Kunooooo!!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goodmorning
nog niets gezien.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Wie heeft er nog geen kerstpakket dan?
en je hebt hem een flinke knuffel gegeven zekerquote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Loontjah het volgende:
OMFG, heb ik weer.
Net toen ik dat typte van net, komt de baas binnen.
Hij: "Mag ik jou namens BedrijfX een kerstpakket aanbieden."
Ik:
Hij: "Er zit wel drank in, dus weet niet of je dat lust.."
Ik opent doos:
Champagne & bonbons
Ik: Dat gaat er wel in** Ubersmile..
Lief hoor!
Champagnequote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Loontjah het volgende:
OMFG, heb ik weer.
Ik:
Ik opent doos:
Champagne & bonbons
Lief hoor!
in de mijne zat een fles champagne (goede en lekkerquote:Op donderdag 20 december 2007 11:14 schreef Loontjah het volgende:
OMFG, heb ik weer.
Ik:
Ik opent doos:
Champagne & bonbons
Lief hoor!
Ik moet em vanavond meenemen met de auto.. Durfde het niet aan op de fiets gister..quote:Op donderdag 20 december 2007 11:22 schreef Isdatzo het volgende:
ik ga zo mijn kerstpakket eens ophalen.. ben benieuwd.
ik heb ETA er al uitgekeild... de volgende moet maa even op Quinx gewezen worden...! Zo word er hier natuurljk niet met OerSCers omgegaan he!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:21 schreef Deansensitized het volgende:
Geen idee Kuno
Ik heb het niet gedaan, hij stond er altijd wel in!
Denk dat Okiedokie hem toen vervangen heeft door zijn eigen!
Anders gooi je diertjuh ETA en Quinx eruit, die komen hier laatste tijd toch nooit meer.
Linker kolom, de eerste en tweede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb maandag kerstpakket opgehaald, Dienblad, wijn, fles water, sporttas, thee, koffie, ontbijtkoek achtig iets, chips, nootjes, spekkies, blk tomatensoepvolgens mij was dat het... o en we kregen een presentatie over mn werk, bleek dat alleen mijn afdeling winst maakt...
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Moët, goed spul ja... Niet zo mierenzoet als de gerbuikelijke champaldiquote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef Loontjah het volgende:
Het is Moet, volgens mij toch wel 1 van de betere.
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb ETA er al uitgekeild... de volgende moet maa even op Quinx gewezen worden...! Zo word er hier natuurljk niet met OerSCers omgegaan he!
Een schande is het!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
ik kan wel huilen...quote:
Een gezellige avond gaat zeker boven een kerstpakket..quote:Op donderdag 20 december 2007 11:35 schreef Loontjah het volgende:
Update: avondje was gezellig, maar het kerstpakket was flut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |