Dat ligt er een beetje aan op welke manier.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja ook om 7 uur, zal ik aan jou denken dan?
Niets dan goeds en puur platonischquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:44 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan op welke manier.
Smakelijk!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
ik word over een klein uurtje opgehaald voor het kerstdiner van m'n werk
Daar geniet ik nu juist van na die dagen op de firing-range.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Stil hier
Dan ruilen we wel ga jij hier zitten en ga ik de firing-range opquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar geniet ik nu juist van na die dagen op de firing-range.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ruilen we wel ga jij hier zitten en ga ik de firing-range op
Eersteklas in de hercules?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ben er net vanaf. Even genieten van de stilte en dan weer naar NL.
quote:
Life firing; Veld/schiet oefeningen met scherpe munitie. Spannende dagenquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat heb je nou eigenlijk precies gedaan daar?
En daarvoor moet je helemaal naar schotland?, of heeft het met bepaald terein/klimaat weet ik het te maken?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Life firing; Veld/schiet oefeningen met scherpe munitie. Spannende dagen
Schotland heeft gewoon de ruimte waar dit mag. In Nederland beginnen de milieu en vredes bewegingen nogal snel te piepen. De Schotten doen er iets minder moeilijk over als de kogels/granaten alle kanten op vliegen. Iets meer ruimte beschikbaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En daarvoor moet je helemaal naar schotland?, of heeft het met bepaald terein/klimaat weet ik het te maken?
Veel trainingen maar ben op uitzending geweest naar de Balkan, Irak en Afghanistan. Ik hoop nu op een langdurige missie naar de Antillen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Ga je ook wel eens op een uitzending of ga je alleen voor trainingsmissies naar het buitenland?
Dat lijkt me indedaad wel watquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop nu op een langdurige missie naar de Antillen.
Zo lang Chavez zich stil houdt komt dat wel god. Anders kunnen we daar ook weer gaan knokken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me indedaad wel wat![]()
Chavez zn praat is toch een berg gebakkenlucht aangezien ie het toch niet doet en de VS zoiets nooit toe zou laten in de 'achtertuin'quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo lang Chavez zich stil houdt komt dat wel god. Anders kunnen we daar ook weer gaan knokken.
Dat zei Chamberlain in 39 ook over Hitler.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Chavez zn praat is toch een berg gebakkenlucht aangezien ie het toch niet doet en de VS zoiets nooit toe zou laten in de 'achtertuin'
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zei Chamberlain in 39 ook over Hitler.
Maar we zullen zien. Zo lang ik maar over een paar "rustige" tropen jaren op de Antillen kan genieten. Als we daarna moeten vechten; het zij zo...
Ik weet dank zij de commando's sinds kort hoe ik een Zodiac moet bedienen/besturen, dus: Chavez, we are ready!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar de VS 1939 is anders dan de VS anno 2007maarja nog een paar jaar en dan is chavez toch weg
en anders lets give him hell
* Google aanzwengelt en zien dat het een rubberbootje isquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet dank zij de commando's sinds kort hoe ik een Zodiac? moet bedienen/besturen, dus: Chavez, we are ready!!
Van mini tot aanvals formaatquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Google aanzwengelt en zien dat het een rubberbootje is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |