En omdat hij ijzersterk is?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er was eens een vrouwtje uit de slowsjet
die had een vreemde discussie ingezet
De kosten van zo'n discussie zijn best duur
en vooral de uitkomst is zuur
Maar heeft ze zich nu al over haar nederlaag heen gezet?
Laatste keer, omdat TT erover gaat
.
Bovendien moet jij studerenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar ik mag m'n pleegmamma niet teveel plagen.
Hoi Buuf! Heb je nog een lekker muziekje tijdens de lunch?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
hai en baai...![]()
het zal me duur komen te staan, maar ik heb genoten. Het kost wat moeite maar dan heb je ook wat!
Ik ben koning multitaskenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:08 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ook Pietje, al heb ik het idee dat jij al de hele dag aan het lunchen bent
Dat moet wel jaquote:Op donderdag 20 december 2007 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben koning multitasken.
Dat is waar, wat studeer je? Of wil je dat hier niet vertellen?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond om half 7 tentamen, dus moet dan pas topfit zijn. Niet al 't kruid nu al verschieten
.
Hoi Veulentjequote:Op donderdag 20 december 2007 13:19 schreef Veulen het volgende:
Stelletje baggeraars.
Ben met de master Economics & ICT bezig aan de Erasmus uni in R'damquote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is waar, wat studeer je? Of wil je dat hier niet vertellen?
Alleen op 't eindquote:Op donderdag 20 december 2007 13:19 schreef Veulen het volgende:
Stelletje baggeraars.
Goed! En hoever ben je al?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben met de master Economics & ICT bezig aan de Erasmus uni in R'dam.
De master is 1 jaarquote:Op donderdag 20 december 2007 13:23 schreef -Blurk- het volgende:
Goed! En hoever ben je al?
Ik ga nu naar beneden met fototoestelquote:Op donderdag 20 december 2007 13:21 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Veulentjealles goed met je? Staat je boom al op de kiek?
Nou dat gaat zeker goedkomen Pietje, je zet je 100% inquote:Op donderdag 20 december 2007 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De master is 1 jaar. Vorige blok alles gehaald, dit blok al 1 module gehaald en heb 3 tentamens (eentje gehad en ging niet zo best
). Komt goed
.
Spannend Veulen!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ga nu naar beneden met fototoestel
In een ultieme verveelbui ben ik een aantal dagen geleden hier gaan postenquote:
Ja, leuk is het hier hè? Ook zo'n variëteit aan onderwerpen en zelden over sex, altijd erg serieus, dat vind ik er zo fijn aanquote:Op donderdag 20 december 2007 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In een ultieme verveelbui ben ik een aantal dagen geleden hier gaan posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |