Helaas net niet..moet van Gertmans altijd om 11 uur afhaken..hij vind dat ik anders te lollig word.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je wordt er wel blauw van??
Foei foei Soury....languagequote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Soury het volgende:
Verdomme ............
Vloeken alleen in het Duits aub..quote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Soury het volgende:
Verdomme ............
word zonder tquote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Helaas net niet..moet van Gertmans altijd om 11 uur afhaken..hij vind dat ik anders te lollig word.
Whehehe...denk je wel aan je relverbod jegens de allerliefste Jappiequote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
And I'm proud of it, ouwe slappe lul!
Nope..opgedronken..maar ik pak er nog een als je het niet erg vind..ik mag nog 40 minuten van Gert.quote:
UND JEDER SOLL DIE EVA GEHORSAMEN!!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vloeken alleen in het Duits aub..
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Soury het volgende:
Verdomme ............
Das best langquote:Op woensdag 19 december 2007 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..opgedronken..maar ik pak er nog een als je het niet erg vind..ik mag nog 40 minuten van Gert.
Had geen keusquote:Op woensdag 19 december 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Je hebt m deze keer wel lekker snel gevonden
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Helaas net niet..moet van Gertmans altijd om 11 uur afhaken..hij vind dat ik anders te lollig word.
"Word" moest daar ook zonder t.... alleen "vind" had wel met een t gemoetenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
word zonder t![]()
Nog een minuut of 40, Jappert.
Niet verder vertellen maar mocht ie straks weer ff zijn aandacht op die hete Cali hebben gericht..pik ik er mooi een paar minuten bijquote:
Kloptquote:Op woensdag 19 december 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
"Word" moest daar ook zonder t.... alleen "vind" had wel met een t gemoeten
Mooie kompensasiequote:Op woensdag 19 december 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
"Word" moest daar ook zonder t.... alleen "vind" had wel met een t gemoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |