Da's fantastisch, maar ik zoek en zoek en zie geen enkele echte bewoner in die keuken. 't Is allemaal volk van buitenaf dat daar rondhangt.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega effe gebeld en gezegd dat jij overmorgen jarig bent
dus dat het geluid NU ONMIDDELIJK goed moet worden !!!!!!
En zie hoor daar.........
Een of ander blad over kickboksen. Kleine opplage, daarom maar in een beperkt aantal winkels te koop.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
Welk tijdschrift is die eigenlijk? Beetje raar dat ze een bokser die zn vriendin als boksbal gebruikt als lichtend voorbeeld gebruiken.
Ja, maar je weet hoe het met hem afgelopen is, dus..............quote:Op donderdag 20 december 2007 14:04 schreef pullup het volgende:
Het is toch ook net jesus, die kon ook over het water lopen
Huub en Jaap zijn tv aan het maken in het kantoor. (Lees: stomme muziek aan,quote:Op donderdag 20 december 2007 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's fantastisch, maar ik zoek en zoek en zie geen enkele echte bewoner in die keuken. 't Is allemaal volk van buitenaf dat daar rondhangt.
Kijk dat geeft weer hoopquote:Op donderdag 20 december 2007 14:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ja, maar je weet hoe het met hem afgelopen is, dus..............
Als hij maar aan zijn 3X3 minuten toekomt dan, anders kan Aman al wel vast in de douche gaan staan, scheelt weer een paar blauwe plekken.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het maar druk vandaag. Straks gitaarles met James......het kan niet op.
Het blad heet Royal Rumble.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een of ander blad over kickboksen. Kleine opplage, daarom maar in een beperkt aantal winkels te koop.
Nu hoop ik op een dodelijke longontsteking.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:05 schreef blomst het volgende:
Jammer, \Brian is niet door het ijs gezakt
Mag je daarvoor bidden?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu hoop ik op een dodelijke longontsteking.
Merry Christmas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |