abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 1999 @ 00:47:00 #1
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207491
Hier weer het vervolg op de lopende rubriek.
Kruip in de huid van een reporter, en doe mee!
Om een begin te maken:
Bart, die met Mona nog wat zat te kaarten, heeft nu ook gezelschap gekregen van de andere dames in het huis. Geluid is er niet (bij mij?), maar Bianca lijkt het woord te voeren. Druk gebarend verteld ze. Gaat het weer over de kat? Bart lijkt onaangedaan, en rookt rustig door.
Life is what you make it.
pi_207492
De theepot fluit het het is mona die in haar roze Badjas het een en ander in de keuken rommelt. Karin zit iets ondefineerbaars te eten en nu ik goed kijk zitten ze met z,n allen te eten. Iets met kruidenboter. Ui er bij tomaat. Er mag nou wel eens wat gaan gebeuren en dan bedoel ik niet een kookwekker die afgaat.
Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

pi_207493
Poe hey! Danny had gelijk, topics verschijnen tegelijk en ik heb het echt zo snel mogelijk geprobeerd. Maar voor Schanulleke is met recht de open thread. Zelf sluiten lijkt niet te kunnen dat had ik wel graag willen doen, ik kreeg posts en die hadden beter hier kunnen verschijnen. Mijn topic is nu gelukkig gesloten, dank je Danny. Ik kreeg het zelf niet voor elkaar, zeker niet met de enorme lag waar ik mee worstel. Daar ben ik nu (en het is 1:26) achter, maar ik heb wel een screendump van mijn fiasco:

http://www.casema.net/~ht120/Schanul.jpg ]

Wat een enerverende veertig minuten heb ik nu achter de rug. Topic aanmaken, reload, snel proberen te sluiten, in deze thread kenbaar maken dat ik me hier bij aansluit, mijn topic heropenen, screen grabben, constateren dat er mensen op mijn topic reageren, mijn topic weer proberen te sluiten, constateren dat mijn topic gesloten is, weer screen grabben, aan elkaar plakken van de grabs, ftp naar mijn overvolle spot op www, en hier nu, om half twee mijn post aanpassen.

In de tussentijd -nul- streams kunnen zien lol. Ik ga slapen, en voeg me later weer bij dit forum. Dank aan iedereen die aan stream-watching and reporting meedoet. Zie tevens het eind van de vorige topic van stream watchers:

i/s/Forum21/HTML/001381.html

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 25 Oktober 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_207494
Ik heb me vergist het is Bianca in dr Roze kamerjas. ik hoorde Mona overal boven uit. Tis druk in de keuken ook Maurice is er weer bij zonder shirt. Ik vraagv me nu een beetje af hoe het zit met de male-boding van ruud en willem
Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

maandag 25 oktober 1999 @ 01:07:00 #5
798 voyeur
bemoeit zich
pi_207495
Ook Maurice is weergekeerd.
Grappig nu zitten Karin, Bianca en Maurice er.
Het vorige uur zaten Bart en Mona er;
daarvoor lag Bart juist weer op bed.
Er zijn niet alleen twee kampen; het huis in een soort time-sharing vakantiehuis aan het worden

oops; nou zit ook Bart er weer!

Here we are now, entertain us.
pi_207496
Karin, Bart, biJANKa, Mona en MauwRies hebben honger en bakken nog een eitje. (01:08)
Verder weinig interessants momenteel.
Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

pi_207497
Even geleden wegens gerammel van pannen etc weinig te verstaan behalve Bianca:...wat ik hier het meeste mis? Ik mis mezelf het meeste.
  maandag 25 oktober 1999 @ 01:39:00 #8
798 voyeur
bemoeit zich
pi_207498
Bianca wil nog even praten met Mona? en vraagt of zij naar de slpkmr wil komen.
pi_207499
maurice,Bart en karin????
zitten nog in de keuken te praten
waarover is slecht te verstaan(het geluid is weer eens slecht
verder alleen weer tuin te zien
Lucky 13
  maandag 25 oktober 1999 @ 01:55:00 #10
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207500
Om 1:50 gaat de groep slapen, alleen Bart loopt nog rond, en gaat nog even de tuin in.
Om 2:00 is hij weer terug, en zit nog even te lezen, erg spannend allemaal. Zou Sabine soms wat foto's hebben achtergelaten, die hij in een boekje heeft geplakt?
  maandag 25 oktober 1999 @ 02:18:00 #11
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_207501
1.56: rara, wie staat er weer voor zich uit te staren in de tuin? Wie Bart zegt, heeft gewonnen en gaat door voor de koelkast. Stream 3 zoomt als een gek in en uit op Bart, die staat te zwaaien met iets aan een touwtje (nee, geen strop).

1:57: Bart is weer binnen, de rest is al naar bed zo te zien. Stream 1 + 2 geven zicht op de maan?
1:58: Onze Held zit alleen en eenzaam aan de eettafel
2:03 Hij zit er nog steeds, waarschijnlijk weer te lezen in shakespeare
2:04 Op stream 3 (de tuindeur van buitenaf) word opeens druk in- en uitgezoomd op het dak. Weer een commando? Zo te zien niet, want de deur komt weer braaf in beeld.
2:05 De doortastende en onvermoeibare Bart houdt zich sterk: nog steeds bezig met het lezen van Een Boek.
2:07: op stream 1 is een prachtige overgang te zien van de maan naar de tuin. Ook kamera 2 doet mee. Bart laat zich niet van de wijs brengen, en leest stug door.
2:08: Buiten is het donker, half nederland ligt al op 1 oor, in de verte krijst een uil, en Bart? Die leest onverschrokken door.
2:09: Met een ongelooflijke taaiheid heeft Bart zich door 1 bladzijde Shakespeare gebeten. Mijn bewondering voor de man stijgt tot nieuwe hoogten.
2:10: iemand (karin?) schreeuwt om Bart. Bart: "jaaajaaa, wat is er?". Met enorme zelfbeheersing blijft onze Held zitten, en leest door. De andere kamera's blijven doodstil op hun plaats staan. Stilte voor de storm, of…?
2:11: Actie! Bart springt op, en rent richting slaapkamers. Een woede-aanval? Nachtelijke slachtingen middels een zwaar boek?
2:12 De spanning wordt ondraaglijk: het blijft ijzig stil aan de BB-kant. De kamera's verraden niets van wat er zich buiten het zichtsveld afspeelt..
2:15 De opgebouwde spanning wordt me teveel, en ik besluit me af te reageren door te posten

Murphy

maandag 25 oktober 1999 @ 02:21:00 #12
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207502
Nu zijn Ruud en Willem ook op het lumineuze idee gekomen van een nachtelijke schranspartij. Bart houdt hen gezelschap. Die jongen wordt vast niet genomineerd, zo hard zijn best doet ie.
  maandag 25 oktober 1999 @ 02:22:00 #13
798 voyeur
bemoeit zich
pi_207503
en toen barstte het hele bommetje toch weer;
reprise nr. zoveel van de avond. Nu zijn het Ruud, Willem en Bart in eendrachtige afkeer van een verhaal dat Bianca kennelijk is gaan vertellen die de keuken plots weer binnen komen.
Het is absoluut een Time sharing vakantiehuis geworden.
Nooit rust voor BB Watchers!
pi_207504
Ik dacht eerst: een nachtelijke pannekoek-vreetkick van de heren: gepraat over ingredienten enzo.
Maar het lijkt er nu meer op dat Bart de late afwas van bak-blikken doet.
Niet veel mondiale relevantie in de gesprekken, overigens.

Camera-man van stream 1 houdt het ook even voor gezien en schakelt over op 'chicken tonight' mode: keuken van buitenuit bezien door keukenraam. Zolang er geen mus op de stoeptegels komt schijten: ff niks te melden 02:31 h

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 Oktober 1999).]

pi_207505
Ruud,Bart en Willem zijn nu eten aan het maken.

Jakkes Ruud in zijn onderbroek
zit ik niet echt op te wachten!!!!!

ze praten over van alles en nog wat.
over een boek:shakespare van Bart

Lucky 13
  maandag 25 oktober 1999 @ 02:37:00 #16
798 voyeur
bemoeit zich
pi_207506
Bart vertelt over zijn Geliefde Boek.
Bart kreeg zijn Shakespeare van Marijke (is dat niet iemand van de regie). Hij wou het altijd al lezen en het leek hem een perfecte uitdaging dat in het engels te lezen in BB. Dat had hij ook verteld etc.
Voor al die mensen die denken dat Bart een domme soldaat is: Hij weet het verschil tussen autobio en biografie; anders dan Willem en Bart, hij reflecteert vervolgens op de verwantschap tussen deze situatie en detinering en ik heb hem twee weken geleden al eens betrapt op het volstrekt correct gebruik van het begrip Cognitieve Dissonantie.
Als je de discussie tussen de drie mannen nu een beetje volgt lijkt me wel duidelijk dat ze demonstreren dat het gemiddeld IQ per definite 100 is. Het is Bart die Ruud compenseert !
  maandag 25 oktober 1999 @ 02:39:00 #17
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_207507
2:20 weer actie:
Bart en Willem in de keuken, Ruud komt erbij

Bart wil eten oid?
Bart: "hallo zeg!!" (wind van Ruud?)
Bart heeft het over de anderen die ei en kaas aten.
Bart "het was net thee"
Ik heb jullie geroepen, en maurice had nog een poging gedaan, geloof ik"
Als jullie niet willen komen, dan houdt t op
Willem: " prima"
Ruud Precies
Bart fluit: Tom's diner, Willem nuriet mee
Een vrouwenstem roept iets
geluid valt weg
Willem: nog even, dan gaan dekippen weer van de trap af
BGister was dat, Ruud
B Ja, die was echt aan het nachtbraken
W 3 uur?
B 1 uur, half twee
"Die zat even te eten, hahahahahah" (Bart lacht!)
GW
B neem de rest van het brood, het zal je jeuken, echt waar
B als je nu honger hebt, dan is dat niet zo lekker, want.. GW
R die van gisteren was echt lekker
R mmm maatje weg … stik de moord
B stik de moord, bekijk het maar, je zooitje! (lacht)
W mmmm eitje, ei
B met een beetje ei erover
B je kan geen xxxx maken, hier zeker?
W mm
B beetje jam erdoorheen?
B beetje appel raspen, beetje sinaasappel, en dat mixen? Nee, sinaasappel is ook niks.
GW
W in de warm waterbak. Schorten…hard…moes krijg je dan. En een bavarois.
W loop er effe heen, naar de warm water bak (tegen B)
R moes, krijg je dan. Met een bavarois
B zingt iets
B Da's uit het wilhelmus
B ik denk wel dat …koning..king richie..dingen die hij schrijft over Rome, dan vraag je je af of-ie er geweest is…ga ik nog een keer uitzoeken.
W alleen al om dat onder ogen te zien, da's interessant
R Gaat allemaal over intriges
B iedereen bedriegt mekaar in die … je lacht je helemaal rot
GW
W Maar wat was zijn eigen rol in die tijd?
B Hij schreef toneelstukken
W Schreef-ie niet over zijn eigen leven?
B eeeeh, zou ook kunnen..
GW
B …shakespeare. Ik zei voor de gein tegen iemand als ik dat BB huis inga, nem ik shakespear mee, in het engels, liefst zo oud mogelijk…
B Ik kreeg 'm in het hotel. Dat was de eerste keer dat ik ook maar iets van Shakespear had/las.
GW
B het is wel zware kost ja, wel heel mooi
B ….dat las ik na 3 dagen wel uit
GW
W …
B die is ook goed heh?
W hoe meer je weet, des te meer kom je erachter dat je weinig wist
B ja, dat je weinig wist, ja
B boek van spaanse schrijver gekocht in NZ over jongen van 14 gaat van huis weg naar Barcelona om daar zijn fortuin te vinden. Op een heel rare manier. Met een enorme bouwvakker. Beetje ….. verhaal wel, maar daarna pakt-ie de zaken grondig aan.
Dan komt-ie een waarzegster tegen die iets over drie vrouwen zegt. Ik ben gek op dat soort verhalen. Hij was trouwens degene die de eerste speelfilm maakte. blablabla.

Bart: we ziten hier nog steeds uit vrije wil.

Hij laat blijken heel goed door te hebben dat het vertrek van sabine heel erg in de publiciteit zou komen (!!!!!!)

Bart over (niet te verstaan): en weet je wat ze dan denken? "Da's gewoon een mens". Oh, ze hebben het over huilende bewoners..
Ik kap nu, want ik zie niet meer wat ik schrijf (BBspy op hol?)

Murphy

Bart: "Ruud, beste kerel, wil jij wat voor mij doen?"
Ruud: "???"
Bart: "een sjekkie draaien"
..........

pi_207508
Maar in dezelfde vaart vervolgt Bart:
"En als er hier iemand gaat huilen, dan denkt gewoon de rest van nederland: dat is gewoon een mens..."

oeioeioei, Bartje, was DAT maar waar

PS: sorry Murph, voor de dubbel-op. Doe jij het in steno, soms ?

pi_207509
Bart is de afwas aan het doen en ondertussen is hij aan het praten met willem en ruud die aan de tafel zitten.Daarna gaat bart bij hun aan tafel zitten, en praten nog wat over sabine ,willem weet al wie hij gaat nomineren zegt hij, hij zegt niet wie maar zegt wel thuis heb ik vijf broers,met andere woorden hij stemt de volgende keer op twee vrouwen,en probeert daarmee tevens volgens mij bart en ruud een bepaalde richting op te duwen.

[Dit bericht is gewijzigd door el torro (Datum 25 Oktober 1999).]

Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_207510
De Crew heeft een nieuw spelletje gevonden, niet meer eindeloos beeld van de tuin maar in en uitzoomen op de lamp die de tuin verlicht. Een beetje spelen met de lichtknopjes erbij maakt dat het lijkt alsof er een ufo op weg is naar het BB huis
pi_207511
Stream 4:
Ruud en Willem vragen nu Bart uit, over wat hij voor redenen had om Sabine tot maatje te kiezen. Bart legt uit dat S. "het type meisje is, waar hij opvalt, en nooit echt kan krijgen". Daarna nog wat 'kantine-taal' over wat zo mooi heet 'de secundaire geslachtskenmerken'.
Over de a.s. nominatie zegt Willem: ik weet nu al wie ik nomineren zal. Het is gewoon net als: "ik heb 5 broers, mij allemaal dierbaar, maar toch kan ik met de één wat beter opschieten dan met de ander". Zo eenvoudig ligt dat, aldus Willem.
Bart legt uit dat hij Mona genomineerd had, omdat de weekopdracht op haar stukliep, en "eten is voor mij prioriteit nummer 1", aldus Bart.
Willem valt hem bij, dat bij sommigen niet genoeg wilskracht bestond, om de Postcodes echt te leren, en dat ook hij dat afkeurt.(vb. Mona en/of Bianca)
Voorbeelden van voetballers volgen, die 'niet willen trainen'.

maandag 25 oktober 1999 @ 03:02:00 #22
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_207512
quote:
op 10-25-1999 om 02:40 AM schreef Moor het volgende:
PS: sorry Murph, voor de dubbel-op. Doe jij het in steno, soms ?

Ik tik snel, terwijl ik luister. Ik ging alleen net even de mist in omdat mijn beeldscherm onleesbaar werd. Ik heb dus blind eea gepost, vandaar dat 't er niet zo mooi uitziet. (GW = Geluid valt Weg, trouwens)
Het gaat trouwens wel goed zo, met die nachtelijke opteken-acties!
(Zo komen we nog wat te weten wat V. niet uitzend. Ook de mensen die om 11 uur al in bed liggen..)

Murphy

maandag 25 oktober 1999 @ 03:06:00 #23
798 voyeur
bemoeit zich
pi_207513
Niet in extenso samen te vatten zonder steno vaardigheden.
Male bonding is het trefwoord; onze mannen zijn trots op hun prestaties in de weekopdracht en slaan elkaar virtueel op de schouders.
Wat volgt zijn verhalen zoals alleen mannen elkaar willen vertellen; tikje stoer, beetje vervelend
  maandag 25 oktober 1999 @ 03:07:00 #24
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_207514
De heren (Bart Willem Ruud) zijn nu gezamenlijk de dames aan het afmaken voor het feit dat ze geen inspanning hebben geleverd voor de weekopdracht. Alleen Mona komt er door Bart redelijk af. Ayayayay.

Goed, zoals ze bij enlightenment zeggen: rethink everything.

Nu gaat het over Bart zijn sportcarriere in Amerika.

Live young, die fast.
pi_207515
Ik hoor overigens 'damesstemmen' (Karin?) op de achtergrond, of is dat lek-ruis van de zenders ?

Willem verdwijnt naar bed. Ruud: ik zie je zo.
Bart blijft alleen afwassen - wel opvallend hoe nadrukkelijk hij de laatste tijd 'huishoudelijk' in de keuken te vinden is. Zijn zelf-toegegeven luiheid aan 't bestrijden ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')