quote:Op donderdag 20 december 2007 17:29 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik wil niet discrimineren, maar van islamitisering(ofzo) merk je daar vrij weinig.
zal ik je twijfel wegnemen: jahquote:Op donderdag 20 december 2007 22:51 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Zou dat iets met Haider te maken hebben?
Chrisjxquote:[b]Op zaterdag 22 december 2007 01:22 schreef Nederlanders in Oostenrijk, ik heb ze nog niet gezien op Fok als ik eerlijk moet zijn.
nee ik ook niet, ik vond het al vreemd. je ziet de raarste landen voorbij komen maar oostenrijk dan weer niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:22 schreef popolon het volgende:
Nou goed, hebben we het onderwerp 'islamitisering' weer gehad, kunnen we nu verder met het normale gebeuren.
Nederlanders in Oostenrijk, ik heb ze nog niet gezien op Fok als ik eerlijk moet zijn.
Ik ben zelf ook wel gecharmeerd van Haider. waar woon je zelf eigenlijk in Oostenrijk. Zelf ben ik geinteresseerd in de regio rond de Worther Seequote:Op woensdag 9 januari 2008 12:18 schreef CANARIS het volgende:
Canaris!!
Ik leef sinds 19 jaar in Oostenrijk. Mijn paradijs.
De mensen leven hier nog in harmonie met de eigen cultuur en voor al met de natuur.
en Conservartief land vergeleken met Nederland , maar da is precies wat ik zo waardeer. Juist dat is het grote Verschil met Nederland, maar we wilen dan ook niet mer in Nederland wonen oder?
Haider zelf is een politiek genie . Een overlevingsbeest. Vraag me niet waarom , maar bij de komende verkiezingen in Karibnthie gaat hij weer winnen. Hij wordt in het buiteland als de duivel zelf gezien, terwijl hij in princiepe een nationaal liberale is. (Overigens een Closset Gay)
Karinthie is een vreemde deelstaat. Eigenlijk samen met wenen de enige echte Proleten deelstaat. Vroeger was Karinthie een soort Oostenrijkse "Midlands" met veel producerende industrie. Karinthie is in tegenstelling tot Salzburg of Tirol niet zo´n argrarisch land. Wel prachtige natuur met enorme meren , en prachtige bossen.
De karinthische cultuur is beinvloed met name door slowenie , maar ook Italie.
Kortom , een prachtige deelstaat , waar ik nooit van mijn leven zou gaan wonen :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop