abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207516
quote:
op 10-25-1999 om 03:01 AM schreef Moor het volgende:
Over de a.s. nominatie zegt Willem: ik weet nu al wie ik nomineren zal.

Nu niet zo flauw Moor. Hij zei er ook bij wie het waren. K. en ?. Niet straks de eer opeisen dat je het goed hebt ""gezien"".

maandag 25 oktober 1999 @ 03:28:00 #27
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_207517

B=Bart
GW=Geluid valt Weg

Bart en Ruud praten nog wat.
Bart over american football tijdens zijn tijd in de states:
B "de meeste mensen kwamen in auto's , behalve ik, ik fietste iedere dag 7km"
B "een paar anderen kwamen op de fiets, maar die woonden 700 meter verder"
B "ik haal iemand neer: getackeld. Door de speakers: "Bart …huh? Dat zeiden ze dan: huh? Ze kunnen mn achternaam niet uitspreken, waha"
GW
GW mompel
GW
Bart staat nu in zijn eentje de afwas te doen?
Totale verrassing in huize Murphy: kamera 3 laat ineens de slaapkamerdeur zien!
Emoties alom: verrassing, woede, vertwijfeling, wanhoop, verdriet (bij mij dan ), maar het mag niet baten: er gebeurt weer eens he-le-maal niets.
Of wacht! Toch wel! Camera 1 springt spontaan op testbeeld.
Plots weer geluid: Bart zingt zachtjes: "Roling roling rolin', rawhiiide! Move 'em up, shake 'em out, pom pom"

Bart verdwijnt uit beeld, op de achtergrond weerklinken plotsklaps tandenpoets-geluiden. Van pure schrik laat kamera 1 weer een tuin-beeld zien.
Bart verschijnt weer in beeld (eetkamer), doet de tuindeur open en dicht, en loopt richting slaapkamer.
Hij is nu in ieder geval beter bezig dan ik..
(gaap)

Murphy

pi_207518
Bart gaat naar bed en zegt op de slaapkamer het is half vier zowat en dat klopt.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_207519
En bij dat openen van de tuindeur mompelt hij: "...half vier...Zo!"
Het tikken van een klok is duidelijk te horen op stream 4.

En Zazie: ben me van geen kwaad bewust, hoor, heb geen namen gehoord en wil ook niets achteraf 'scoren' : sorry for not fitting in with your accusations

03:35 h Maurice komt uit de dames-slaapkamer vandaan, gekleed in lange broek en met blote borst. Verdwijnt richting heren-slaapkamer.
Of toch niet ? Ik hoor nl. nog geruchten uit de woonkamer (buiten blikveld van camera) en heb de heren-slaapkamerdeur ook niet gehoord.
Maurice zit misschien nog in z'n eentje op de bank ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 Oktober 1999).]

pi_207520
quote:
op 10-25-1999 om 03:31 AM schreef Moor het volgende:

En Zazie: ben me van geen kwaad bewust, hoor, heb geen namen gehoord en wil ook niets achteraf 'scoren' : sorry for not fitting in with your accusations

Probeerde maar wat, ik kon er namelijk ook weinig van verstaan (maar volgens mij zei hij de namen wel). Helaas, iemand anders?

pi_207521
FF andere streams gecheckt, maar geen uitsluitsel: stream 3 geeft "Chicken Tonight' - grote spot + inzoom op de kippen, zodat arme dieren denken dat het weer dag is en beginnen rond te lopen en te eten. Als dat maar goede eieren worden morgen...

Maurice dus blijkbaar ook naar bed.

Zo - ff. terug naar Forum, wordt vervolgd indien verdere wereld-gebeurtenissen voorvallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 Oktober 1999).]

maandag 25 oktober 1999 @ 03:51:00 #32
374 beelzebub
master of disaster
pi_207522
Terugkijkend kunnen we dus stellen dat er wel enige male-bonding heeft plaatsgevonden en Bart enigszins over z'n dip heen is?
  maandag 25 oktober 1999 @ 03:52:00 #33
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207523
Maurice ging volgens mij alleen even naar de w.c. Op stream 2 hoorde ik hem doorspoelen, en stream 1 gaf een beeld van buitenaf, waar hij even op was te zien. Wellicht de handjes gewassen?
Daar lijkt het wel op Beëlzebub, we zullen het weten met de volgende nominatieronde.
Life is what you make it.
  maandag 25 oktober 1999 @ 04:26:00 #34
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207524
Na een laatste rondje zinloos door de verschillende streams gezapt te hebben, besluit ik dat het genoeg is geweest.
Stream 1 : de tuin
Stream 2 : de rode deur
Stream 3 : de kippen(die overigens weer slapen)
Stream 4 : testbeeld
Dank allen, de verslaggeving was vanavond gedetailleerder dan ik heb kunnen verstaan.
  maandag 25 oktober 1999 @ 05:23:00 #35
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_207525
quote:
op 10-25-1999 om 03:00 AM schreef HiZ het volgende:
De Crew heeft een nieuw spelletje gevonden, niet meer eindeloos beeld van de tuin maar in en uitzoomen op de lamp die de tuin verlicht. Een beetje spelen met de lichtknopjes erbij maakt dat het lijkt alsof er een ufo op weg is naar het BB huis

Trap er niet in Beste HiZ,

Volgens mij is die Mona gewoon een infiltrant van een andere planeet en cirkelen er inderdaad regelmatig ufo's rond het BB huis om haar te monitoren. VOO probeert dit te verdoezelen door in die gevallen in te zoomen op de tuinlamp.

Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 25 oktober 1999 @ 10:06:00 #36
1215 DomP
Weet nu ook hoe het moet
pi_207526
9:45 Bianca en Karin staan te poeieren en zo...

9:55 op de mannnenkamer is een leuk gesprek te volgen (zonder beeld) over wijn.
het blijkt dat Willem best wel een aantal zinnige dingen weet te vetellen over wijnen en het bereiden daarvan. Willem gaaat zelfs zover dat hij beweerd dat hij kan zien aan de kleur of er alleen cabernet-sauvignon inzit of ook meer.
Karin komt de kamer binnen en heeft het over rukken maar...

maandag 25 oktober 1999 @ 10:30:00 #37
798 voyeur
bemoeit zich
pi_207527
Nog even over de nacht; ondanks alle gezamenlijke inspanningen hebben we toch maar een flard kunnen vastleggen van de gebeurtenissen in BB.
Wat we geheel gemist hebben zijn de gesprekken op de slpkmrs. Die zijn niet uitgezonden terwijl het daar druk geweest moet zijn. Mona is nl. met Bianca gaan praten, Karin was ook heel lang wakker en Maurice zat vlgs mij op de vrouwenkmr. Ze riepen 's nacht ook Bart naar die kamer.
Jammer gezien alle inspanningen vannacht en gek omdat vlgs de Volkkrant de streambeelden de enige zijn die opgeslagen worden dus uitgezonden -kunnen- worden.
Here we are now, entertain us.
pi_207528
Voyeur,

Laat je niet om de tuin leiden door het verhaal dat de streams het enige is dat wordt opgenomen. Het zou heel dom zijn om het zo te doen, bovendien heb ik al zo vaak beelden op TV gezien die niet op de streams te zien zijn geweest.

pi_207529
Het is vandaag de dag van het bekend maken van de weekopdracht. Het valt op dat buiten Bianca en Bart er nu al lange tijd niemand te zien is geweest. Bij voorgaande gelegenheden werdt iedereen op zo'n dag op tijd uit bed getrommeld. Is er iets wat ik gemist heb???
  maandag 25 oktober 1999 @ 11:47:00 #40
545 dop
:copyright: dop
pi_207530
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 25 oktober 1999 @ 11:52:00 #41
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_207531
Dit slaat mooi aan bij bovenstaande plaatje.

11:40 4 camera’s op de huiskamer. Bart en Bianca zitten in de huiskamer te lezen
Bart gaat ergens naar kijken (verstond niet wat)
Ze proberen iets te regelen/verzetten ofzo in de huiskamer.
1 stream op een camera gericht, altijd nuttig. Nu op de tuin waar niemand te zien is.
11.43 Bart oppert het idee om als een camera in je richting draait, die te ontwijken.
Constant slecht geluid. Andere bewoners zijn niet zichtbaar.
11.47 Bianca vertelt tegen Bart: “Het is jammer wat je gisteren hebt gemist. We waren weer elkaar allemaal verzonnen verhalen aan het vertellen. Daar worden we steeds beter in.” (Ongeveer letterlijk)
11.48 Bart vertelt in reactie over één of ander verhaal over Galilee of Galilëi, wat hij waarschijnlijk ergens gelezen heeft. (Hij spreekt het uit als Galilee)

Niet interessant, dus effe nokkuh.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  maandag 25 oktober 1999 @ 11:57:00 #42
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_207532
11.55 Bianca zegt: Belachelijk, 12 uur ligt iedereen nog op zijn nest. We moeten ze dadelijk maar gewoon wakker maken.
Bart: Ik vind het wel best zo. Laat ze maar gewoon liggen.

Ik heb niet gezien wanneer de bewoners opstonden.

12.28 Ruud staat buiten tegen de omheining een balletje te trappen.
Karin en Bianca zijn in de keuken. Bart nog steeds in de kamer, lezend.
Er zijn 4 bewoners zichtbaar, nog 3 te gaan.
Slecht geluid as usual.
12.38 er zijn nu drie bewoners in de tuin, volgens mij is Willem daar ook bij. Bianca zit te kijken, Ruud is een beetje aan het rekken. Nee, misschien is de derde toch Maurice.
11.40 Nu zijn ze met zijn vieren, ik geloof dat Karin er nu ook bij is (ik zeg steeds voorzichtigheidshalve misschien, want het is erg slecht zichtbaar)
Ja, het was toch Maurice.

------------------
Achteraf is pudding poep

[Dit bericht is gewijzigd door DiEr (Datum 25 Oktober 1999).]

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  maandag 25 oktober 1999 @ 12:54:00 #43
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_207533
12.48 Mona is ook wakker.
Er wordt veelvuldig geschakeld en onnodig ook, erg irritant.
Iedereen is in de tuin nu.

De weekopdracht is iets met een bal in een korf gooien, de precieze spelregels heb ik niet gehoord.
Ze zijn het erover eens dat het te doen moet zijn.
Ze zetten 35 % in.

pi_207534
Komisch,

Ruud en als circusartiesten.
: Oe, oe

maandag 25 oktober 1999 @ 13:06:00 #45
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_207535
12.58 Ze zijn in de tuin een balanceeroefening aan het doen, dus dat zal ook wel bij de opdracht horen.
Ruud zegt constant: “Het is te doen hè, het is te doen.”
Ik krijg het idee dat de bedoeling is dat ze eerst een paar meter balancerend van één platform naar het andere lopen en dan een bal in de korf moeten gooien.
Lijkt mij juist ondoenlijk voor een aantal personen, maar ja dan nog maar eens een week op water en brood.

pi_207536
Er is ook iets met een parasol en de hoogte van de korf, waar de bal in moet.

Ruud blijft volhouden dat het een kwestie van oefenen is, hehehe.

maandag 25 oktober 1999 @ 13:20:00 #47
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_207537
13.13 Ze zijn met zijn vijven aan het oefenen in de tuin. Willem, Ruud, Bianca, Mona en Maurice. Ze hebben ontdekt dat het balanceren makkelijker gaat met ….. (ik geloof met een stok) De korf is er trouwens niet één als bij korfbal, maar een op de grond staande mand. Zelfs Mona loopt nu te juichen, dus misschien heeft Ruud dan toch gelijk. Nu hoor ik dat irritante geluid weer dat ze maken als er iets mis gaat (pwihhh, pwihhhh, ppwwwhhhhhhiwwwww) . Moeten ze mee nokken, want dat begint me behoorlijk de keel uit te hangen.

Ik moet nu naar college, dus ofdat iemand anders het maar over wille neme.

maandag 25 oktober 1999 @ 13:39:00 #48
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207538
Er wordt nog steeds in de tuin geoefend. Mona kan al heen en weer op het koord, terwijl ze maar aan één hand wordt ondersteund. Knap hè! Willem en Maurice hebben een tijdje geoefend met de bal in de mand gooien. Willem en Ruud staan nu wat te voetballen.
  maandag 25 oktober 1999 @ 13:50:00 #49
1169 BigDick
size DOES matter
pi_207539
komt een heli over...
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  maandag 25 oktober 1999 @ 13:51:00 #50
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207540
Als er een vliegtuigje overvliegt, kijkt en zwaait iedereen naar boven. als het vliegtuigje meerdere rondjes maakt, is de commotie compleet. Net als ze de activiteit weer opppakken, springt de stream op testbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')