http://www.casema.net/~ht120/Schanul.jpg ]
Wat een enerverende veertig minuten heb ik nu achter de rug. Topic aanmaken, reload, snel proberen te sluiten, in deze thread kenbaar maken dat ik me hier bij aansluit, mijn topic heropenen, screen grabben, constateren dat er mensen op mijn topic reageren, mijn topic weer proberen te sluiten, constateren dat mijn topic gesloten is, weer screen grabben, aan elkaar plakken van de grabs, ftp naar mijn overvolle spot op www, en hier nu, om half twee mijn post aanpassen.
In de tussentijd -nul- streams kunnen zien lol. Ik ga slapen, en voeg me later weer bij dit forum. Dank aan iedereen die aan stream-watching and reporting meedoet. Zie tevens het eind van de vorige topic van stream watchers:
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 25 Oktober 1999).]
oops; nou zit ook Bart er weer!
1:57: Bart is weer binnen, de rest is al naar bed zo te zien. Stream 1 + 2 geven zicht op de maan?
1:58: Onze Held zit alleen en eenzaam aan de eettafel
2:03 Hij zit er nog steeds, waarschijnlijk weer te lezen in shakespeare
2:04 Op stream 3 (de tuindeur van buitenaf) word opeens druk in- en uitgezoomd op het dak. Weer een commando? Zo te zien niet, want de deur komt weer braaf in beeld.
2:05 De doortastende en onvermoeibare Bart houdt zich sterk: nog steeds bezig met het lezen van Een Boek.
2:07: op stream 1 is een prachtige overgang te zien van de maan naar de tuin. Ook kamera 2 doet mee. Bart laat zich niet van de wijs brengen, en leest stug door.
2:08: Buiten is het donker, half nederland ligt al op 1 oor, in de verte krijst een uil, en Bart? Die leest onverschrokken door.
2:09: Met een ongelooflijke taaiheid heeft Bart zich door 1 bladzijde Shakespeare gebeten. Mijn bewondering voor de man stijgt tot nieuwe hoogten.
2:10: iemand (karin?) schreeuwt om Bart. Bart: "jaaajaaa, wat is er?". Met enorme zelfbeheersing blijft onze Held zitten, en leest door. De andere kamera's blijven doodstil op hun plaats staan. Stilte voor de storm, of…?
2:11: Actie! Bart springt op, en rent richting slaapkamers. Een woede-aanval? Nachtelijke slachtingen middels een zwaar boek?
2:12 De spanning wordt ondraaglijk: het blijft ijzig stil aan de BB-kant. De kamera's verraden niets van wat er zich buiten het zichtsveld afspeelt..
2:15 De opgebouwde spanning wordt me teveel, en ik besluit me af te reageren door te posten
Murphy
Camera-man van stream 1 houdt het ook even voor gezien en schakelt over op 'chicken tonight' mode: keuken van buitenuit bezien door keukenraam. Zolang er geen mus op de stoeptegels komt schijten: ff niks te melden 02:31 h
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 Oktober 1999).]
Jakkes Ruud in zijn onderbroek
zit ik niet echt op te wachten!!!!!
ze praten over van alles en nog wat.
over een boek:shakespare van Bart
Bart wil eten oid?
Bart: "hallo zeg!!" (wind van Ruud?)
Bart heeft het over de anderen die ei en kaas aten.
Bart "het was net thee"
Ik heb jullie geroepen, en maurice had nog een poging gedaan, geloof ik"
Als jullie niet willen komen, dan houdt t op
Willem: " prima"
Ruud Precies
Bart fluit: Tom's diner, Willem nuriet mee
Een vrouwenstem roept iets
geluid valt weg
Willem: nog even, dan gaan dekippen weer van de trap af
BGister was dat, Ruud
B Ja, die was echt aan het nachtbraken
W 3 uur?
B 1 uur, half twee
"Die zat even te eten, hahahahahah" (Bart lacht!)
GW
B neem de rest van het brood, het zal je jeuken, echt waar
B als je nu honger hebt, dan is dat niet zo lekker, want.. GW
R die van gisteren was echt lekker
R mmm maatje weg … stik de moord
B stik de moord, bekijk het maar, je zooitje! (lacht)
W mmmm eitje, ei
B met een beetje ei erover
B je kan geen xxxx maken, hier zeker?
W mm
B beetje jam erdoorheen?
B beetje appel raspen, beetje sinaasappel, en dat mixen? Nee, sinaasappel is ook niks.
GW
W in de warm waterbak. Schorten…hard…moes krijg je dan. En een bavarois.
W loop er effe heen, naar de warm water bak (tegen B)
R moes, krijg je dan. Met een bavarois
B zingt iets
B Da's uit het wilhelmus
B ik denk wel dat …koning..king richie..dingen die hij schrijft over Rome, dan vraag je je af of-ie er geweest is…ga ik nog een keer uitzoeken.
W alleen al om dat onder ogen te zien, da's interessant
R Gaat allemaal over intriges
B iedereen bedriegt mekaar in die … je lacht je helemaal rot
GW
W Maar wat was zijn eigen rol in die tijd?
B Hij schreef toneelstukken
W Schreef-ie niet over zijn eigen leven?
B eeeeh, zou ook kunnen..
GW
B …shakespeare. Ik zei voor de gein tegen iemand als ik dat BB huis inga, nem ik shakespear mee, in het engels, liefst zo oud mogelijk…
B Ik kreeg 'm in het hotel. Dat was de eerste keer dat ik ook maar iets van Shakespear had/las.
GW
B het is wel zware kost ja, wel heel mooi
B ….dat las ik na 3 dagen wel uit
GW
W …
B die is ook goed heh?
W hoe meer je weet, des te meer kom je erachter dat je weinig wist
B ja, dat je weinig wist, ja
B boek van spaanse schrijver gekocht in NZ over jongen van 14 gaat van huis weg naar Barcelona om daar zijn fortuin te vinden. Op een heel rare manier. Met een enorme bouwvakker. Beetje ….. verhaal wel, maar daarna pakt-ie de zaken grondig aan.
Dan komt-ie een waarzegster tegen die iets over drie vrouwen zegt. Ik ben gek op dat soort verhalen. Hij was trouwens degene die de eerste speelfilm maakte. blablabla.
Bart: we ziten hier nog steeds uit vrije wil.
Hij laat blijken heel goed door te hebben dat het vertrek van sabine heel erg in de publiciteit zou komen (!!!!!!)
Bart over (niet te verstaan): en weet je wat ze dan denken? "Da's gewoon een mens". Oh, ze hebben het over huilende bewoners..
Ik kap nu, want ik zie niet meer wat ik schrijf (BBspy op hol?)
Murphy
Bart: "Ruud, beste kerel, wil jij wat voor mij doen?"
Ruud: "???"
Bart: "een sjekkie draaien"
..........
oeioeioei, Bartje, was DAT maar waar
PS: sorry Murph, voor de dubbel-op. Doe jij het in steno, soms ?
[Dit bericht is gewijzigd door el torro (Datum 25 Oktober 1999).]
quote:
op 10-25-1999 om 02:40 AM schreef Moor het volgende:
PS: sorry Murph, voor de dubbel-op. Doe jij het in steno, soms ?
Ik tik snel, terwijl ik luister. Ik ging alleen net even de mist in omdat mijn beeldscherm onleesbaar werd. Ik heb dus blind eea gepost, vandaar dat 't er niet zo mooi uitziet. (GW = Geluid valt Weg, trouwens)
Het gaat trouwens wel goed zo, met die nachtelijke opteken-acties!
(Zo komen we nog wat te weten wat V. niet uitzend. Ook de mensen die om 11 uur al in bed liggen..)
Murphy
Goed, zoals ze bij enlightenment zeggen: rethink everything.
Nu gaat het over Bart zijn sportcarriere in Amerika.
Willem verdwijnt naar bed. Ruud: ik zie je zo.
Bart blijft alleen afwassen - wel opvallend hoe nadrukkelijk hij de laatste tijd 'huishoudelijk' in de keuken te vinden is. Zijn zelf-toegegeven luiheid aan 't bestrijden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |