ik moet mijn fles champage nog incasseren bij mn buren.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb enkel champagne gedronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |