Da's fantastisch, maar ik zoek en zoek en zie geen enkele echte bewoner in die keuken. 't Is allemaal volk van buitenaf dat daar rondhangt.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega effe gebeld en gezegd dat jij overmorgen jarig bent
dus dat het geluid NU ONMIDDELIJK goed moet worden !!!!!!
En zie hoor daar.........
Een of ander blad over kickboksen. Kleine opplage, daarom maar in een beperkt aantal winkels te koop.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
Welk tijdschrift is die eigenlijk? Beetje raar dat ze een bokser die zn vriendin als boksbal gebruikt als lichtend voorbeeld gebruiken.
Ja, maar je weet hoe het met hem afgelopen is, dus..............quote:Op donderdag 20 december 2007 14:04 schreef pullup het volgende:
Het is toch ook net jesus, die kon ook over het water lopen
Huub en Jaap zijn tv aan het maken in het kantoor. (Lees: stomme muziek aan,quote:Op donderdag 20 december 2007 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's fantastisch, maar ik zoek en zoek en zie geen enkele echte bewoner in die keuken. 't Is allemaal volk van buitenaf dat daar rondhangt.
Kijk dat geeft weer hoopquote:Op donderdag 20 december 2007 14:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ja, maar je weet hoe het met hem afgelopen is, dus..............
Als hij maar aan zijn 3X3 minuten toekomt dan, anders kan Aman al wel vast in de douche gaan staan, scheelt weer een paar blauwe plekken.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het maar druk vandaag. Straks gitaarles met James......het kan niet op.
Het blad heet Royal Rumble.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een of ander blad over kickboksen. Kleine opplage, daarom maar in een beperkt aantal winkels te koop.
Nu hoop ik op een dodelijke longontsteking.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:05 schreef blomst het volgende:
Jammer, \Brian is niet door het ijs gezakt
Mag je daarvoor bidden?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu hoop ik op een dodelijke longontsteking.
Merry Christmas!
Linke Loetje?quote:
Moge hij in elk geval een flinke tijd in het zkh door moeten breengen!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu hoop ik op een dodelijke longontsteking.
Merry Christmas!
Hoelang zou hij nu vanmorgen voor de spiegel hebben gestaan om die muts zo op zijn kop te zetten dat hij net scheef voor zijn oog hangt?quote:
NIX D'R VAN !!!! Dan zit Netty weer dagenlang aan zijn bed !!!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moge hij in elk geval een flinke tijd in het zkh door moeten breengen!![]()
Zolang er niet 24-7 een camera op gericht is, vind ik het een prima optie.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:12 schreef PeterNB het volgende:
NIX D'R VAN !!!! Dan zit Netty weer dagenlang aan zijn bed !!!
Dat is modequote:Op donderdag 20 december 2007 14:12 schreef marky het volgende:
[..]
Hoelang zou hij nu vanmorgen voor de speigel hebben gestaan om die muts zo op zijn kop te zetten dat hij net scheef voor zijn oog hangt?
Ik heb Lieke nog nooit goed het spel zien spelen. Ik heb Lieke alleen maar zien afremmen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:14 schreef riri het volgende:
Amanda,Luc,Selene en Palma zitten al te bespreken wat voor functie de villa zal krijgen als Amanda de villa heeft gewonnen.
Het is ze blijkbaar nu al duidelijk naar wie de hoofdprijs gaat.
En huub en Jaap dutten lekker in en zien niet dat ze met hun team niets doen en alles laten gebeuren.
Huub is alleen maar bezig iemand die goed het spel zou kunnen spelen te verzwakken en voor de rest doet ie niks
Misschien steekt hij haar dan wel aan!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
NIX D'R VAN !!!! Dan zit Netty weer dagenlang aan zijn bed !!!
[ afbeelding ]
Ik stem voor!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:17 schreef kahaarin het volgende:
Misschien steekt hij haar dan wel aan!
En meer en meer volk van de straat...allemaal aanhangers en vrienden van Brian en Amandaquote:Op donderdag 20 december 2007 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's fantastisch, maar ik zoek en zoek en zie geen enkele echte bewoner in die keuken. 't Is allemaal volk van buitenaf dat daar rondhangt.
Klopt! Haar wortelchackra is vanacht dichtgevroren en die gaat Piet effequote:Op donderdag 20 december 2007 14:19 schreef mazaru het volgende:
Krijgt Lieke soms een dagsessie met piet piraat? Ze is nergens te bekennen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Klopt! Haar wortelchackra is vanacht dichtgevroren en die gaat Piet effe
smelten met zijn chocoreep !!![]()
Aangezien ze niet meer in Huub zijn nabijheid kan zijn zullen ze haar wel het grootste deel van de dag achterhouden. Ze kan genoeg klusjes op haar knieen daar doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:19 schreef mazaru het volgende:
Mitch heeft er in gezeten.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:20 schreef Scandalous het volgende:
Die met dreads is wel leuker zijn verdomme nooit eens leuke mannen in dat hok
Cap?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:20 schreef Scandalous het volgende:
Die met dreads is wel leuker zijn verdomme nooit eens leuke mannen in dat hok
En was Huub daarvan op de hoogte dat ze dat heeft gedaan?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:21 schreef riri het volgende:
Selene die net Lieke zwart heeft lopen te maken bij het bezoek en Huub die binnekomt en Selene haar schouders gaat masseren omdat ze net zo'n goed gesprek heeft gevoerd over een teammaat van hem
Volgens mij zit ze de hele tijd in de private.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:19 schreef mazaru het volgende:
Dat is toch allemaal niet te geloven!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:21 schreef marky het volgende:
[..]
Aangezien ze niet meer in Huub zijn nabijheid kan zijn zullen ze haar wel het grootste deel van de dag achterhouden. Ze kan genoeg klusjes op haar knieen daar doen.
Heeft ze geleerd van haar ex vriendinquote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Scandalous het volgende:
Selene is ook al zo'n zuur zeikwijf geworden wat tegen elke vreemde begint te zeiken over iemand.
Lieke is geen teammaat meer van hem toch?Dat slijmen van Huub met Selene is niets nieuws doet hij ook met Amanda,Brian en Luc.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:21 schreef riri het volgende:
Selene die net Lieke zwart heeft lopen te maken bij het bezoek en Huub die binnekomt en Selene haar schouders gaat masseren omdat ze net zo'n goed gesprek heeft gevoerd over een teammaat van hem
Aggos ja dat is waar, voor de COSsers is iedereen die niet blank is tuig van de straatquote:Op donderdag 20 december 2007 14:23 schreef diedirk het volgende:
Komen er nog wel eens blanke mensen in die villa?
Wil niet discrimineren maar echt 80% van de gasten komt er ergens anders dan gronigen vandaan als je begrijpt wat ik bedoel....
Dan zou ze toch wel een keer in beeld zijn geweest?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze de hele tijd in de private.
Je mag 'm hebben, compleet met z'n afwezige kaak. Neem ik zijn grotere broer welquote:
Huub doet eigenlijk nooit verveldn tegen zijn tegenstanders. Huub weet wanneer het spel gespeeld moet worden en wanneer er geen spal gespeeld wordt. Jammer alleen dat andere daar wel eens misbruik van maken. Het is overigens maar goed dat Lieke het niet ziet want anders zou ze weer boos zijn dat hij aan de schouders van Selene komt.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:24 schreef kybe het volgende:
[..]
Lieke is geen teammaat meer van hem toch?Dat slijmen van Huub met Selene is niets nieuws doet hij ook met Amanda,Brian en Luc.
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mag 'm hebben, compleet met z'n afwezige kaak. Neem ik zijn grotere broer wel.
Even geleden liep ze nog in de keuken. Bracht het bord terug, ze had juist een salade gegeten. Palma sprak met haar nog over Sharon/Olga.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zou ze toch wel een keer in beeld zijn geweest?
Ze is de hele dag al pleitte
Ik heb haar iets van 10 seconde in de keuken gezien, toen liep ze in een bikinihesje.
En ondertussen gaat de verheerlijking van St. Brian en zijn gevolg gewoon door......quote:Op donderdag 20 december 2007 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal niet te geloven!
De 1 wordt para en gaat een nachtje naar een hotel.
De ander wordt para en zit in het hokje naar de streams te kijken
en jij bent net zo.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Aggos ja dat is waar, voor de COSsers is iedereen die niet blank is tuig van de straatelke keer weer dat soort opmerkingen.
Ik denk dat de productie teveel naar MTV cribs heeft gekeken en dachten dat een milionair zwart moet zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 14:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Aggos ja dat is waar, voor de COSsers is iedereen die niet blank is tuig van de straatelke keer weer dat soort opmerkingen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
Welk tijdschrift is die eigenlijk? Beetje raar dat ze een bokser die zn vriendin als boksbal gebruikt als lichtend voorbeeld gebruiken.
Ahh dan was ik zeker net mijn was aan het ophangenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even geleden liep ze nog in de keuken. Bracht het bord terug, ze had juist een salade gegeten. Palma sprak met haar nog over Sharon/Olga.
[ ] <-- ignorequote:Op donderdag 20 december 2007 14:29 schreef blomst het volgende:
[..]
en jij bent net zo.
één cosser is bij jou ook alle Cossers
Het enige wat een Palma oplevert is dat je elk jaar de muren en het plafond moet witten. Doe het maar lekker zelf dan houd je nog wat tijd over.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh dan was ik zeker net mijn was aan het ophangen
Eigenlijk moet je voor dat soort karweitjes ook een Palma hebben of zo. Ik mis weer van alles
Zelfde tijdschrift waar Regilio Tuur in staatquote:Op donderdag 20 december 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
En Tyson waarschijnlijk. Allemaal lichtende voorbeelden.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelfde tijdschrift waar Regilio Tuur in staat
Simpsonquote:Op donderdag 20 december 2007 14:33 schreef noekje het volgende:
[..]
En Tyson waarschijnlijk. Allemaal lichtende voorbeelden.
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Het enige wat een Palma oplevert is dat je elk jaar de muren en het plafond moet witten. Doe het maar lekker zelf dan houd je nog wat tijd over.
Dat is lang geledenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:34 schreef FdW het volgende:
A Christmas Carol:
Robert ten Brink kreeg het verzoek van een man die een zwervend bestaan leidt om zijn kind te zoeken.
De zwerver heeft niet lang meer te leven, en wil zo graag het kind zien dat hij in een dronken bui tijdens een bacchanaal heeft verwekt bij een hem verder onbekende vrouw in Oldenzaal.
De zwerver genaamd Mike wil z'n kind om vergeving vragen vanwege het feit dat hij nooit alimentatie heeft betaald of zich anderszins om het kind heeft bekommerd.
Hij is bang dat íjn kind hierdoor misschien ook zal ontsporen.
Na uitvoerig speurwerk kreeg Robert een tip van een mevrouw in Almere dat het kind een jongetje is dat in de voetsporen van zijn vader is getreden, en inmiddels is opgenomen in een kliniek genaamd DGK.
Sjon de M. zag hierin natuurlijk een geweldig script, en laat zwerver sr. en jr. op 2e kerstdag kennismaken.
Hopelijk kunnen pa en zoon de laatste paar jaren die ze nog te leven hebben gezellig samen zuipen en andere ''genotsmiddelen'' gebruiken.
Huub zou juist wat vervelender tegen zijn tegenstanders moeten zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:26 schreef marky het volgende:
[..]
Huub doet eigenlijk nooit verveldn tegen zijn tegenstanders. Huub weet wanneer het spel gespeeld moet worden en wanneer er geen spal gespeeld wordt. Jammer alleen dat andere daar wel eens misbruik van maken. Het is overigens maar goed dat Lieke het niet ziet want anders zou ze weer boos zijn dat hij aan de schouders van Selene komt.
Ja...dat is zijn manier van spelen..slijmen....quote:Op donderdag 20 december 2007 14:24 schreef kybe het volgende:
[..]
Lieke is geen teammaat meer van hem toch?Dat slijmen van Huub met Selene is niets nieuws doet hij ook met Amanda,Brian en Luc.
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed.....quote:Op donderdag 20 december 2007 14:38 schreef mazaru het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijjk, zo vrolijk!
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!!
[ afbeelding ]
Wat zit iedereen toch gemeen te doen over Lieke. Snap ik nietquote:Op donderdag 20 december 2007 14:38 schreef mazaru het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijjk, zo vrolijk!
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!!
[ afbeelding ]
En wat wil je hiermee zeggen? Lieke wil niet praten met Huub, ze is zelfs bang voor hem en wordt misselijk als hij in de buurt is.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:38 schreef riri het volgende:
Zijn woorden...""Als ik jou niet had gehad hier,had ik allang thuis gezeten"
Ik heb Lieke nooit leuk gevonden.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat zit iedereen toch gemeen te doen over Lieke. Snap ik niet
Beats me 2quote:Op donderdag 20 december 2007 14:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat zit iedereen toch gemeen te doen over Lieke. Snap ik niet
Zo keigoed voelde ik me nooit!!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed.....
Ze hebben vast nog wel een paar potjes van dat vet van Dennix .......quote:Op donderdag 20 december 2007 14:40 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat ze op de redactie slim genoeg zijn om te zeggen dat ze de hond van Mikey niet mogen wasssen.
Dat beest heeft zijn vette haren nodig om de koude nachten door te komen.
Daar werd die toch kaal van?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben vast nog wel een paar potjes van dat vet van Dennix .......
Waar schrijft Diedirk dat iedereen die niet blank is tuig van de straat is?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
het wondermiddel voor een kalend hoofd.... Murraysquote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben vast nog wel een paar potjes van dat vet van Dennix .......
Maar dat zijn echte boksers, en ook klootzakken.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelfde tijdschrift waar Regilio Tuur in staat
Hij leeft zich vast in, oefent op Amanda en droomt al tokkelend over te tijden die gaan komen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat zijn echte boksers, en ook klootzakken.
Dit is een spillebeen die een jaartje les heeft.
Laat Huub nu net zeggen dat hij naar het kantoor moet........ze lezen weer mee hier.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:43 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt voor Huub om naar het kantoor te gaan
Dat slijmen van Huub is om zo goed mogelijk over te komen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:38 schreef riri het volgende:
[..]
Ja...dat is zijn manier van spelen..slijmen....
Toen hij maanden terug helemaal alleen....lijkwit in de kapsalon zat...te wachten tot de uitspraak zou komen of hij eruit moest of niet... naar aanleiding van het zovele doorslaan van hem....was hij niet alleen...Lieke steunde hem terwijl hij nog maar aan een heel dun zijden draadje hing....
Ik hoop op uit het oog, uit het hart!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:47 schreef noekje het volgende:
Maar Luc gaat vandaag toch weg maar komt over een week ofzo wel weer terug toch?
Ja maar hij komt weer terug!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik hoop op uit het oog, uit het hart!
En heb je hem dat ooit horen ontkennen?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:38 schreef riri het volgende:
[..]
Ja...dat is zijn manier van spelen..slijmen....
Toen hij maanden terug helemaal alleen....lijkwit in de kapsalon zat...te wachten tot de uitspraak zou komen of hij eruit moest of niet... naar aanleiding van het zovele doorslaan van hem....was hij niet alleen...Lieke steunde hem terwijl hij nog maar aan een heel dun zijden draadje hing....
Sssssst!quote:
Stemt dat je hoopvol?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:53 schreef Frasier het volgende:
Ach zo zie je, er is echt overal wel een markt voor
Je bedoelt dat het allemaal gescript is?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:51 schreef noekje het volgende:
Wat toch blijft knagen aan mij.
Gisteravond aan tafel. Lieke vertelt Huub gewoon een verhaal van vroeger. Later zitten ze in de private. Huub verplaatst de stoelen op de set, Lieke komt eraan en ze gaan ruzie maken. Lieke loopt weg met een oneliner. Huub blijft verbijtend achter. Zo gaat dat wel steeds.
Ik blijf een Nadia/Dennis gevoel hebben en zij zijn nu gelukkig buiten. Zij konden alleen hun lach niet onderdrukken tijdens ruzie's.
Dat is niet waar. Maar als je geen "tuig van de straat" bent waarom je dan wel zo kleden?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar iets klopt er niet. Daarentegen blijft Lieke ook doorgaan in auto's en dergelijke.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het allemaal gescript is?
staat vast dat ze klaar met hem is, en nu zelf heel erg bamg.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
Lieke is bang dat Huub leest wat ze schrijft?
[ afbeelding ]
Het scoort in negatieve zin daar heb je gelijk in, maar als ik zo naar Lieke luister kotst ze Huub echt uit. Er kan geen normaal woord af.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar iets klopt er niet. Daarentegen blijft Lieke ook doorgaan in auto's en dergelijke.
Het scoort iig wel goed.
Hun moeten weer de gemenerikken spelen en Brian de paus.Wat een heerlijk script weerquote:Op donderdag 20 december 2007 14:54 schreef noekje het volgende:
Huub en Jaap hebben plannen met Mickey waarbij heel Nederland over ze heen gaat vallen.
Jaap vindt het alleen maar humor.
Hij kan toch alleen maar vals zingen?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:00 schreef Disana het volgende:
Brian zingt en speelt het reiki-lied voor zijn leraar, zo vals als maar enigszins mogelijk is.
Maar zo zijn de rollen nou eenmaal. Kunnen wij niks aan veranderen.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hun moeten weer de gemenerikken spelen en Brian de paus.Wat een heerlijk script weer
Huub krijgt altijd alles te horen van t e voren er oneerlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:10 schreef rooie3 het volgende:
Wat toevallig.Huub wilde vrouwen in kerstpakken en 10 minuten later komen ze binnen.
ik vond het erg merkwaardig dat Dimitri en Lieke 2 meter opschoven op de bank. Het verbaasde me dan eigenlijk ook niet dat daarna het "Lieke huilt" moment kwam.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het allemaal gescript is?
Eén ervan is haar danslerares. Wanneer ze deze dansjes heeft ingestudeerd, zou ik alleen niet weten.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:16 schreef Copycat het volgende:
Oud-collega's van Amanda?
Ze worden ook steedsa jonger, die teaser babes.
Van de week kuste Lieke toch ook Huub op zijn wang. (las ik in de cos)quote:Op donderdag 20 december 2007 14:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar iets klopt er niet. Daarentegen blijft Lieke ook doorgaan in auto's en dergelijke.
Het scoort iig wel goed.
Het lag er idd duimendik bovenop maar we weten inmiddels toch niet meer anders. Alle spontaniteit is uit het programma verdwenen, zo jammer.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:15 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vond het erg merkwaardig dat Dimitri en Lieke 2 meter opschoven op de bank. Het verbaasde me dan eigenlijk ook niet dat daarna het "Lieke huilt" moment kwam.
Dat Huub stennis schopte bij de DJ-set vond ik ook over the top (anders is Huub wel erg van het padje af)
Dat krijgen ze allemaal hoor.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:15 schreef diedirk het volgende:
[..]
Huub krijgt altijd alles te horen van t e voren er oneerlijk.
Want hij kan hier altijd weer sociaal wenselijk op inspringenen het in zijn voordeel (ver)draaien
Een leerlingetje van Miss Waxhair.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:19 schreef Copycat het volgende:
Wie is dat kleine meiske?
Een van de - overigens vele - redenen waarom het project is mislukt, ligt in het feit dat de k-acteurs opdracht krijgen ''TV'' te maken, waartoe ze absoluut niet in staat zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:17 schreef riri het volgende:
Brian en Amanda meteen zelfs dat kind weer toeeigenen....
stond vast op het roosterquote:Op donderdag 20 december 2007 15:10 schreef rooie3 het volgende:
Wat toevallig.Huub en Jaap wilde vrouwen in kerstpakken en 10 minuten later komen ze binnen.
Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het allemaal niet zo betrouwbaar is natuurlijk, gezien de Dennis en Nadia geschiedenis. Dat bleef ook een drama daar en ook hier. Dat scoorde ook goed. Zij hadden on stream alleen maar ruzie maar zijn nu helemaal happy samen. Ook Lieke haar argumenten zijn afkomstig van achter de schermen. Wat daar gebeurd is. Soms praat Lieke heel gewoon tegen hem maar zodra de set gereed is, gaan ze weer los.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:19 schreef Ning het volgende:
[..]
Van de week kuste Lieke toch ook Huub op zijn wang. (las ik in de cos)
Nergens, ik merkte alleen op dat zodra er iemand in de kooi is die niet blank is, er meteen opmerkingen volgen over tuig, de Bijlmer, matties van Brian, terwijl dat nergens op slaat.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:43 schreef riri het volgende:
[..]
Waar schrijft Diedirk dat iedereen die niet blank is tuig van de straat is?
Ik heb Huub nog nooit sociaalwenselijk zien doen naar bezoekers. Als er een lak heeft aan sociaalwenselijk dan is Huub het wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:15 schreef diedirk het volgende:
[..]
Huub krijgt altijd alles te horen van t e voren er oneerlijk.
Want hij kan hier altijd weer sociaal wenselijk op inspringenen het in zijn voordeel (ver)draaien
wel naar een stel lekkere vrouwen....quote:Op donderdag 20 december 2007 15:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb Huub nog nooit sociaalwenselijk zien doen naar bezoekers. Als er een lak heeft aan sociaalwenselijk dan is Huub het wel.
Oooohhh dan ben ik ook tuig van de straat, ik zit al de hele dag met een dikke muts op.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maar als je geen "tuig van de straat" bent waarom je dan wel zo kleden?
Hij komt weer terug!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:37 schreef Carlaa het volgende:
Zo, Luc weg.. nu Seurlene nog
Is er dan iemand die wel met HAAR kan ???quote:Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef Carlaa het volgende:
goh, Seurlene kan weer niet met iemand....
Met wie?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef Carlaa het volgende:
goh, Seurlene kan weer niet met iemand....
Een van de meisjes uit de dansgroep volgens mij. Ik heb begrepen dat zij zich heeft opgegeven als gastspeler.quote:
Om maar aan te tonen dat ze hem echt als mens zien. Gek is dat, heel veel mensen doen dat. Zo genant altijd om te zien.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:45 schreef 2live het volgende:
waarom praten amanda en selene tegen Mike alsof het een kind is, bang dat hij hen niet begrijpt of zo.
voor tv.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:49 schreef avonne het volgende:
ze gaan "good cop, bad cop" doen. Waarom is me nog niet duidelijk.
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:51 schreef avonne het volgende:
te geacteerd. Dat gaat er niet uitzien op TV
Kun je mij vertellen wat er leuk is aan Mike, er komt geen stom woord uit.quote:
Mwah... Luc ging enthousiast aan de slag met Nadia.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:52 schreef rooie3 het volgende:
Slaat weer nergens op wat Huub en Jaap doen.Doen ze bij Luc toch ook niet.
Wtf is daar erg aan dan? Die vent stapt er toch vrijwillig in, alsof hij daadwerkelijk niet weet in wat voor programma hij zit. Maar je kan altijd nog overschakelen naar st Brian die spectaculaire tv maakt.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:53 schreef Kinga het volgende:
Ik krijg plaatsvervangende schaamte van die act.
Hier nog 1quote:Op donderdag 20 december 2007 15:53 schreef Kinga het volgende:
Ik krijg plaatsvervangende schaamte van die act.
Meestal vind ik tv maken over de rug van aardige mensen niet zo leuk.Die zwerver is best een lieve man.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:56 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Wtf is daar erg aan dan? Die vent stapt er toch vrijwillig in, alsof hij daadwerkelijk niet weet in wat voor programma hij zit. Maar je kan altijd nog overschakelen naar st Brian die spectaculaire tv maakt.
hebben ze hem vanmorgen al verteld, voor 'mooie tv' willen ze hem uiteindelijk spectaculair de villa uitzetten, 's nachts buiten zetten of zo,maar eerst dingen voor hem regelen voor zijn toekomst.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:55 schreef noekje het volgende:
Huub en Jaap willen een huis en een baan voor hem regelen.
Snap er geen fuck van.
Het is niet erg voor Michael. Het zijn Jaap en Huub die zelf voor schut staan met hun belachelijke autoritaire gedrag.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:56 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Wtf is daar erg aan dan? Die vent stapt er toch vrijwillig in, alsof hij daadwerkelijk niet weet in wat voor programma hij zit. Maar je kan altijd nog overschakelen naar st Brian die spectaculaire tv maakt.
Had ie dat huis niet in moeten stappen. En opzeker dat Micky ook een rol speelt.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Meestal vind ik tv maken over de rug van aardige mensen niet zo leuk.Die zwerver is best een lieve man.
Bovendien heeft die al meer meegemaakt dan goed is voor zijn zenuwgestel.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Meestal vind ik tv maken over de rug van aardige mensen niet zo leuk.Die zwerver is best een lieve man.
Dacht Jeroen ook en hij deed juist leuk en tv maken en hij word eruit gegooid.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:00 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Had ie dat huis niet in moeten stappen. En opzeker dat Micky ook een rol speelt.
dus dat is de nieuwe trend "mensen de villa uitgooien". ... Joepie...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dacht Jeroen ook en hij deed juist leuk en tv maken en hij word eruit gegooid.
Nee, hij is met niets gekomen.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:02 schreef noekje het volgende:
Mickey zit er zelf niet echt mee geloof ik.
Rustig maar, Mike is binnengekomen via een castingbureau, die weet echt wel waar hij ingestapt is.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bovendien heeft die al meer meegemaakt dan goed is voor zijn zenuwgestel.
Ik vind het zielig.
Ik hoop echt dat het een acteur is.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rustig maar, Mike is binnengekomen via een castingbureau, die weet echt wel waar hij ingestapt is.
Dat Huub en Jaap voor lul staan is een tweede, met dank aan dat manipulatieve kutwijf Flens.
ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef noekje het volgende:
Jaap": we hadden een zangjuf en Brian sloeg 2 eieren op haar kapot.
TerrorBrian heet hij . Slinkse Brian wordt hij ook wel genoemd.
Ik moet nu toch wel lachen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:09 schreef noekje het volgende:
Jaap: Brian wilde Mannie aan de doucheslang ophangen.
Nogal gelaten zeg maar.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe reageert Mike op al deze info?
Mike lacht een keer,snapt er vlgs mij geen hout van.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe reageert Mike op al deze info?
Buiten dat, het is gewoon een volwassen kerel met een normaal brein, die er met zn volle verstand ingestapt is.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:04 schreef noekje het volgende:
Ze zijn nu aan het praten welk werk hij wil gaan doen. Jaap wil regelen dat hij via zijn bekendheid een baan kan regelen. Mickey wil graaf op een heftruck of een kraan.
Mickey moet hun helpen en dan gaan zij hem helpen.
Ze zijn helemaal niet cru nu.
Nu word het wel leuk.Als de bedoeling is dat hij Brian moet pakken ,vind ik alles okequote:Op donderdag 20 december 2007 16:09 schreef noekje het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:09 schreef noekje het volgende:
True! Als ze hem alleen maar aaien dan behandelen ze hem als kind. Ze willen hem gebruiken in het spel en dan is het gemeen. Hoe dan ook, het is toch nooit goed.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Buiten dat, het is gewoon een volwassen kerel met een normaal brein, die er met zn volle verstand ingestapt is.
Als er op zijn plek een dom blond mokkel had gezeten, lag iedereen in een deuk.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:15 schreef noekje het volgende:
[..]
True! Als ze hem alleen maar aaien dan behandelen ze hem als kind. Ze willen hem gebruiken in het spel en dan is het gemeen. Hoe dan ook, het is toch nooit goed.
Dat die mee moet spelen is niet zielig.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:15 schreef noekje het volgende:
[..]
True! Als ze hem alleen maar aaien dan behandelen ze hem als kind. Ze willen hem gebruiken in het spel en dan is het gemeen. Hoe dan ook, het is toch nooit goed.
Die heeft staan afluisteren?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:16 schreef mazaru het volgende:
Woeste Brian stapt binnen
[ afbeelding ]
Laat dat stomme wijf haar muil houden zeg, dat maakt Mike zelf wel uit.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef mazaru het volgende:
Selene: Hey Mike, ik wil niet grof zijn of bemoeierig. Maar je moet nu wel een paar keer per dag je tanden poetsen.
Van 2 kanten tegelijk, nog beter.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef riri het volgende:
hé hé....eindelijk heeft Huub zijn stalkergedrag opgegeven....nu haar gewoon met rust laten dan kan ze zelf haar beslissingen nemen.....en dan kan ze zelf haar eigen ideeen inzetten om te gaan doen....dat ze geen kant meer op kon doordat je bovenop haar zat was funest.
Lieke kan perfekt Brian en Amanda aanpakken...dan liggen die twee er zo uit
Zo is ze al sinds gisteren bezig.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat dat stomme wijf haar muil houden zeg, dat maakt Mike zelf wel uit.
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef mazaru het volgende:
Selene: Hey Mike, ik wil niet grof zijn of bemoeierig. Maar je moet nu wel een paar keer per dag je tanden poetsen.
Ik weet het, kan dat wijf niet luchten of zien. Jammer dat Lamme Lul haar niet heeft meegenomen.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo is ze al sinds gisteren bezig.
En ze vind zichzelf daar heel sociaal door.
Dat zou ook behoorlijk laf zijn. De ene keer dat hij wordt aangepakt is het door een zwerverquote:Op donderdag 20 december 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Brian eindelijk eens een keer aangepakt wordt maar of dat lukt via Mike.......
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En haar vriendinnetje heeft een bos haar waar de beesten uit kruipen en daar zegt ze niets van, sterker nog die stylt ze zonder bezwaar.
Ik vind het ook een hele enge gedachte dat ze er zo van overtuigd is dat ze de nieuwe miljonair gaat wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, kan dat wijf niet luchten of zien. Jammer dat Lamme Lul haar niet heeft meegenomen.
Maar als het Mike lukt Brian de villa uit te jagen, is dat de grootste downfall die Brian zich kan bedenken: zijn meerdere erkennen in een nog grotere zwerver dan hij zelf is.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:31 schreef Scandalous het volgende:
Dat zou ook behoorlijk laf zijn. De ene keer dat hij wordt aangepakt is het door een zwerver
oe, wat zit er in haar dat haar die pruik?quote:
Als het Mike lukt nomineer ik hem voor een Oscar, een zwerver elimineert een ander zwerver.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat zou ook behoorlijk laf zijn. De ene keer dat hij wordt aangepakt is het door een zwerver
-----------quote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef riri het volgende:
hé hé....eindelijk heeft Huub zijn stalkergedrag opgegeven....nu haar gewoon met rust laten dan kan ze zelf haar beslissingen nemen.....en dan kan ze zelf haar eigen ideeen inzetten om te gaan doen....dat ze geen kant meer op kon doordat je bovenop haar zat was funest.
Lieke kan perfekt Brian en Amanda aanpakken...dan liggen die twee er zo uit
quote:
Een alcoholist ben je voor het leven, overdrijf je nu niet?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef riri het volgende:
Tilly is ooit alcoholiste geweest...vraag me af of dat wel goed is dat ze iets drinkt
Oh jee, weer last van haar zuurgraad?quote:
Geen idee, maar het doet geen pijnquote:Op donderdag 20 december 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, weer last van haar zuurgraad?
Haar eetlust is er niet minder om iig, ze vraagt nu al aan de kok hoe laat ze gaan eten. Wat is dat kind toch voorspelbaar.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, maar het doet geen pijn![]()
Dat doet hij blijkbaar zo goed als dagelijks tegen studenten op het Max Euweplein.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En maar weer een potje schaken
Ik denk dat ik hem daar idd wel eens heb zien staan spelenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet hij blijkbaar zo goed als dagelijks tegen studenten op het Max Euweplein.
http://www.youtube.com/watch?v=BL8FYxtrRj8quote:Op donderdag 20 december 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Zeurlène heeft weer een leuk liedje gevonden voor Amanda. De tekst luidt: Your penis is to big to fit in here.
http://www.youtube.com/watch?v=RyXNH0bUsTg
Nee...als je een periode veel drinkt niet nee....quote:Op donderdag 20 december 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een alcoholist ben je voor het leven, overdrijf je nu niet?
Til heeft ooit verteld de ze een periode veel gedronken heeft, maakt dat je een alcoholist?
Wow, dan ben je een aardige alcoholist ja. En dan is het volgens mij ook niet slim om weer wat te drinken. Falling of the wagon enzo.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:26 schreef riri het volgende:
Nee...als je een periode veel drinkt niet nee....
maar Tilly is alcoholiste....haar eigen woorden...ze is er zelfs een tijd voor opgenomen geweest.
Ze dronk een fles whiskey per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |