quote:
op 10-25-1999 om 03:01 AM schreef Moor het volgende:
Over de a.s. nominatie zegt Willem: ik weet nu al wie ik nomineren zal.
Nu niet zo flauw Moor. Hij zei er ook bij wie het waren. K. en ?. Niet straks de eer opeisen dat je het goed hebt ""gezien"".
Bart en Ruud praten nog wat.
Bart over american football tijdens zijn tijd in de states:
B "de meeste mensen kwamen in auto's , behalve ik, ik fietste iedere dag 7km"
B "een paar anderen kwamen op de fiets, maar die woonden 700 meter verder"
B "ik haal iemand neer: getackeld. Door de speakers: "Bart …huh? Dat zeiden ze dan: huh? Ze kunnen mn achternaam niet uitspreken, waha"
GW
GW mompel
GW
Bart staat nu in zijn eentje de afwas te doen?
Totale verrassing in huize Murphy: kamera 3 laat ineens de slaapkamerdeur zien!
Emoties alom: verrassing, woede, vertwijfeling, wanhoop, verdriet (bij mij dan ), maar het mag niet baten: er gebeurt weer eens he-le-maal niets.
Of wacht! Toch wel! Camera 1 springt spontaan op testbeeld.
Plots weer geluid: Bart zingt zachtjes: "Roling roling rolin', rawhiiide! Move 'em up, shake 'em out, pom pom"
Bart verdwijnt uit beeld, op de achtergrond weerklinken plotsklaps tandenpoets-geluiden. Van pure schrik laat kamera 1 weer een tuin-beeld zien.
Bart verschijnt weer in beeld (eetkamer), doet de tuindeur open en dicht, en loopt richting slaapkamer.
Hij is nu in ieder geval beter bezig dan ik..
(gaap)
Murphy
En Zazie: ben me van geen kwaad bewust, hoor, heb geen namen gehoord en wil ook niets achteraf 'scoren' : sorry for not fitting in with your accusations
03:35 h Maurice komt uit de dames-slaapkamer vandaan, gekleed in lange broek en met blote borst. Verdwijnt richting heren-slaapkamer.
Of toch niet ? Ik hoor nl. nog geruchten uit de woonkamer (buiten blikveld van camera) en heb de heren-slaapkamerdeur ook niet gehoord.
Maurice zit misschien nog in z'n eentje op de bank ?
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 Oktober 1999).]
quote:
op 10-25-1999 om 03:31 AM schreef Moor het volgende:En Zazie: ben me van geen kwaad bewust, hoor, heb geen namen gehoord en wil ook niets achteraf 'scoren' : sorry for not fitting in with your accusations
Probeerde maar wat, ik kon er namelijk ook weinig van verstaan (maar volgens mij zei hij de namen wel). Helaas, iemand anders?
Maurice dus blijkbaar ook naar bed.
Zo - ff. terug naar Forum, wordt vervolgd indien verdere wereld-gebeurtenissen voorvallen.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 Oktober 1999).]
quote:
op 10-25-1999 om 03:00 AM schreef HiZ het volgende:
De Crew heeft een nieuw spelletje gevonden, niet meer eindeloos beeld van de tuin maar in en uitzoomen op de lamp die de tuin verlicht. Een beetje spelen met de lichtknopjes erbij maakt dat het lijkt alsof er een ufo op weg is naar het BB huis
Volgens mij is die Mona gewoon een infiltrant van een andere planeet en cirkelen er inderdaad regelmatig ufo's rond het BB huis om haar te monitoren. VOO probeert dit te verdoezelen door in die gevallen in te zoomen op de tuinlamp.
9:55 op de mannnenkamer is een leuk gesprek te volgen (zonder beeld) over wijn.
het blijkt dat Willem best wel een aantal zinnige dingen weet te vetellen over wijnen en het bereiden daarvan. Willem gaaat zelfs zover dat hij beweerd dat hij kan zien aan de kleur of er alleen cabernet-sauvignon inzit of ook meer.
Karin komt de kamer binnen en heeft het over rukken maar...
Laat je niet om de tuin leiden door het verhaal dat de streams het enige is dat wordt opgenomen. Het zou heel dom zijn om het zo te doen, bovendien heb ik al zo vaak beelden op TV gezien die niet op de streams te zien zijn geweest.
11:40 4 camera’s op de huiskamer. Bart en Bianca zitten in de huiskamer te lezen
Bart gaat ergens naar kijken (verstond niet wat)
Ze proberen iets te regelen/verzetten ofzo in de huiskamer.
1 stream op een camera gericht, altijd nuttig. Nu op de tuin waar niemand te zien is.
11.43 Bart oppert het idee om als een camera in je richting draait, die te ontwijken.
Constant slecht geluid. Andere bewoners zijn niet zichtbaar.
11.47 Bianca vertelt tegen Bart: “Het is jammer wat je gisteren hebt gemist. We waren weer elkaar allemaal verzonnen verhalen aan het vertellen. Daar worden we steeds beter in.” (Ongeveer letterlijk)
11.48 Bart vertelt in reactie over één of ander verhaal over Galilee of Galilëi, wat hij waarschijnlijk ergens gelezen heeft. (Hij spreekt het uit als Galilee)
Niet interessant, dus effe nokkuh.
Ik heb niet gezien wanneer de bewoners opstonden.
12.28 Ruud staat buiten tegen de omheining een balletje te trappen.
Karin en Bianca zijn in de keuken. Bart nog steeds in de kamer, lezend.
Er zijn 4 bewoners zichtbaar, nog 3 te gaan.
Slecht geluid as usual.
12.38 er zijn nu drie bewoners in de tuin, volgens mij is Willem daar ook bij. Bianca zit te kijken, Ruud is een beetje aan het rekken. Nee, misschien is de derde toch Maurice.
11.40 Nu zijn ze met zijn vieren, ik geloof dat Karin er nu ook bij is (ik zeg steeds voorzichtigheidshalve misschien, want het is erg slecht zichtbaar)
Ja, het was toch Maurice.
------------------
Achteraf is pudding poep
[Dit bericht is gewijzigd door DiEr (Datum 25 Oktober 1999).]
De weekopdracht is iets met een bal in een korf gooien, de precieze spelregels heb ik niet gehoord.
Ze zijn het erover eens dat het te doen moet zijn.
Ze zetten 35 % in.
Ruud blijft volhouden dat het een kwestie van oefenen is, hehehe.
Ik moet nu naar college, dus ofdat iemand anders het maar over wille neme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |