Volgens mij is ie fris en wel, maar heeft ie zich alleen niet geschorenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:05 schreef Kinga het volgende:
Mikey gaat niet ff douchen?
Moet ze anders? Naast Huub? Naast Mikey?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
IK snap trouwens waarom Lieke bij jaap gaat slapen, ze wil zeker zijn van zijn dekking.
piepstem Huub moet haar met rust laten piepstemquote:Op donderdag 20 december 2007 00:09 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke's hele lijf en haar hele systeem zegt nee
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:10 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
piepstem Huub moet haar met rust laten piepstem
GA DAN NAAR HUUUUUIIIIIIIIIIISSSS !!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:09 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke's hele lijf en haar hele systeem zegt nee
voor een dansje voor brianquote:Op donderdag 20 december 2007 00:11 schreef Dementor het volgende:
Waar oefent amanda voor?
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:12 schreef mazaru het volgende:
Dimitri vind de zwerver griezeliger dan de hond van de zwerver
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:13 schreef Dementor het volgende:
Wat huub nu doet is echt niet gepast.
misschien fake, maar zeker vermakelijkquote:Op donderdag 20 december 2007 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
voor een dansje voor brian
dus die ruzie was ook fake
Huub gaat naar huis, hij is niet de halve man wat ie ooit was. Adiosssss!!! Laatste stem aan Jaap "nou ehhh doeiii Huubieeee tot nooit meer ziensss!!!!"quote:Op donderdag 20 december 2007 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
GA DAN NAAR HUUUUUIIIIIIIIIIISSSS !!!!!!!!!!!!
OPROTTEN
Wat doet hij dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:13 schreef Dementor het volgende:
Wat huub nu doet is echt ongepast.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:34 schreef Varen het volgende:
Brian wordt licht para en vraagt wat is je 2e. Heb ik vooruitgang geboekt in mijn aggresieviteit.
Amanda: nou .. nee
Dat ie er weer bij komt !quote:Op donderdag 20 december 2007 00:13 schreef Dementor het volgende:
Wat huub nu doet is echt ongepast.
Als ze hem niet meer wilt zien, moet ze de poort uitlopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij Lieke gaan zitten terwijl ze zo erg moet huilen om hem.
Ze huilt niet meer! Ze doet stoer als Huub er is.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij Lieke gaan zitten terwijl ze zo erg moet huilen om hem.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:52 schreef Ziet het volgende:
6000 euro voor wat ze op haar kop heeft
Voor Huub ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
Nou heeft ze d'r 24 uur aangevraagd?
Ja dat vind ik geweldigquote:Op donderdag 20 december 2007 00:15 schreef mazaru het volgende:
Del draait al drie kwartier Santa Claus is coming to town.
Niemand waar Lieke wat aan heeft volgens de psych daar is het allemaal gewoon haar eigen schuldquote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef John316 het volgende:
Zijn er eigenlijk psychologen in de villa, of erachter ofzo?
Mag het zelfmoord sekte zijn?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef eeff het volgende:
Huub zou best een hele goeie sekteleider kunnen zijn
Had eigenlijk al afscheid genomen van de gewaardeerde medusers maar dit had ik letterlijk ook al gepost, al lezende en bij het gebrek aan streams.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat Huub doet is pittig neurotisch, die vent deugt niet in z'n hoofd. We kunnen het in het normale leven ook rustig stalken noemen.
Wat een zwaktebod van die debiel die zogenaamd zoveel van Lieke houd.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:19 schreef John316 het volgende:
Huub heeft trouwens wel 100% gelijk met, " dan zit je in het verkeerde huis "
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had eigenlijk al afscheid genomen van de gewaardeerde medusers maar dit had ik letterlijk ook al gepost, al lezende en bij het gebrek aan streams.
Duidelijkquote:Op donderdag 20 december 2007 00:19 schreef John316 het volgende:
Huub heeft trouwens wel 100% gelijk met, " dan zit je in het verkeerde huis "
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:16 schreef Katewalker het volgende:
Lieke moet naar huis....zij is degene die Huub niet meer in haar buurt wil..ze wil hem zelfs niet eens meer zien..weg moet hij...het is rot als je samen moet leven met iemand die je niet bij je in de buurt kan hebben..en daarom moet zij weg..zij is degene met het probleem..het is niet anders..
Een oplossing voor haar zou zijn als Jaap tegen haar zegt dat hij Huub weg stemt...dat wil ze natuurlijk het liefst..maar wil Jaap dat wel?
Dan mag je nu rustig slapen.....quote:Op donderdag 20 december 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had eigenlijk al afscheid genomen van de gewaardeerde medusers maar dit had ik letterlijk ook al gepost, al lezende en bij het gebrek aan streams.
Stalken als je in 1 huis woont....quote:Op donderdag 20 december 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat Huub doet is pittig neurotisch, die vent deugt niet in z'n hoofd. We kunnen het in het normale leven ook rustig stalken noemen.
Ik vind wat Lieke doet niet normaal, waar maakt ze nou zo'n drama van?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
huub moet met Lieke omgaan zoals hij met Amanda omgaat: TOTAAL ONTZIEN!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Duidelijk
Hij kan moeilijk een paar weken in de sauna gaan zitten
Truste kissa, ik ga er maar vlug van tussen, korte nacht weerquote:
dat je schijt moe kan worden van zijn eeuwige gedram, ok, maar eng is hij niet.quote:
Je vergeet de geluiden van het ophalen van snottebellen tussendoorquote:Op donderdag 20 december 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
J: Wat wil je zelf Lieke.
L: Ik wil niets meer van hem, helemaal niets meer, daar wil ik mee doorgaan.
Moeilijk in 1 huisquote:Op donderdag 20 december 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
niet gehoord..quote:Op donderdag 20 december 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
Nou heeft ze d'r 24 uur aangevraagd?
Nee, Lieke schudt opzettelijk wat heen en weer. Ze probeert te trillen, maar het lukt niet. Ze zal zo wel gaan kotsenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:22 schreef ricofromrio het volgende:
lieke trilt helemaal
Nou dat is dan duidelijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
Ze wonen in één huis! Dan is het geen stalken.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:22 schreef riri het volgende:
Dat stalker gedrag gaat Huub zijn kop kosten in de toekomst...is het niet met Lieke dan is het wel met iemand anders....hij moet haar met rust laten...is de enige manier waarop het kan werken....hij moet ophouden met dat terroriseren
Een onmogelijke positie om in te nemen gewoon.quote:
Gewoon ontiegelijk dom, als ze een beetje helder kan nadenken, weet ze dat dit dus nooit zal gaan in dit huis. Ik hoop ook dat ze snel oppleurt met haar zure eeuwige gezeik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |