Blegh.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:26 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat zit er in. Ik ril me de tyfus nu. koud, hongerig en een verschrikkelijk nasmaak in mijn mond/keel. En dat allemaal voor het slechte doel.
Cute shirtje toch?quote:
Q. ik voel me kiplekkerquote:
Dat is geen geld!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:33 schreef liefie_ het volgende:
Cute shirtje toch?
Mijne is zwart met een glittertje er in
Maar 10 euro!
Nee dus ik zeg nog een kopen!quote:
Leuk dat het leuk was / is.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Q. ik voel me kiplekker
Vandaag sinds 1,5 jaar weer op kantoor geweest bij temp baan 2. En iedereen kende me nog, dat was zo leuk. Tot aan de naam van m'n konijn toe. En ook mensen met wie ik maar 1x heb gewerkt. Dat was echt leuk! Waardering is zo
Zaterdag krijg ik zelfs de collega te zien met wie ik mijn eerste dag heb doorgebracht en die mij nog heeft ingewerkt! Lijkt me leuk hem weer te zien!
Hoe is jouw dag? Heb je nog wat leuke dingen voor jezelf gedaan?
Haha! Lekker gevoel is dat he? Zo'n supergoede aanschafquote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef liefie_ het volgende:
Nee dus ik zeg nog een kopen!
Ze hebben zwart, zilver, champagne en blijkbaar nog een kleur die ik niet weet...
Bovengemiddeld, we zijn trots op uquote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef Q. het volgende:
Leuk dat het leuk was / is.
Ik ben vandaag wel drie keer uit bed geweest. Bovengemiddeld.Voor de rest wat films gekeken.
Het komt door mijn tekening! hij geeft kracht!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Leuk dat het leuk was / is.
Ik ben vandaag wel drie keer uit bed geweest. Bovengemiddeld.Voor de rest wat films gekeken.
Als ze er weer zijn morgen! En niet voor 12 uur uitverkocht zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 18:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Lekker gevoel is dat he? Zo'n supergoede aanschaf
Ik zeg ook: koop er nog een!
In tegenstelling to CL, een minder gewaardeerde SC'erquote:Op donderdag 20 december 2007 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zie je gewoon als Pheno, een van de zeer gewaardeerde R&P SC'ers.
Ik waardeer je enorm.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In tegenstelling to CL, een minder gewaardeerde SC'er.
Kom maar opquote:Op donderdag 20 december 2007 18:45 schreef MNR het volgende:
Oh man! Wil iemand een beetje van mijn positieve energie, ik heb voor 3
CL'lukku! Hoest nou met jou meis? Heb je die kerel al laten weten dat hij niet zo belachelijk moest reageren?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:44 schreef CherryLips het volgende:
In tegenstelling to CL, een minder gewaardeerde SC'er.
Die hing er gisteren ook al maar toen had ik toch niet echt enige vorm van krachtquote:Op donderdag 20 december 2007 18:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het komt door mijn tekening! hij geeft kracht!
Leuk, maar als ik zoiets aantrek lijk ik net zeven maanden drachtig.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:30 schreef liefie_ het volgende:
Deze heb ik in het zwart
[ afbeelding ]
Vond die kleur ook leuk maar de zwarte was de laatste die ze hadden
Morgen komen er meer binnen, misschien ook nog een andere kleur kopen
Nee, ik heb een slijmerig mailtje geschreven dat ik de fouten begrijp en de consequenties aanvaard en dat ik m'n excuses aanbied en hoop in de toekomst beter de tijdsdruk in zal kunnen schatten.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef MNR het volgende:
[..]
CL'lukku! Hoest nou met jou meis? Heb je die kerel al laten weten dat hij niet zo belachelijk moest reageren?
Hij heeft ff tijd nodig om op je in te werkenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hing er gisteren ook al maar toen had ik toch niet echt enige vorm van kracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |