quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is dat zo eentje met een 50cal. er op
Niet kijken!! Bij mij leefde al het eten nog!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. kerstpakket is opgehaald. Eens zien wat de score is.
Toch een goed jaar gehad blijkbaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet kijken!! Bij mij leefde al het eten nog!
Soempie! Soempie! Soempie!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..het is geland
Maar wat een kutvlucht.
Ik kwam al laat aan op het vliegveld. Had nog een kwartier om in te checken.
Check ik één tas in. Heb een rugzak en een laptop.
Geen probleem zou je denken.
Kom ik bij de controle: "Sorry, 1 tas. Je moet de éne tas in de andere stoppen"
Ik: "Huh? Sinds wanneer?"
Hij(jonge kutknaap): "Sinds altijd"
Na een beetje heen en weer gezeur moest ik één van mijn tassen inchecken. Dat is kut want mijn laptop is erg breekbaar en mijn fotoapparatuur ook.
Uiteindelijk mijn laptop in mijn rugzak kunnen proppen en terug gelopen naar de incheckbalie. Vooraan in de rij gepiept en toen kreeg ik een grote bek van de baliemedewerker.
Uitgelegd hoe de vork in de steel zat en dat ik instructies had gekregen voor te piepen want mijn vlucht zou snel gaan.
"Ja, maar ik ben al dicht voor die vlucht. Nou, vooruit dan"
Zit ik in het vliegtuig, staan we een tijdje te wachten.ING* "U vraagt zich waarschijnlijk af waarom we hier nog staan maar er is een tas teveel op het vliegtuig. Even geduld"
Een oplettende lezer denkt wellicht: dat is Nem's 2e tas. Dat dacht ik ook in eerste instantie.
Daarna hoorde ik wat mensen roezemoezen over één of andere knakker die met tassen stond te stoeien dus ik dacht: ik hoop dat dat het is.
Nou...*DING* (Ik dacht: kut) "Wil de passagier met de naam Nembrionic zichzelf kenbaar maken aan het cabinepersoneel?"
"En nu?" dacht ik. Opstaan of gewoon het belletje indrukken.
Belletje maar ingedrukt. Echt IEDEREEN kijkt direct naar mij
Ik heb maar naar ze gezwaaid. Toen riepen er een paar "Aaaaaaahhhhhh".
Ik kon netjes mijn boarding pass en mijn bagagelabels laten zien dus er was uiteindelijk niet veel aan de hand maar het was echt een Soemp
Kom ik hier bij de bagageband aan, zitten er 2 straps van mijn backpack vast in de caroussel
Ja manquote:
Internet in de Herculesquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ging je met de concorde ofzo?
Heul niet. Ik zit nog in een hangaar. Even te inetten; zie ik Birgit Schuurman d'r bh recht trekken bij serious request. WTF is going on?? Moet Defensie daar ingrijpen?? Of heb ik pech?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ging je met de concorde ofzo?
Als defensie in gaat grijpen dan is het hopelijk wel om eea weer scheef te trekken. Of beter nog helemaal uitquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heul niet. Ik zit nog in een hangaar. Even te inetten; zie ik Birgit Schuurman d'r bh recht trekken bij serious request. WTF is going on?? Moet Defensie daar ingrijpen?? Of heb ik pech?
Task Force Bra 1 stand by.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als defensie in gaat grijpen dan is het hopelijk wel om eea weer scheef te trekken. Of beter nog helemaal uit
Birgitquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heul niet. Ik zit nog in een hangaar. Even te inetten; zie ik Birgit Schuurman d'r bh recht trekken bij serious request. WTF is going on?? Moet Defensie daar ingrijpen?? Of heb ik pech?
Da's genoeg!! De eerst volgende vlucht van Schotland naar Nederland maakt een, ongeplande, tussen stop in Den Haag om de zaak "recht te trekken". Of uit, als het aan mij ligt.quote:
K wou net zeggen kan je boven den haag niet uitspringenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's genoeg!! De eerst volgende vlucht van Schotland naar Nederland maakt een, ongeplande, tussen stop in Den Haag om de zaak "recht te trekken". Of uit, als het aan mij ligt.![]()
De parachute heb ik al om. Kaar voor de aan/in val!!
Iemand de foto rechten kopen? (voor serious request?)
Als jij nou wat dingen scheef trekt bij d'r, dan maak ik de fotos, goed?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's genoeg!! De eerst volgende vlucht van Schotland naar Nederland maakt een, ongeplande, tussen stop in Den Haag om de zaak "recht te trekken". Of uit, als het aan mij ligt.![]()
De parachute heb ik al om. Kaar voor de aan/in val!!
Iemand de foto rechten kopen? (voor serious request?)
Mmmmmm. Forget Birgit!! New target: Carice!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..als je dan toch bezig bent, drop dan gelijk even bij Carice van Houten langs, wil je?![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mmmmmm. Forget Birgit!! New target: Carice!!!
Shit, de jongens hier zijn verdeeld. Maar gelukkig; de hoogste in rang beslist: Carice it is!!
Meer verzoekjes?
Zo lang ze geld verzameld voor de honden niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je met scherp kunnen oefenen op Brigdet Maasland? Het liefst tussen de ogen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo lang ze geld verzameld voor de honden niet.
Binnen de KLu hebben we een hondensectie die misschien wel geld van haar krijgt.
X1000 Deal!! Double Tap?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als ik nou eens ¤1000 in het Hondenfonds stort?
-edit- huh? Dat zijn toch geen zielige zwerfhonden e.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |